ZAPYTANIE OFERTOWE na zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pt. RÓWNI NA STARCIE

2014-11-24 1028
Art. czytany: 2892 razy

ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/11/POKL/2013/2014

na zakup pomocy dydaktycznych na potrzeby projektu pt.
„RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Olecko, 22 listopada 2014 r.

Szanowni Państwo,
w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zwracam się
z prośbą o wycenę pomocy dydaktycznych według specyfikacji opisanej w punkcie III i załączniku nr 1.

I. Składający zapytanie
I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku
ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
tel./fax 87 523 41 83
e-mail: [email protected].
Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500


II. TRYB POSTĘPOWANIA:
W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zamówienie poniżej 30 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wysłane do min. 3 księgarni internetowych, zamieszczone na stronie www.lo.olecko.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.spolecko.bip.doc.pl.

III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zapytania obejmuje dostawę do Zamawiającego określonych w załączniku nr 1 pomocy dydaktycznych
na zajęcia pozalekcyjne organizowane z projektu.
2. Wartość zamówienia na 2014 rok zostanie oszacowana na podstawie przedstawionych cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do zapytania.
3. Pomoce edukacyjne muszą być nowe i pełnowartościowe.
4. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia i dokonanie zakupów u różnych dostawców.

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ciągu 21 dni od dnia otrzymania zamówienia.

V. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 %
Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

wartość minimalna wśród złożonych ofert
Xn = _________________________________ x waga %
wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.
4. Nie dopuszcza się stosowanie zamienników, czy pozycji równoważnych.

VI. Przygotowanie ofert:
Na ofertę składają się:
a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
b) Oświadczenie - załącznik nr 2
2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.
3. Zamawiający informuje, że wskazana w załączniku nr 1 ilość pomocy dydaktycznych jest szacunkowa. Ostateczna ilość zamówionych pomocy ulegnie zmianie do wartości budżetu ustalonego na poszczególne lata.
4. Prosimy o przedstawienie oferty cenowej brutto z informacją o akceptacji niżej wymienionych warunków sprzedaży (wzór oferty stanowi załącznik nr 1):
płatność przelewem w ciągu 7 dni od dnia przekazania Zamawiającemu towaru i faktury VAT.
dostawa do Zamawiającego wliczona w cenę.
termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni od zawarcia umowy dostawy.

VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej
i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5234183
do 28 listopada 2014 r. do godz. 14.30 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.
3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.

VIII. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:
1. Informacja o wyniku zapytania zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.lo.olecko.pl oraz zostanie przesłana drogą internetową do wykonawców, którzy złożyli ofertę pod warunkiem podania przez nich adresu e-mail.
2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.
3. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.



ZATWIERDZAM
Leszek Olszewski
Dyrektor Szkoły


Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego