ZAPYTANIE OFERTOWE NR EK.042.3.1.02.2013 na wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”

2013-09-18 0953
Art. czytany: 2778 razy

ZAPYTANIE OFERTOWE NR EK.042.3.1.02.2013
na wykonanie materiałów promocyjnych w ramach projektu
„Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Olecko, 17 września 2013 r.

Szanowni Państwo,
w związku z realizacją projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”,
nr POKL.03.05.00-00-007/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Programy kompleksowego wspomagania szkół oraz przedszkoli, podporządkowane potrzebom ww. podmiotów w obszarach wymagających szczególnego wsparcia, zapraszam
do złożenia oferty na wykonanie materiałów promocyjnych w postaci tabliczek informacyjnych i rollup-ów w/w projektu.

I. Składający zapytanie
Powiat Olecki
ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 520 16 57
Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl

II. TRYB POSTĘPOWANIA
W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 14.000 euro netto w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE
w ramach EFS. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje umieszczone na stronie www.spolecko.bip.doc.pl.

III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA
Przedmiot zapytania ofertowego obejmuje wykonanie projektu graficznego, przygotowanie nadruku, wykonanie nadruku oraz wykonanie 36 tabliczek informacyjnych i 2 rollup-ów oraz dostawę do siedziby Zamawiającego. Projekty graficzne przygotowuje Wykonawca zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

1. Parametry tabliczek informacyjnych:
szerokość: 50 cm
wysokość: 30 cm
Podłoże: utwardzone o grubości min. 0,5 cm, odporne na czynniki zewnętrzne
Nadruk: pełno kolorowy metodą np. solwentową, wodoodporny, odporny na UV i zmiany temperatur
Ilość sztuk: 36
Gwarancja: 2 lata

2. Parametry roll-up:
Wymiary: 85 x 200 cm,
Konstrukcja: stabilna aluminiowa
Podstawa: kolor anodowego srebra
Maszt: aluminiowy, składany np. segmentowo
Listwa: zatrzaskowa
Opakowanie: pokrowiec wyposażony w rączkę i pasek do noszenia na ramieniu
Wydruk: pełno kolorowy, min. 720 dpi, na banerze typu blockout o gramaturze min. 440 gram/m kw., wydruk ma być wodoodporny, odporny na UV i zmiany temperatur. Grafika chroniona kasetą
Ilość sztuk: 2
Gwarancja: 1 rok

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin dostawy zamówienia: w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia przy założeniu, że Zamawiający będzie zatwierdzał zaproponowane przez Wykonawcę wizualizacje projektów w czasie maks. 6 godzin od poinformowania
go o jej przesłaniu w formie elektronicznej.

V. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

VI. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA

1. Wykonawca dostarczy banery i roll-up do biura projektu: Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, pokój nr 38.

2. Wszystkie nadruki muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

3. Wytyczne znajdują się pod adresem: http://www.efs.gov.pl/ZPFE/Documents/wytyczne_04_02.pdf

4. Zamawiający przewiduje umieszczenie na materiałach logotypu Powiatu Oleckiego wraz z jego nazwą, odwołania
do strony internetowej powiatu i numeru telefonu.

5. Zamawiający dysponuje wszystkimi logotypami niezbędnymi do wykonania zlecenia i udostępni je we wskazanym przez Wykonawcę formacie.

VII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego drogą elektroniczną o wyjaśnienia związane z przedmiotem zapytania ofertowego. Zamawiający z Wykonawcami będzie porozumiewać się telefonicznie lub drogą elektroniczną
na adres: [email protected].

VIII. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Halina Bogdańska – Inspektor w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji, 87 520 16 57.

IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY (wymogi formalne)

1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą, czytelną techniką. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Naruszenie któregokolwiek z powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.

2. Oferta powinna zawierać:
• nazwę i adres oferenta;
• wypełniony formularz oferty zawierający łączną cenę brutto za wykonanie i dostawę do siedziby Zamawiającego tabliczek i roll-upów - pod pojęciem ceny Zamawiający rozumie kwotę zawierającą podatek VAT (załącznik nr 1);
• oświadczenie wraz z informacją o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2).

3. Oferta powinna być dostarczona pocztą internetową na adres: [email protected], przesłana faxem na numer 87 520 32 19 lub doręczona do siedziby Zamawiającego.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
• zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
• unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn; z tytułu unieważnienia postępowania wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do zamawiającego,
• wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych w ofercie, do złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów,
• poprawy omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny (za zgodą wykonawcy), o czym poinformowani zostaną wszyscy wykonawcy składający oferty
• poprawy oczywistych omyłek pisarskich.

5. W przypadkach uzasadnionych specyfiką przedmiotu zamówienia, dopuszcza się przeprowadzenie negocjacji
z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.

6. Przystępując do postępowania Wykonawca akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zobowiązuje się do podpisania w podanym terminie umowy z Zamawiającym.

7. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem.

8. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

9. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Termin składania ofert upływa 23.09.2013 r. godz. 13:00

2. Oferta, która wpłynie po wyżej określonym terminie nie będzie rozpatrywana.

XI. KRYTERIA OCENY OFERTY

1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą według kryteriów: cena – 100%.

2. Sposób obliczenia i przyznania punktów dla badanej oferty (1% = 1pkt): 
Cena = (oferowana najniższa ocena brutto)/(cena badanej oferty) x 100%

3. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i spełnią wymagania określone w zapytaniu.

4. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.

XII. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY

1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.spolecko.bip.doc.pl.

2. Zamawiający ogłosi wybór Wykonawcy na swojej stronie internetowej oraz prześle droga internetową informację
o wyniku postępowania do każdego Wykonawcy, który złożył ofertę.

3. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.

4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.


Usługa współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego