(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Roboty budowlane
  • Odpowiedź na zapytania w sprawie SIWZ - przetarg nieograniczony: Przebudowa ulicy Gdańskiej (4914N) i Czerwonego Krzyża (4911N) w Olecku

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24 Fax (087) 520 22 25
    NIP 847-13-94-600 REGON 790676004


    Pismo: PZD.III.342/13/13/1
    Olecko dnia: 2013-05-15

    O D P O W I E D Ź
    na zapytania w sprawie SIWZ

    Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2013-05-14 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:
    Przebudowa ulicy Gdańskiej (4914N) i Czerwonego Krzyża (4911N) w Olecku,

    Treść wspomnianej prośby jest następująca :
    Czy materiały rozbiórkowe należy wywieźć do utylizacji, czy mają być całościowo lub częściowo odzyskane? Jeżeli do odzysku to w jakiej ilości i czy mają być paletowane i rozładowane w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wtedy proszę o dodatkową pozycję kosztorysową.
    Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:
    Materiały rozbiórkowe, które zdaniem Zamawiającego będą przydatne do wykorzystania przez Zamawiającego, winne być posegregowane i dostarczone na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dokona na własny koszt utylizacji materiałów rozbiórkowych niezdatnych do wykorzystania. Koszty wyżej wymienione należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym w pozycji: Rozbiórki elementów dróg, ogrodzeń i przepustów.
    W związku z powyższym zmienia się wzór umowy poprzez dodanie zapisu w § 7:
    Materiały rozbiórkowe, które zdaniem Zamawiającego będą przydatne do wykorzystania przez Zamawiającego, winne być posegregowane i dostarczone na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego.

    W załączeniu poprawiony wzór umowy.
    Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy, stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.

    Zamawiający


    Data wprowadzenia: 2013-05-17 1041
    Data upublicznienia: 2013-05-17
    Art. czytany: 2758 razy

    » Odpowiedź na zapytania w sprawie SIWZ - rozmiar: 40960 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Umowa - SIWZ - rozmiar: 127488 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2013-05-17
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Paweł Ostrowski
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Styczeń
    A Luty
    A Marzec
    A Kwiecień
    A Maj
    A Czerwiec
    A Lipiec
    A Sierpień
    A Wrzesień
    A Październik
    A Listopad
    A Grudzień
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Protokół Nr 68/2013 z 25 czerwca 2013r.
    A» Protokół Nr 67/2013 z 17 czerwca 2013r.
    A» Protokół Nr 66/2013 z 4 czerwca 2013r.
    System BIP Inet