ZSLiZ - ZAPYTANIE OFERTOWE: Zakup komputerów wspomagających pracę nauczycieli

2013-12-06 1533
Art. czytany: 3764 razy

Olecko, dnia 06 grudnia 2013 r.
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
ul. Gołdapska 29,19-400 Olecko
tel./fax 87 520-22-51


ZAPYTANIE OFERTOWE

Dyrektor Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych, ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko zaprasza do składania ofert, w ramach rozpoznania cenowego rynku, na:
„Zakup komputerów wspomagających pracę nauczycieli”
zgodnie z załączonym wykazem.

Termin i sposób składania ofert:

12.12.2013 r. – listownie (liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły), poczta elektroniczna, faks, osobiście do godz. 15:00 12.12.2013r.

Termin realizacji zamówienia:

do dnia 30.12.2013 r.

Uwagi:

1. Ze względu na ograniczone środki zakup może dotyczyć mniejszej ilości komputerów.
2. Płatność na podstawie wystawionej faktury zgodny z umową. Zamawiający nie zwraca kosztów transportu do miejsca realizacji zamówienia.

Kryteria wyboru oferty:

- spełnienie warunków formalnych będzie podstawą do dalszego rozpatrzenia oferty,
- po spełnieniu warunków formalnych pod uwagę będzie brane kryterium najniższej ceny.


Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Agnieszka Kondracka, tel. 87 520-22-51 od godz. 7.00 do godz. 15.00.

Ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń w Zespole Szkół Licealnych i Zawodowych
w Olecku oraz ogłoszeniu na stronie internetowej szkoły i bip Starostwa Powiatowego
w Olecku.
mgr inż. Marzanna Pojawa - Grajewska
Dyrektor
Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych
w Olecku


Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
…..............................................
/nazwa Wykonawcy/
….............................................
….............................................
/dokładny adres/
…..............................................
/telefon, fax/

OFERTA WYKONAWCY

Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
ul. Gołdapska 29
19400 Olecko

Nazwa Wykonawcy
…..................................................
z siedzibą w ….........................................

Przystępując do zapytania ofertowego na:

„Zakup komputerów wspomagających pracę nauczycieli”
oferujemy wykonanie, w ramach rozpoznania cenowego rynku, zamówienia:

za cenę brutto: ……………………………… zł
słownie:….......................................
Przedmiot zamówienia wykonamy w terminie do …………………………………………
1. Osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia ze strony Wykonawcy będzie…................................................
2. Oświadczamy, iż zdobyliśmy konieczne informacje dotyczące realizacji zamówienia oraz przygotowania i złożenia oferty.
3. W cenach wskazanych w niniejszej ofercie zostały uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym koszty dostawy.
4. Oświadczamy, że wycena przedmiotu zamówienia uwzględnia wszystkie uwarunkowania oraz czynniki związane z realizacją zamówienia i obejmuje cały zakres rzeczowy zamówienia – jest kompletna.
5. Udzielamy gwarancji na okres …... m-cy

…...........................................
Data Podpis i pieczątka




Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

Wykaz parametrów technicznych komputerów

Dane techniczne
Ilość sztuk

Cena brutto
Wartość brutto
- rodzaj: komputer ALL in One
- przekątna ekranu: 18,5 cala lub większy
- procesor: klasy Intel® Core™ i3 lub równoważny 64-bitowy, prędkość 3 GHz lub szybszy,
- ilość rdzeni procesora - 2 szt.
- pamięć RAM – min 4 GB
- typ zastosowanej pamięci RAM: min DDR3 (1333 MHz)
- Dysk twardy: min 320 GB
- napęd optyczny: nagrywarka DVD
- WiFi
- wbudowana zintegrowana karta graficzna: tak
- pamięć karty graficznej: min 1024 MB
- wyjścia karty graficznej - wyjście HDMI
- karta dźwiękowa - stereo
- czytnik kart pamięci – wbudowany SD/SDHC
- interfejsy: 3 x USB /nie mniej niż 2.0/ w tym minimum 1 x USB 3.0
- system operacyjny Windows 7 lub 8, 64bit PL
- klawiatura
- mysz optyczna,
- pakiet biurowy firmy Microsoft zawierający co najmniej edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny oraz program do tworzenia prezentacji multimedialnych, kompatybilny z systemem operacyjnym
- gwarancja producenta: min. 24 m-ce
19


Suma

Miejscowość i data, imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty.