(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NA: Sukcesywne dostawy mięsa (wieprzowego, drobiowego) i jego przetworów na potrzeby Stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku

    Olecko, dnia 11 stycznia 2013 r.

    Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych
    ul. Gołdapska 29
    19-400 Olecko
    NIP 847-10-22-703
    tel. 87 520-22-51

    Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Sukcesywne dostawy mięsa (wieprzowego, drobiowego) i jego przetworów na potrzeby Stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27”

    1. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.
    W wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Sukcesywne dostawy mięsa (wieprzowego, drobiowego) i jego przetworów na potrzeby Stołówki Internatu Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku przy ul. Gołdapskiej 27”, zawiadamiam o wyborze oferty najkorzystniejszej złożonej przez:
    FRANKO DYSTRYBUCJA sp. z o. o.
    Al. 1000 – lecia P.P. 4
    15-111 Białystok
    Cena oferty wynosi 48.495,74 złotych brutto (po poprawieniu omyłki rachunkowej).

    Uzasadnienie – złożona w przedmiotowym postępowaniu oferta spełnia wszystkie warunki postawione przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uzyskała najwyższą ilość punktów spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

    W związku z powyższym podpisanie umowy nastąpi w dniu 15.01.2013 r. w siedzibie Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych, ul. Gołdapska 29, 19-400 Olecko, o godz. 1030.


    2. INFORMACJA O OFERTACH ODRZUCONYCH.
    Zamawiający nie odrzucił oferty.

    3. INFORMACJA O WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH.
    Brak wykonawców wykluczonych

    4. NAZWY I ADRESY WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY WRAZ
    Z PRZYZNANĄ PUNKTACJĄ.

    L.p.
    Nazwa (firma) i adres wykonawcy
    Cena
    Liczba
    punktów
    1
    FRANKO DYSTRYBUCJA sp. z o. o.
    Al. 1000 – lecia P.P. 4
    15-111 Białystok
    48.495,74
    (po poprawieniu omyłki rachunkowej)
    100,00

    5. TERMIN, PO UPŁYWIE KTÓREGO MOŻE BYĆ ZAWARTA UMOWA.
    14.01.2013 r. – art. 94 ust. 2 pkt. 1a Ustawy PZP
    6. INFORMACJA DODATKOWA


    Dokonano poprawy omyłki rachunkowej polegającej na skreśleniu kwoty brutto
    w poz. 15 – szynka z kurcząt - wpisanej 1520,77 zł, bo prawidłowa kwota powinna być 183,12 zł brutto

    tak jest: 16 kg x 10,90 zł netto x 5%VAT = 1520,77 zł brutto
    powinno być: 16 kg x 10,90 zł netto x 5%VAT =183,12 zł brutto


    W związku z powyższym poprawiono łączną wartość oferty z kwoty 49.833,39 zł brutto na kwotę 48.495,74 zł brutto.


    Beata Urszula Stypułkowska
    Dyrektor
    Zespołu Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku


    Data wprowadzenia: 2013-01-15 0852
    Data upublicznienia: 2013-01-15
    Art. czytany: 2297 razy

    » Informacja dot. wyboru oferty - rozmiar: 36864 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    Porządek obrad
    Uchwały 2018
    Projekty uchwał 2018
    Protokoły 2018
    Uchwały RIO 2018
    Projekty uchwał 2017
    Uchwały 2017
    Protokoły 2017
    Uchwały RIO 2017
    Projekty uchwał 2016
    Uchwały 2016
    Protokoły 2016
    Uchwały RIO 2016
    Projekty uchwał 2015
    Uchwały 2015
    Protokoły 2015
    Uchwały RIO 2015
    Projekty uchwał 2014
    Protokoły 2014
    Uchwały 2014
    Wzór wniosku
    Plan pracy
    Ostat. 10 wiadomości:

    » Uchwała Nr 7/2014 z 29.12.2014r. w sprawie uchwalenia regulaminu organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    » Uchwała Nr 6/2014 z 29.12.2014r. w sprawie autopoprawek do projektu budżetu powiatu na 2015 rok
    » Uchwała Nr 5/2014 z 29.12.2014r. w sprawie autopoprawek do projektu Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Oleckiego na lata 2015-2023
    » Uchwała Nr 4/2014 z 16.12.2014r. w sprawie przeznaczenia do zbycia nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Oleckiego
    » Uchwała Nr 3/2014 z 16.12.2014r. w sprawie przeznaczenia do zbycia nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Oleckiego
    » Uchwała Nr 2/2014 z 16.12.2014r. w sprawie upoważnienia do składania oświadczeń woli w sprawach majątkowych w imieniu powiatu.
    » Uchwała Nr 1/2014 z 16.12.2014r. w sprawie upoważnienia członków zarządu do dokonywania czynności prawnych
    System BIP Inet