A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Obsługa osób niepełnosprawnych
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Komisja Budżetu, Finansów i Gospodarki 25.09.2018r. (wtorek) o godz. 13:00 w pokoju nr 28 biuro rady
» Komisja Zdrowia, Oświaty i Bezpieczeństwa dniu 24.09.2018r. (poniedziałek) o godz. 13:00
» XLIII Sesja Rady Powiatu w Olecku w dniu 27 września 2018 roku (czwartek) o godz. 13:00
» Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu powiatu na rok 2018
» Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Oleckiego na lata 2018-2032
Ilość wiadomości z działu 'Obsługa osób niepełnosprawnych': 1
Obsługa osób niepełnosprawnych

Budynek Starostwa Powiatowego w Olecku jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu (również poruszających się na wózkach inwalidzkich).

Podjazd dla osób niepełnosprawnych znajduje się z tyłu budynku, przy wejściu od strony parkingu Starostwa. Przed drzwiami wejściowymi, po prawej stronie, znajduje się dzwonek w celu przywołania pracownika który udzieli pomocy osobie niepełnosprawnej i pozna cel wizyty oraz uruchomi w razie potrzeby krzesełko przyścienne usytuowane
w budynku na niskim parterze.

Na parkingu bezpośrednio za budynkiem są wydzielone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Informacje na temat załatwiania spraw w Urzędzie udzielane są w pokoju Nr 3 usytuowanym na parterze budynku. W przypadku gdy interesantem jest osoba niepełnosprawna, która nie może poruszać się po budynku urzędu, urzędnik z pokoju Nr 3 poprosi merytorycznego pracownika, który zejdzie do interesanta i go obsłuży.

Ponadto na parterze budynku znajdują się toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Osoby niepełnosprawne mają również możliwości uzyskania nieodpłatnych porad prawnych w pokoju Nr 2 zlokalizowanym również na parterze budynku.


Data wprowadzenia: 2018-03-07 1251
Data upublicznienia:
Art. czytany: 1068 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Ostat. 10 wiadomości:

» Obsługa osób niepełnosprawnych
System BIP Inet