Zmiana terminu składania i otwarcia ofert: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem szkolenia w ramach projektu pn.:„Projekt zintegrowanej informacji

2018-11-06 1311
Art. czytany: 289 razy

Znak sprawy: GN.ZP.272.1.9.2018 Olecko, dnia 6.11.2018 r.

Wykonawcy biorący
udział w postępowaniu
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego w przedmiocie: Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem szkolenia w ramach projektu pn.:„Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Oleckiego”.

Zamawiający, w związku z planowanymi zmianami w treści SIWZ, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dokonuje przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert określonych w rozdziale XI ust 1, 2 i 3 SIWZ. Miejsce składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.

1. Rozdz. XI ust 1. SIWZ otrzymuje brzmienie:

1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pok. 22, w terminie do dnia 13.11.2018 r., do godz. 11:00

2. Rozdz. XI ust 2. SIWZ otrzymuje brzmienie:

2. Koperta powinna być opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz napisem:
„Oferta w przetargu nieograniczonym pn.
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z przeprowadzeniem szkolenia w ramach projektu pn. Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Oleckiego. Nr postępowania GN.ZP.272.1.9.2018
Nie otwierać przed 13.11.2018 r., godz. 12:00


3. Rozdz. XI ust. 3. SIWZ otrzymuje brzmienie:

3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 13.11.2018 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pok. 4. Otwarcie ofert jest jawne.