Olecko: świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku obywających praktyki zawodowe i ich opiekunów

2013-05-20 1151
Art. czytany: 3028 razy

Olecko: świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku obywających praktyki zawodowe i ich opiekunów w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 81049 - 2013; data zamieszczenia: 19.05.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi restauracyjnej i hotelarskiej dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych w Olecku obywających praktyki zawodowe i ich opiekunów w związku z projektem Myślimy o przyszłości realizowanym przez Powiat Olecki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiotem zamówienia jest zakwaterowanie i wyżywienie dla wybranych uczniów szkół dziennych Zespołu Szkół Technicznych w Olecku, tj. Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 i Technikum nr 2, odbywających praktyki zawodowe w Białymstoku, oraz ich opiekunów, w związku z realizacją projektu Myślimy o przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, 2) przedmiot zamówienia realizowany będzie w trzech etapach: a) etap I - obejmuje zapewnienie w okresie od 03.06.2013 r. do 14.06.2013 r.: - miejsc noclegowych w hotelu dla 12 uczniów w pokojach z odrębnymi łóżkami, - miejsc noclegowych w hotelu dla 2 opiekunów w pokojach jednoosobowych, - wyżywienia, tj.: obiad i kolację dla 14 osób w dniu 03.06.2013 r., śniadanie, obiad i kolację dla 14 osób w dniach od 04.06.2013 r. do 13.06.2013 r., śniadanie i obiad dla 14 osób w dniu 14.06.2013 r., - wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla uczniów i opiekunów pokoje o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych w kategorii** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169), posiadające między innymi TV oraz łazienkę wyposażoną w umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic, b) etap II - obejmuje zapewnienie w planowanym okresie od 02.06.2014 r. do 13.06.2014 r.: - miejsc noclegowych w hotelu dla 12 uczniów w pokojach z odrębnymi łóżkami, - miejsc noclegowych w hotelu dla 2 opiekunów w pokojach jednoosobowych, - wyżywienia, tj.: obiad i kolację dla 14 osób w dniu 02.06.2014 r., śniadanie, obiad i kolację dla 14 osób w dniach od 03.06.2014 r. do 12.06.2014 r., śniadanie i obiad dla 14 osób w dniu 13.06.2014 r., - wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla uczniów i opiekunów pokoje o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych w kategorii** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169), posiadające między innymi TV oraz łazienkę wyposażoną w umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic, - podane terminy w ramach realizacji II etapu są terminami nieostatecznymi, terminy ostateczne zamawiający poda wykonawcy najpóźniej miesiąc przed rozpoczęciem realizacji etapu II zamówienia, przy czym realizacja etapu II nastąpi w miesiącu czerwcu 2014 r., c) etap III - obejmuje zapewnienie w planowanym okresie od 01.06.2015 r. do 12.06.2015 r.: - miejsc noclegowych w hotelu dla 12 uczniów w pokojach z odrębnymi łóżkami, - miejsc noclegowych w hotelu dla 2 opiekunów w pokojach jednoosobowych, - wyżywienia, tj.: obiad i kolację dla 14 osób w dniu 01.06.2015 r., śniadanie, obiad i kolację dla 14 osób w dniach od 02.06.2015 r. do 11.06.2015 r., śniadanie i obiad dla 14 osób w dniu 12.06.2015 r., - wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla uczniów i opiekunów pokoje o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych w kategorii** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169), posiadające między innymi TV oraz łazienkę wyposażoną w umywalkę, toaletę, wannę lub prysznic, - podane terminy w ramach realizacji III etapu są terminami nieostatecznymi, terminy ostateczne zamawiający poda wykonawcy najpóźniej miesiąc przed rozpoczęciem realizacji etapu III zamówienia, przy czym realizacja etapu III nastąpi w miesiącu czerwcu 2015 r., 3) hotel, w którym zapewnione będą miejsca noclegowe, musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta Białystok, 4) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) podana ilość osób objętych przedmiotem zamówienia stanowi maksymalny poziom zamówienia, zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia liczby osób o maksymalnie 20%, a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy usług, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, c) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 70
2 - Jakość hotelu - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez Stronę drugą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 22..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie