(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    w PUP Olecko

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko,
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    Pośrednik pracy - stażysta w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    1. obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
    2. wykształcenie: wyższe magisterskie;
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    4. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    5. nieposzlakowana opinia;
    6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku.
    DODATKOWE wymagania:
    1. doświadczenie zawodowe;
    2. znajomość lokalnego rynku pracy;
    3. znajomość zasad postępowania podczas kontaktu z klientem – pracodawcą;
    4. znajomość przepisów ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.) oraz rozporządzeń Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007 r. w sprawie standardów usług rynku pracy i szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku Pracy;
    5. znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy,
    6. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów,
    7. praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
    8. predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    ZAKRES wykonywanych zadań na stanowisku :
    1. organizowanie miejsc pracy w ramach prac interwencyjnych, robót publicznych, prac społecznie – użytecznych, finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz środków Europejskiego Funduszu Społecznego:
      1. selektywny wybór pracodawców, u których organizowane będą miejsca pracy w ramach form aktywnych (na podst. ustawy o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy oraz na podst. zasad lokalnej polityki rynku pracy),
      2. przyjmowanie, analiza i realizacja wniosków,
      3. badanie wiarygodności pracodawców,
      4. negocjowanie warunków organizacji miejsc pracy,
      5. przygotowywanie umów w sprawie organizowania miejsc pracy w ramach form aktywnych (formularz wewnętrzny umowy),
      6. nadzór nad kontrolą utworzonych miejsc pracy u pracodawców (formularz wewnętrzny protokołu),
      7. przyjmowanie i ocena ofert pracy.
    2. Przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenia organizowanych prac interwencyjnych, robót publicznych oraz prac społecznie – użytecznych, w tym dokumentacji dot. EFS i innych funduszy strukturalnych, zgodnie z realizowanymi przez PUP projektami:
      1. ocena efektywności utworzonych miejsc pracy ,
      2. rozliczanie kosztów dojazdu do pracy osobom zatrudnionym w ramach form aktywnych.
    3. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z pracodawcami, zatrudniającymi osoby bezrobotne w ramach form aktywnych.
    WYMAGANE dokumenty:
    • życiorys /CV/,
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
    • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych i jestem/nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.
    Dokumenty należy składać w terminie do:
    29 lipca 2008r. do godz. 14:00 w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – „ Dotyczy naboru na stanowisko – Pośrednik pracy - stażysta w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku”.

    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    INNE informacje

    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu, zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu.
    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 31 lipca 2008r. o godz. 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).
    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.
    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska


    Data wprowadzenia: 2008-07-15 1319
    Data upublicznienia: 2008-07-15
    Art. czytany: 4167 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Styczeń
    A Luty
    A Marzec
    A Kwiecień
    A Maj
    A Czerwiec
    A Lipiec
    A Sierpień
    A Wrzesień
    A Październik
    A Listopad
    A Grudzień
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Projekt uchwały w sprawie zmian budżetu powiatu na rok 2016
    A» Projekt uchwały w sprawie przeznaczenia do zbycia nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Oleckiego.
    A» Projekt uchwały w sprawie przeznaczenia do zbycia nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Oleckiego.
    A» Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr 75/2008 Zarządu Powiatu w Olecku z dnia 13.05.2008r. dotyczącej zbycia nieruchomości stanowiących własność Powiatu Oleckiego
    A» Projekt uchwały w sprawie rozstrzygnięcia otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych Powiatu Oleckiego w 2016r. w formie wsparcia.
    A» Projekt uchwały w sprawie założeń do opracowania projektu budżetu Powiatu Oleckiego na 2017 rok.
    A» Projekt uchwały w sprawie udzielenia pełnomocnictwa Dyrektorowi Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku.
    A» Projekt uchwały w sprawie przeprowadzenia konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (...)
    A» Projekt uchwały w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego Powiatu Oleckiego w 2016r. w formie wsparcia z zakresu ekologii.
    A» Projekt uchwały w spr. powołania Komisji Konkursowych opiniujących oferty na realizację zadań publicznych złożone przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art.3 ust.3 ustawy
    System BIP Inet