(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAPYTANIE CENOWE na dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia dydaktycznego na potrzeby projektu 'RÓWNY START W PRZYSZŁOŚĆ'

    Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Głuchych
    im. św. F. Smaldone w Olecku
    ul. Słowiańska 2, 19-400 Olecko
    email: [email protected]
    tel. (87) 520 30 62
    fax: (87) 520 30 63
    e-mail: [email protected]


    Znak sprawy: OSW.081.6.1.2017 Olecko, 31.07.2017 r.


    ZAPYTANIE CENOWE DLA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 30.000 EURO NETTO

    W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30 000 euro zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia dydaktycznego na potrzeby projektu 'RÓWNY START W PRZYSZŁOŚĆ' współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), ponieważ wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. euro netto. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe.

    Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
    1) komputery przenośne 30213100-6,
    2) różny sprzęt komputerowy 30236000-2,
    3) akcesoria komputerowe 30237200-1,
    4) urządzenia sieciowe 32420000-3,
    5) zestawy pakietów oprogramowania 48422000-2,
    6) projektory 38652100-1,

    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i oprogramowania (dodatkowe parametry określono w załącznikach 1-4):
    1) CZĘŚĆ I – dostarczenie sprzętu komputerowego (VAT odwrócony) – parametry i wzór oferty w załączniku nr 1:
    a) Przenośny komputer z systemem operacyjnym typ I – 13 szt.
    b) Przenośny komputer z systemem operacyjnym typ II – 6 szt.

    2) CZĘŚĆ II – dostarczenie tablic interaktywnych – parametry i wzór oferty w załączniku nr 2:
    a) Tablica interaktywna wraz z projektorem, nagłośnieniem oraz oprogramowaniem – 5 zestawów.

    3) CZĘŚĆ III – dostarczenie sprzętu z 0% VAT – parametry i wzór oferty w załączniku nr 3:
    a) Serwer plików NAS – 1 szt.,
    b) Router – 1 szt.,
    c) Kontroler WLAN – 1 szt.,
    d) Drukarka laserowa – 5 szt.
    e) Zasilacz UPS – 1 szt.

    4) CZĘŚĆ IV – dostarczenie pozostałego sprzętu i oprogramowania – parametry i wzór oferty w załączniku nr 4:
    a) Wózek mobilny do przechowywania laptopów – 1 szt.
    b) Oprogramowanie – pakiet biurowy przeznaczony do komputerów typ I oraz typ II – 19 pakietów.
    c) Projektor multimedialny – 1 szt.
    d) Klimatyzator – 1 szt.
    2. Zamówienie powyższego sprzętu i oprogramowania jest związane z prowadzoną działalnością dydaktyczną w Specjalnej Szkole Podstawowej nr 5 w Olecku.
    3. Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt. 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług z uwagi, iż powyższe urządzenia będą dostarczone dla placówki oświatowej, przy zachowaniu warunków określonych w ust. 13-15 ww. ustawy, w CZĘŚCI III powinna być zastosowana stawka VAT 0%.
    4. Opisy znajdujące się w załącznikach 1-4 zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
    5. Dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi w dniach pracy zamawiającego, własnym staraniem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniach fabrycznych, bezzwrotnych.
    6. Dostarczone produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodne z wymaganiami określonymi w zapytaniu.
    7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
    8. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem (w tym koszt transportu/dostawy do Zamawiającego, usługa montażu i instalacji sprzętu).
    9. Każdy Wykonawca w ramach danej części może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą wszystkie elementy wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
    10. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie
    od wyniku postępowania.
    11. Wykonawca składając ofertę oświadcza, iż posiada wymaganą wiedzę i doświadczenie w zakresie prawidłowej i zgodnej z przepisami oraz dostawy zamówienia, jego montażu i przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi. Wykonawca zobowiązuje się również do:
    1) zapewnienia serwisu gwarancyjnego sprzętu komputerowego w miejscu jego użytkowania, tj. w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Olecku przy ul. Słowiańskiej 2 (jeśli rodzaj uszkodzenia/usterki na to pozwoli). Zgłoszenia uszkodzeń/usterek dokonywane będą do punktów serwisowych Wykonawcy faksem lub pocztą elektroniczną, w tym celu Wykonawca przed zawarciem umowy wskaże nr faksu oraz adres e-mail dostępny w godzinach pracy Zamawiającego (w dni robocze 8:00-15:00), zgłoszenia przesłane po godzinach pracy serwisu traktowane będą jak wysłane w najbliższym dniu roboczym o godzinie otwarcia punktu serwisowego,
    2) podjęcia naprawy nie później niż w ciągu następnego dnia roboczego licząc od dnia otrzymania zgłoszenia i wykonania skutecznej naprawy najpóźniej w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia uszkodzenia/usterki do punktu serwisowego. Jeżeli naprawa sprzętu będzie trwała dłużej niż 3 dni robocze, okres gwarancji zostanie wydłużony o czas trwania naprawy. W przypadku, kiedy naprawa sprzętu będzie trwała dłużej niż 14 dni kalendarzowych lub gdy sprzęt będzie naprawiany więcej niż 3 razy, Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy, o takich samych lub wyższych parametrach technicznych. Jeśli konieczne będzie usunięcie uszkodzenia/usterki poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca odbierze sprzęt z miejsca użytkowania i dostarczy go tam po naprawie na własny koszt i ryzyko.

