(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • POWIADOMIENIE o zmianach SIWZ - Dotyczy: zmiana zapisów SIWZ w postępowaniu na: Zaopatrzenie pojazdów samochodowych w materiały pędne od 01.01.2014r. do 31.12.2016r.

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24, Fax (087) 520 22 25

    Pismo: PZD.III.342/25/13/3 Olecko dnia: 2013-10-28

    P O W I A D O M I E N I E
    o zmianach SIWZ

    Dotyczy: zmiana zapisów SIWZ w postępowaniu na: Zaopatrzenie pojazdów samochodowych w materiały pędne od 01.01.2014r. do 31.12.2016r. (przetarg nieograniczony).

    Szanowni Państwo,
    Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony, na Zaopatrzenie pojazdów samochodowych w materiały pędne od 01.01.2014r. do 31.12.2016r., dokonuje następujących zmian zapisów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

    1. Zmiana opisu przedmiotu zamówienia:
    Miejsce w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 3.1. SIWZ
    W SIWZ jest: Materiały wydawane będą na podstawie aktualnej karty drogowej pojazdu i kwitowane przez kierowcę na dowodzie obrotu magazynowego własnoręcznym podpisem. Rozliczenie pobranych materiałów będzie następowało w okresie miesięcznym
    W SIWZ powinno być: Materiały wydawane będą na podstawie aktualnej karty drogowej pojazdu i kwitowane przez kierowcę na dowodzie obrotu magazynowego własnoręcznym podpisem lub mikroprocesorowej karty paliwowej z otrzymaniem dowodu wydania (wydruk z terminala). Rozliczenie pobranych materiałów będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych trwających: od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.

    2. Zmiana opisu sposobu przygotowywania ofert:
    Miejsce w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 11.12. SIWZ
    W SIWZ jest: NIE OTWIERAĆ przed: 2013-10-31 godz. 10:10”
    W SIWZ powinno być: NIE OTWIERAĆ przed: 2013-11-06 godz. 10:10”

    3. Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
    Miejsce w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 12.1., 12.3. SIWZ

    W SIWZ jest:
    12.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2013-10-31 do godz. 10:00.
    12.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2013-10-31 o godz. 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 7.

    W SIWZ powinno być:
    12.1.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2013-11-06 do godz. 10:00.
    12.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2013-11-06 o godz. 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 7.

    4. Zmiana wzoru umowy:
    Miejsce w którym znajduje się zmieniany tekst: § 1 pkt. 2, § 2 pkt. 1 i 2, § 5 pkt. 2 umowy
    We wzorze umowy jest:
    § 1 pkt. 2: Materiały pędne wydawane będą kierowcom Odbiorcy na podstawie aktualnej karty drogowej na dany dzień w ilości koniecznej do uzupełnienia zbiorników pojazdów.

    § 2 pkt. 1: Odbiór materiałów pędnych kierowca Odbiorcy kwituje na dowodzie obrotu magazynowego własnoręcznym podpisem.

    § 2 pkt. 2: Dowód obrotu magazynowego winien zawierać:
    a) Nazwę odbiorcy.
    b) Nr rejestracyjny pojazdu.
    c) Nazwisko i imię kierowcy.
    d) Nr karty drogowej.
    e) Rodzaj i ilość pobranego paliwa.
    f) Pokwitowanie kierowcy.
    g) Datę pobrania paliwa.

    § 5 pkt. 2: Strony ustalają miesięczny system rozliczenia należności płatnych w formie przelewu.

    We wzorze umowy powinno być:
    § 1 pkt. 2: Materiały pędne wydawane będą kierowcom Odbiorcy na podstawie aktualnej karty drogowej lub mikroprocesorowej karty paliwowej w ilości koniecznej do uzupełnienia zbiorników pojazdów.

    § 2 pkt. 1: Odbiór materiałów pędnych kierowca Odbiorcy kwituje na dowodzie obrotu magazynowego własnoręcznym podpisem. W przypadku transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu mikroprocesorowych kart paliwowych pracownik Odbiorcy na stacji paliw Dostawcy otrzymuje dowód wydania (wydruk z terminala).

    § 2 pkt. 2 Dowód obrotu magazynowego winien zawierać:
    a) Nazwę odbiorcy.
    b) Nr rejestracyjny pojazdu.
    c) Nazwisko i imię kierowcy.
    d) Nr karty drogowej.
    e) Rodzaj i ilość pobranego paliwa.
    f) Pokwitowanie kierowcy.
    g) Datę pobrania paliwa.

    Dowód wydania (wydruk z terminala) winien zawierać następujące informacje:
    a) Dokładny adres stacji paliw
    b) Nr karty, na którą dokonywana była transakcja
    c) Nr rejestracyjny samochodu
    d) Kwota do zapłaty
    e) Ilość wydanego paliwa
    f) Wartość wydanego paliwa
    g) Data i godzina transakcji

    § 5 pkt. 2: Strony ustalają dwa okresy rozliczeniowe trwające: od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego na rachunek bankowy Dostawcy wskazany w treści faktury. Dostawca zobowiązany jest wystawić fakturę po zakończeniu okresu rozliczeniowego za transakcje (tankowania) dokonane przez Odbiorcę w tym okresie. Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.

    W załączeniu poprawiony wzór umowy i SIWZ.

    Dyrektor PZD w Olecku


    Data wprowadzenia: 2013-10-29 1231
    Data upublicznienia: 2013-10-29
    Art. czytany: 2759 razy

    » Powiadomienie o zmianach w SIWZ.doc - rozmiar: 42496 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » zmieniona SIWZ - na dostawę i usługi procedura uproszczona.doc - rozmiar: 167936 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » zmieniona umowa.doc - rozmiar: 49664 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet