|
|
|
|
Przetargi Zakup materiałów
|
|
Wyjaśnienia treści SIWZ: Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”
Olecko. 14.12.2017r.
Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Dotyczy: Nr sprawy OR.272.3.2017 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego na Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”
Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych do Zamawiającego zostało wniesione niżej przytoczone pytanie:
Pytanie:
W postępowaniu przetargowym w SIWZ Rozdział V Warunki udziału w postępowaniu, ust. 2, lit c) Zamawiający wymaga doświadczenia specjalisty ds. bezpieczeństwa informacji, posiadającego wykształcenie wyższe oraz certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym tj. posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz uczestnictwa w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Ponieważ Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. które reguluje zasady ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych będzie stosowane dopiero od 25 maja 2018 r., wykazanie się doświadczeniem w wymaganym zakresie jest niemożliwe przez żadną firmę , szczególnie w sytuacji gdy Zamawiający wymaga, aby osoba posiadająca takie doświadczenie była jednocześnie zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym czy Zamawiający zrezygnuje w całości z w/w wymagania?
Odpowiedź:
Zamawiający zmienia pkt. V.1.1 ppkt. 2 ust c poprzez wykreślenie wymagania:
Było:
minimum 1 osoba spełniająca następujące kwalifikacje zawodowe: specjalista ds. bezpieczeństwa informacji posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym to jest posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych Osobowych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.
Jest:
minimum 1 osoba spełniająca następujące kwalifikacje zawodowe: specjalista ds. bezpieczeństwa informacji posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym to jest posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych Osobowych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.
Zamawiający zmienia SIWZ pkt. VII.2 ppkt. 9 poprzez wykreślenie wymagania:
Było:
certyfikat PN-ISO/IEC 27001 - System zarządzania bezpieczeństwem informacji;
Jest:
certyfikat PN-ISO/IEC 27001 - System zarządzania bezpieczeństwem informacji;
Pozostałe zapisu SIWZ pozostają bez zmian.
ZAMAWIAJĄCY
Data wprowadzenia: 2017-12-14 1451 Data upublicznienia: 2017-12-14 Art. czytany: 1207 razy
|
|
» wyjasnienia tresci SIWZ - rozmiar: 701404 bajtów Typ pliku: application/pdf
|
Wiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|