    12. KRYTERIA OCENY OFERTY:
    1) Pierwszym etapem badania oferty będzie sprawdzenie spełnienia wymogów formalnych - parametry produktów zaoferowanych do sprzedaży. Oferty, z których jakikolwiek produkt nie będzie spełniać minimalnego standardu opisanego w zapytaniu ofertowym zostaną odrzucone.
    2) Zamawiający dokona oceny ofert, spełniających wymogi formalne na podstawie następujących kryteriów: Zaproponowana cena - 100%. Ocena zaproponowanej ceny została przeliczona na punkty według wzoru – cena najniższa/ cenę badaną x 100.
    13. Termin dostawy: do 21 dni od podpisania umowy.
    14. Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do 7 sierpnia 2017 r. do godz. 14.30 na wzorze stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1-4 zapytania.
    15. Dopuszcza się złożenie oferty (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego):
    1) w formie pisemnej na adres: Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Głuchych im. św. F. Smaldone w Olecku ul. Słowiańska 2, 19-400 Olecko z dopiskiem „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz wyposażenia sal dydaktycznych na potrzeby projektu 'Równy start w przyszłość”,
    2) za pośrednictwem faksu na numer: (87) 520 30 63,
    3) za pośrednictwem poczty elektronicznej - [email protected].
    16. O wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje na stronie internetowej www.oswg.olecko.pl (zakładka przetargi) oraz na www.spolecko.bip.doc.pl (zakładka przetargi/zapytania ofertowe).
    17. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA:
    1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w całości lub w części na każdym etapie bez podawania przyczyny.
    2) Jeżeli Wykonawcy, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
    3) Wybrany oferent zobowiązany będzie stawić się w siedzibie Zamawiającego w terminie i o godzinie przez niego określonej wraz z oryginałami wszystkich wymaganych dokumentów (np. licencje) w celu podpisania umowy. Informacja w tej sprawie zostanie przekazana drogą mailową na adres wskazany w ofercie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
    4) Niedopełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt.3 będzie traktowane jako uchylenie się od zawarcia umowy.
    5) Dodatkowe informacje można uzyskać dzwoniąc pod nr telefonu 507 756 086.

    ZAŁĄCZNIKI:
    1) Załącznik nr 1 - część I zamówienia
    2) Załącznik nr 2 - część II zamówienia
    3) Załącznik nr 3 - część III zamówienia
    4) Załącznik nr 4 - część IV zamówienia
    5) Załącznik nr 5 – wzór umowy


    ZAMAWIAJĄCY
    Artur Sobolewski
    Dyrektor Ośrodka


    Data wprowadzenia: 2017-07-31 1226
    Data upublicznienia: 2017-07-31
    Art. czytany: 2381 razy

    » aproszenie do składania ofert - rozmiar: 117760 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 1 - część I zamówienia - rozmiar: 141312 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2 - część II zamówienia - rozmiar: 131584 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3 - część III zamówienia - rozmiar: 158720 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 4 - część IV zamówienia - rozmiar: 134656 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 5 - wzór umowy - rozmiar: 76597 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet