(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • Ogłoszenie o zamówieniu: Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”

    Ogłoszenie o zamówieniu
    Dostawy
    Dyrektywa 2014/24/UE

    Sekcja I: Instytucja zamawiająca
    I.1)
    Nazwa i adresy
    Powiat Olecki ul. Kolejowa 32 Olecko 19-400 Polska
    Osoba do kontaktów: Edward Adamczyk, Paweł Ostrowski
    Tel.: +48 875202147
    E-mail: [email protected]
    Faks: +48 875203219
    Kod NUTS: PL62
    Adresy internetowe:
    Główny adres: www.powiat.olecko.pl
    I.2)
    Wspólne zamówienie
    I.3)
    Komunikacja
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.spolecko.bip.doc.pl
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
    I.4)
    Rodzaj instytucji zamawiającej
    Organ władzy regionalnej lub lokalnej
    I.5)
    Główny przedmiot działalności
    Ogólne usługi publiczne

    Sekcja II: Przedmiot
    II.1)
    Wielkość lub zakres zamówienia
    II.1.1)
    Nazwa:
    Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”
    II.1.2)
    Główny kod CPV
    30236000
    II.1.3)
    Rodzaj zamówienia
    Dostawy
    II.1.4)
    Krótki opis:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego niezbędnego dla realizacji celów określonych w dokumentacji projektu „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”.

    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje zawarte zostały w SIWZ
    II.1.5)
    Szacunkowa całkowita wartość
    II.1.6)
    Informacje o częściach
    To zamówienie podzielone jest na części: nie
    II.2)
    Opis
    II.2.1)
    Nazwa:
    II.2.2)
    Dodatkowy kod lub kody CPV
    32420000
    32421000
    48820000
    32422000
    30233000
    30233141
    32342450
    31644000
    30214000
    30231300
    30213100
    48000000
    48781000
    48761000
    31154000
    31213300
    72265000
    32500000
    44320000
    44322000
    72260000
    72268000
    51611100
    72410000
    72710000
    45311200
    45453000
    II.2.3)
    Miejsce świadczenia usług
    Kod NUTS: PL62
    Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
    Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
    II.2.4)
    Opis zamówienia:
    II.3 Zamawiający wymaga świadczenia przez Wykonawcę obsługi serwisowej przez okres minimum
    60 miesięcy (maksymalny okres obsługi serwisowej, za który Wykonawcy przysługują dodatkowe punkty to 84 miesiące).
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w OPZ, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    II.4 Zamawiający wymaga wykonywania przedmiotowego zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę zgodnie z pkt V.1.1. ppkt 2 lit a i b.
    1. Prace będą realizowane przez osoby wskazane w załączniku, o którym mowa w pkt VII.2 ppkt 2 SIWZ pn.„Wykaz osób'.
    2. Wykonawca oświadcza, że Pracownicy wykonujący prace będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tj.: Dz. U. z2016 r. poz. 1666, z poźn. zm.).
    3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 10dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych
    z pracownikami świadczącymi pracę. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania
    od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania;
    4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych z pracownikami wykonującymi prace będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących prace
    na podstawie umowy o pracę.
    5. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących prace na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne
    w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów
    o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących prace na podstawie umowy o pracę
    w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których niedopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników biorący chudział w realizacji prac na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Zamawiającego
    w SIWZ.
    6. W przypadku, gdy czynności w zakresie realizacji zamówienia zostaną powierzone do wykonania podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy ww. pracowników podwykonawcy i dalszego podwykonawcy.
    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków treści niniejszego ogłoszenia szczegółowe informacje znajdują się w SIWZ
    II.2.5)
    Kryteria udzielenia zamówienia
    Kryteria określone poniżej
    Kryterium jakości - Nazwa: Dodatkowe funkcjonalności / Waga: 45
    Kryterium jakości - Nazwa: Serwis / Waga: 10
    Cena - Waga: 45
    II.2.6)
    Szacunkowa wartość
    II.2.7)
    Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    Okres w miesiącach: 8
    Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
    II.2.10)
    Informacje o ofertach wariantowych
    Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
    II.2.11)
    Informacje o opcjach
    Opcje: nie
    II.2.12)
    Informacje na temat katalogów elektronicznych
    II.2.13)
    Informacje o funduszach Unii Europejskiej
    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
    Numer identyfikacyjny projektu: Numer identyfikacyjny projektu: RPWM.03.01.00-28-0006/16
    II.2.14)
    Informacje dodatkowe
    Projekt „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku',współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

    Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
    III.1)
    Warunki udziału
    III.1.1)
    Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
    III.1.2)
    Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 750 000,00 zł oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1 000 000,00 zł.
    III.1.3)
    Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem tj.: w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:
    a. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu (tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, systemu teleinformatycznego pełniącego funkcję platformy komunikacyjnej współpracującego z Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP)wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    b. co najmniej jedno zamówienie zrealizowane przez Wykonawcę w jednostkach administracji publicznej polegające na opracowaniu i uruchomieniu minimum 100 elektronicznych usług publicznych, których wzory zostały stworzone zgodnie z „Ogólnymi zasadami tworzenia i publikacji w Centralnym Repozytorium wzorów dokumentów elektronicznych”
    c. co najmniej jedno zamówienie o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, polegające na wdrożeniu (tj.dostawie, instalacji, parametryzacji, zasilaniu danymi początkowymi) oraz przeszkoleniu użytkowników tego rozwiązania, obejmujące swoim zakresem obszar elektronicznego obiegu spraw i dokumentów (SEOD) o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 PLN brutto, której beneficjentem były jednostki samorządu terytorialnego,współpracującego z Elektroniczną Platformą Usług Administracji (e-PUAP) wraz z integracją z modułami dziedzinowymi o funkcjonalnościach co najmniej takich, jakie posiadać mają rozwiązania w ramach niniejszego zamówienia:
    Zamawiający wymaga wykazania dwóch różnych usług, tzn. spełniających wymogi wskazane w pkt a, b i c. Tym samym nie dopuszcza, aby jedna ta sama usługa wykazana była na potwierdzenie spełnienia pkt a i b.
    Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji przedstawionych wykazów wykonanych usług poprzez przesłanie ankiet (wg wzoru z załącznika nr 9) do wskazanych jednostek administracji publicznej;
    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące wymaganego doświadczenia zawarte zostały w SIWZ
    2. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia brały udział osoby zatrudnione na umowę o pracę tj.:
    a. minimum 2 osoby odpowiedzialne za dostawę, instalację i wdrożenie systemu;
    b. minimum 1 osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie szkoleń dla pracowników Urzędu.
    c. minimum 1 osoba spełniająca następujące kwalifikacje zawodowe: specjalista ds. bezpieczeństwa informacji posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym to jest posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych Osobowych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.
    Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę jako biorąca udział
    w realizacji przedmiotowego zamówienia, zatrudnioną na umowę o pracę.
    III.1.5)
    Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
    III.2)
    Warunki dotyczące zamówienia
    III.2.2)
    Warunki realizacji umowy:
    III.2.3)
    Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
    Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia

    Sekcja IV: Procedura
    IV.1)
    Opis
    IV.1.1)
    Rodzaj procedury
    Procedura otwarta
    IV.1.3)
    Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    IV.1.4)
    Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
    IV.1.6)
    Informacje na temat aukcji elektronicznej
    IV.1.8)
    Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
    Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
    IV.2)
    Informacje administracyjne
    IV.2.1)
    Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
    IV.2.2)
    Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
    Data: 19/12/2017
    Czas lokalny: 10:00
    IV.2.3)
    Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
    IV.2.4)
    Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
    Polski
    IV.2.6)
    Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
    Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
    IV.2.7)
    Warunki otwarcia ofert
    Data: 19/12/2017
    Czas lokalny: 10:30
    Miejsce:
    Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, Sala Konferencyjna pokój nr 4
    Sekcja VI: Informacje uzupełniające
    VI.1)
    Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
    Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
    VI.2)
    Informacje na temat procesów elektronicznych
    VI.3)
    Informacje dodatkowe:
    Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do treści ogłoszenia szczegółowe,pozostałe informacje zawarte zostały w SIWZ, dostępnej wraz z ogłoszeniem na stronie internetowej Zamawiającego - www.spolecko.bip.doc.pl
    VI.4)
    Procedury odwoławcze
    VI.4.1)
    Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
    Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587801E-mail: [email protected] Faks: +48 224587800
    Adres internetowy:https://www.uzp.gov.pl/kio
    VI.4.2)
    Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
    VI.4.3)
    Składanie odwołań
    Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
    Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
    Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
    1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa wart.154 pkt 5. ustawy PZP.
    2. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy PZP.
    3. Odwołanie powinno wskazywać czynności lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy PZP, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
    4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej,podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowalnego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.Odwołujący przesyła kopie odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się,iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie kopii nastąpiła przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
    5. Terminy wniesienia odwołania:
    1) Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
    2) Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie10dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
    3) Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ppkt. 1) i 2) wnosi się w terminie 10 dni od dnia w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
    4) Jeżeli Zmawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
    a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
    b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
    6. Szczegółowe zasady postępowania po wniesieniu odwołania, określają stosowne przepisy Działu VI ustawy PZP.
    7. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
    8. Skargę wnosi się do sadu okręgowego właściwego dla siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w terminie 7 dni od daty doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r.,poz. 1113 ze zm) jest równoznaczne z jej wniesieniem.
    VI.4.4)
    Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
    Urząd Zamówień Publicznych Postępu 17 AWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587701E-mail: [email protected] Faks: +48 224587700
    Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
    VI.5)
    Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
    08/11/2017


    Data wprowadzenia: 2017-11-08 1954
    Data upublicznienia: 2017-11-08
    Art. czytany: 3120 razy

    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 143749 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 808583 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 10 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 58365 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 11 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 57736 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 1 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 106986 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 2 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 118364 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 2 do umowy Harmonogram realizacji - rozmiar: 45695 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 3a do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 445013 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3b do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 1610360 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3c do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 846369 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3d do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 424169 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3e1 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 2154575 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3e2 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 274913 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3e3 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 508898 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3e do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 599446 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3f do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 245834 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 3 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 277434 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » załącznik nr 4 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 75037 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 5 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 54183 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 6 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 55990 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 7 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 55315 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 8 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 65092 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » załącznik nr 9 do SIWZ Powiat Olecki - rozmiar: 55861 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet