STAROSTA OLECKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE - Główny specjalista w Wydziale Geodezji i Nieruchomości

2015-02-09 0903
Art. czytany: 4691 razy

STAROSTA OLECKI
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Główny specjalista w Wydziale Geodezji
i Nieruchomości
w Starostwie Powiatowym w Olecku
19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32, tel. 087 5202475



I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku:

1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

2) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

3) jest obywatelem polskim,

4) wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym.

5) uprawnienia zawodowe w zakresach:

a) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne,

b) rozgraniczanie i podział nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych

6) 4- letni staż pracy,

7) nieposzlakowana opinia,


II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku:

1) znajomość ustaw:

a) prawo geodezyjne i kartograficzne,

b) ustawa o gospodarce nieruchomościami,

c) o scalaniu i wymianie gruntów,

d) o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

e) o ochronie gruntów rolnych i leśnych,

f) o przekształcaniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

g) prawo zamówień publicznych,

h) rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków,

i) rozporządzenie w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,

j) kodeks postępowania administracyjnego,

2) umiejętność obsługi komputera, posiadanie wiedzy z zakresu obsługi programów komputerowych obowiązujących przy wykonywaniu zadań geodezyjnych i ich praktyczne zastosowanie :EW MAPA, OŚRODEK, EWOPIS

3) kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy,


III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) realizacja zadań wynikających z przepisów ustaw z zakresu geodezji i kartografii, gospodarki nieruchomościami itp.,

2) sprawowanie nadzoru nad pracą i zakresem spraw prowadzonych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej, koordynacja usytuowania projektowych sieci uzbrojenia terenu,

3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na prace geodezyjne zlecane z urzędu,

4) komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność konieczna do prawidłowego funkcjonowania Wydziału,

5) inne wynikające z przepisów prawa.


IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) praca przy komputerze,
2) praca w biurze zlokalizowanym na parterze w budynku nie posiadającym windy,
3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,

4) praca siedząca ale też wymagająca sprawności ruchowej niezbędnej
do monitoringu zajęć w miejscu ich odbywania,

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – styczeń 2015 rok –7,8 %


VI. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971),

4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia)

6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych,

7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r., poz. 1202)


VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 lutego 2015r. w kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32 (pokój nr 22) w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Głównego specjalisty
w Wydziale Geodezji i Nieruchomości”
osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do Starostwa). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


VIII. Dodatkowe informacje:

1. Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.

2. Osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną i napisanie testu. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu.

3. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.

4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa.

5. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem kandydat zobowiązany jest dostarczyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.

6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.


Olecko, 09.02.2015r.

Starosta Olecki
Marian Świerszcz