Olecko: pełnienie funkcji kierownika projektu pn. Myślimy o przyszłości realizowanego przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki

2012-10-09 1246
Art. czytany: 2603 razy

Olecko: pełnienie funkcji kierownika projektu pn. Myślimy o przyszłości realizowanego przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 388618 - 2012; data zamieszczenia: 09.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji kierownika projektu pn. Myślimy o przyszłości realizowanego przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie wykonywania funkcji kierownika projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, wartość projektu 624.692,00 złotych, 2) w ramach przedmiotu zamówienia kierownik projektu zobowiązany będzie do wykonywania następujących obowiązków: a) nadzór nad realizacją projektu oraz zgodnością z wytycznymi POKL i przepisami, b) opracowanie regulaminów, dokumentacji dotyczących zarządzania projektem, procedur wyłonienia uczniów do zakwaterowania w internacie i wyżywienia, c) sprawowanie nadzoru nad zgodnością realizowanych działań z wnioskiem aplikacyjnym, budżetem i harmonogramem, d) kontakty z Opiekunem projektu z Instytucją Pośredniczącą, e) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym szacowanie wartości zamówień, f) nadzór i dokonywanie zakupów do projektu, g) przestrzeganie i nadzór nad przetwarzaniem danych osobowych uczestników, h) nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością oraz koordynacją pracy personelu projektu, i) wprowadzanie zmian do projektu, j) nadzór nad promocją projektu, k) reprezentowanie projektu na zewnątrz i kontakt z mediami, l) prowadzenie spotkań rekrutacyjnych z rodzicami, radą pedagogiczną i kadry zarządzającej, m) opracowanie propozycji zakresów czynności dla podległych pracowników, n) nadzór nad monitorowaniem i ewaluacją w projekcie, o) rozliczanie czasu pracy kadry merytorycznej i prowadzonej przez nich dokumentacji, p) koordynowanie wykonania i dystrybucji materiałów promocyjno-informacyjnych, q) pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej, r) sporządzanie wniosków o płatność w części merytorycznej, s) prowadzenie ewaluacji projektu i opracowywanie raportów, t) koordynowanie i dokonywanie zakupów w ramach projektu oraz zamawiania usług, u) nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej, v) rozliczenie końcowe projektu i udział w czynnościach kontrolnych, 3) kierownik projektu zobowiązany będzie do osobistego wykonywania obowiązków w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w biurze projektu znajdującym się w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Olecku przy Placu Zamkowym 2, w wymiarze co najmniej dwóch dni roboczych w tygodniu po minimum 4 godziny dziennie, 4) przewiduje się średnią ilość godzin pracy kierownika projektu w skali miesiąca wynoszącą 50 godzin, co w przeliczeniu na 33 miesiące realizacji zamówienia daje ilość 1650 godzin, uwzględniając dodatkowe 20 godzin pracy przewidziane w miesiącu październiku 2012 r., łączną ilość godzin pracy kierownika projektu wynosi 1670, 5) szczegółowa charakterystyka projektu pn. Myślimy o przyszłości znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiajacy nie stawia warunku w tym zakresie

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika/koordynatora projektu, obejmującej prowadzenie i rozliczanie projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przy czym wartość projektu nie może być niższa niż 100.000,00 złotych

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiajacy nie stawia warunku w tym zakresie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dysponowanie osobą spełniającą następujące warunki: a) ukończone studia wyższe magisterskie, b) ukończenie co najmniej jednego szkolenia/kursu w zakresie zarządzania cyklem projektowym, c) posiadającą doświadczenie wyrażające się w realizacji co najmniej jednej usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika/koordynatora projektu, obejmującej prowadzenie i rozliczanie projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, przy czym wartość projektu nie może być niższa niż 100.000,00 złotych,

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełniony przebieg pracy zawodowej kierownika projektu - załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zleceniodawca dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Zleceniobiorcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zleceniodawcy; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Zleceniobiorcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez Stronę drugą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie