(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • OGŁOSZENIE V o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

    Olecko, dn. 13.12.2005r.

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Plac Wolności 2
    19-400 Olecko,
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    • Referent w Dziale Informacji, Ewidencji i Świadczeń.

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    1. obywatelstwo polskie;
    2. wykształcenie – min. średnie (matura);
    3. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel) ;
    4. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, KPA, ustawy
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, przepisów prawa ubezpieczeń społecznych;
    5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    6. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    7. nieposzlakowana opinia;
    8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko;

    WYMAGANIA dodatkowe:
    - rozpoczęte studia wyższe (preferowane- administracja lub prawo),
    - kreatywność,
    - umiejętność dobrej organizacji pracy,
    - wysoka kultura osobista, komunikatywność,
    - obsługa techniczna urządzeń biurowych.

    ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku.
    1. Przyjmowanie oświadczeń od osób bezrobotnych w zakresie potwierdzania gotowości
    do podjęcia zatrudnienia i osiąganych dochodów wg ustalonego harmonogramu.
    2. Wydawanie zaświadczeń, m.in. do dodatku mieszkaniowego, opieki społecznej, zdrowotnej itp., osobom bezrobotnym.
    3. Wysyłanie osobom bezrobotnym dokumentów : informacji PIT-11, decyzji, zaświadczeń itp.
    4. Korespondowanie z klientami PUP, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi jednostkami, w zakresie prowadzonych spraw.
    5. Udzielanie informacji na temat prowadzonych spraw.
    6. Przygotowywanie akt osób wykreślonych z rejestrów osób bezrobotnych i poszukujących pracy do przekazania do składnicy akt.


    WYMAGANE DOKUMENTY:
    1. curriculum vitae,
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dowodu osobistego,
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    5. kopie dokumentów, potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
    6. kopie dokumentów, potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
    7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
    9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.


    Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27 grudnia 2005r. do godz. 1500
    w sekretariacie (pokój nr 12) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY
    W OLECKU, ul. Plac wolności 2, 19-400 Olecko.

    Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.


    INNE INFORMACJE.

    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona
    w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl.

    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 29 grudnia 2005r. o godz.1100 w Powiatowym Urzędzie Pracy
    w Olecku (pok. Nr 13).

    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu
    z kandydatem (numer telefonu).

    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w pok. nr 1.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń
    w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.



    Data wprowadzenia: 2005-12-13 1223
    Data upublicznienia: 2005-12-13
    Art. czytany: 4404 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Styczeń
    A Luty
    A Marzec
    A Kwiecień
    A Maj
    A Czerwiec
    A Lipiec
    A Sierpień
    A Wrzesień
    A Październik
    A Listopad
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Uchwała Nr 313/2018 w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku
    A» Uchwała Nr 312/2018 w sprawie powierzenia stanowiska Dyrektora I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Olecku, ul. Kościuszki, 19-400 Olecko
    A» Uchwała Nr 311/2018 w sprawie przyjęcia regulaminu organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej Zacisze w Kowalach Oleckich
    A» Uchwała Nr 310/2018 w sprawie przyjęcia kwartalnej informacji o wykonaniu budżetu Powiatu Oleckiego za II kwartały 2018 roku.
    A» Uchwała Nr 309/2018 w sprawie przyjęcia informacji z wykonania planu finansowego SP ZZOD w Olecku za I półrocze 2018 roku.
    A» Uchwała Nr 308/2018 w sprawie zmian budżetu powiatu na rok 2018
    A» Uchwała Nr 307/2018 w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego w 2018r.
    A» Uchwała Nr 306/2018 w sprawie powołania Komisji Konkursowych opiniujących oferty na realizację zadań publicznych Powiatu Oleckiego w 2018r. przez organizacje pozarządowe oraz podmioty ...
    A» Uchwała Nr 305/2018 w sprawie powołania komisji konkursowej w celu wyłonienia kandydata na stanowisko dyrektora I LO im. Jana Kochanowskiego w Olecku, ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
    System BIP Inet