STAROSTA OLECKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE Sekretarza Powiatu - Naczelnika Wydziału Organizacyjnego

2016-02-23 0937
Art. czytany: 5574 razy

STAROSTA OLECKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Sekretarza Powiatu - Naczelnika Wydziału Organizacyjnego
w Starostwie Powiatowym w Olecku
19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32, tel. 087 5202475


I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:

1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

2) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3) jest obywatelem polskim,

4) wykształcenie wyższe

5) co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa wyżej oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.


II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:

1) doświadczenie pracy na podobnym stanowisku

2) umiejętność planowania i organizacji pracy,

3) umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych,

4) umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji.


III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) nadzór i organizacja pracy Wydziale Organizacyjnym,

2) planowanie pracy Starostwa i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne,

3) sprawowanie nadzoru nad organizacją pracy, przestrzeganiem Regulaminu Pracy, prawidłowym wykonywaniem czynności kancelaryjnych i obiegiem informacji,

4) nadzorowanie porządku i dyscypliny pracy w Starostwie,

5) udział w sesjach Rady Powiatu i posiedzeniach Zarządu Powiatu,

6) wykonywanie zadań w zakresie szczegółowych upoważnień i pełnomocnictwa o których mowa w art.5 ust.4 o pracownikach samorządowych


IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca przy komputerze,

2) praca w biurze zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym windy,

3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

4) większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.


V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971),

4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)

6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,

7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 z póź.zm.)

VI Wskaźnik zatrudnieni osób niepełnosprawnych -styczeń 2016r. - 6%

VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 11 marca 2016r. w kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32 (pokój nr 22) w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Powiatu – Naczelnika Wydziału Organizacyjnego” osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do Starostwa). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


VIII. Dodatkowe informacje:

1. Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.

2. Osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną i napisanie testu. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.

3. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.

4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa.

5. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem kandydat zobowiązany jest dostarczyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

Olecko,23.02.2016 r.

Starosta Olecki
Marian Świerszcz