(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Nabór na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych przy realizacji projektu „Poprawa infrastruktury edukacji ogólnokształcącej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kochanowskiego

    ZAPYTANIE OFERTOWE NR EK.042.2.2018

    Nabór na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych
    przy realizacji projektu „Poprawa infrastruktury edukacji ogólnokształcącej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kochanowskiego w Olecku”


    Olecko, 31 stycznia 2018 r.

    Szanowni Państwo,
    w związku z realizacją projektu „Poprawa infrastruktury edukacji ogólnokształcącej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kochanowskiego w Olecku” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 z Poddziałania 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej zapraszam osoby specjalizujące się
    w prawie zamówień publicznych do składania swoich ofert na przeprowadzenie czynności dotyczących przygotowania pełnej dokumentacji i przeprowadzenie 2 postępowań przetargowych w w/w projekcie.

    I. ZAMAWIAJĄCY:
    Powiat Olecki
    ul. Kolejowa 32
    19-400 Olecko
    tel. 87 520 16 57
    e-mail: [email protected]
    Godziny pracy: dni robocze od 7 30 do 15 30

    II. TRYB POSTĘPOWANIA
    W oparciu o zapisy Ustawy z stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) zamówienie poniżej 30 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Olecku”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wysłane do potencjalnych wykonawców, a także zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej www.spolecko.bip.doc.pl.

    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Specjalisty ds. Zamówień Publicznych, który przeprowadzi kompleksową obsługę zadań i czynności formalno-prawnych w zakresie przeprowadzenia postępowań przetargowych na zakup robót budowlanych i dostawę sprzętu, mebli i pomocy dydaktycznych.
    2. W ramach projektu w zakresie robót budowlanych zaplanowano:
    1) kompleksową modernizację boiska szkolnego, w tym: modernizację boisk do piłki ręcznej, mini piłki nożnej, siatkowej, tenisa ziemnego, koszykówki (nawierzchnia syntetyczna z poliuretanu), budowę ciągów komunikacyjnych, infrastruktury technicznej podziemnej, wykonanie dwutorowej bieżni lekkoatletycznej, montaż ogrodzenia, ławek trenerskich, piłkochwytów, oświetleniowych boiska, nasadzenia zieleni oraz zakup i montaże 11 elementowej siłowni terenowej.
    2) remont szkolnej sali gimnastycznej: odnowienie nawierzchni sali, tynkowanie i malowanie obiektu, zabezpieczenie ścian bocznych, wymianę drabinek gimnastycznych, siatek ściennych, odnowienie konstrukcji sufitów, wymianę grzejników, tablic do gry w piłkę koszykową, tablic treningowych bocznych, bramek, a także modernizację pomieszczeń przynależnych: szatni wraz z sanitariatami i prysznicami oraz zagospodarowanie miejsca na magazyny sprzętu sportowego.
    3) Posiadamy aktualne zgłoszenie robót budowlanych na boisko, projekt budowlany na wykonanie boiska oraz kosztorysy z 2017 r. na budowę boiska i remont sali.
    3. Ponadto zaplanowano doposażenie szkoły (przekraczające 30 tys. euro netto) w nowe meble, sprzęt i materiały dydaktyczne do 3 pracowni matematycznych, pracowni chemicznej i geograficznej. Ponadto w szkole zostanie zamontowana druga pracownia do nauki języków obcych na 24-stanowiska uczniowskie oraz zaplanowano modernizację szkolnej sieci komputerowej (zakres zamówienia wraz ze wstępnym opisem przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3).
    4. Posiadamy oferty z 2017 r. na dostawę pracowni językowej i modernizację sieci komputerowej. Zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu zgodnie ze standardem cen rynkowych określonych przez Urząd Marszałkowski
    w Olsztynie.
    5. Powyższe postępowania o udzielenie zamówień publicznych muszą być prowadzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, wewnętrznym regulaminem jednostki, a także z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
    6. W ramach zawartej umowy Specjalista ds. zamówień publicznych zobowiązany będzie do:
    1) przygotowania Planu realizacji zamówień publicznych, a także ewentualnej jego weryfikacji w zakresie niezbędnym dla prawidłowego przebiegu procesu realizacji projektu;
    2) przygotowania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym kompletne określenie zakresu zamówienia w uzgodnieniu z Zespołem Projektowym i prawidłowe oszacowanie wartości zamówienia, określenie i uzasadnienie trybu postępowania;
    3) przygotowanie niezbędnej dokumentacji w zakresie prowadzonego postępowania, w tym w szczególności zapytań cenowych lub ofertowych w celu oszacowania wartości zamówienia, ogłoszenia, SIWZ;
    4) opracowywanie wzorów dokumentacji stosowanych w postępowaniu;
    5) zapewnienie skutecznej i poprawnej komunikacji z wykonawcami w zakresie prowadzonego postępowania, w tym przekazywanie ogłoszeń i zapytań ofertowych do wskazanych potencjalnych wykonawców, udzielanie wyjaśnień do treści zamówienia, informowanie o wynikach postępowania (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);
    6) osobisty udział w pracach komisji przetargowej oraz w pracach związanych z oceną i wyborem ofert;
    7) bieżące prowadzenie protokołu postępowania;
    8) przygotowywanie i publikacja informacji o poszczególnych etapach postępowań w BZP;
    9) udział i pomoc przy czynnościach kontrolnych prowadzonych w stosunku do projektu oraz udzielanie wszelkich wyjaśnień instytucjom kontrolującym w zakresie przeprowadzonych zamówień publicznych.

    IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
    Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2018 r.

    V. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA
    a) Wymagania stawiane specjaliście ds. zamówień publicznych:
    1) wykształcenie wyższe,
    2) posiadanie odpowiednich kwalifikacji oraz wiedzy merytorycznej w zakresie przeprowadzenia postępowań
    o udzielenie zamówienia publicznego,
    3) doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy w obszarze zamówień publicznych prowadzonych w administracji publicznej,
    4) znajomość krajowego i wspólnotowego prawa zamówień publicznych, a w szczególności, znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie – umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych,
    5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
    6) niekaralność za przestępstwa umyślne.

    b) Warunki udziału w postępowaniu:
    1. Zamawiający zastrzega, że odpowiedzi może udzielić Wykonawca:
    1) który jako osoba fizyczna nie jest zatrudniony w ramach stosunku pracy w instytucjach uczestniczących
    w realizacji Programów Operacyjnych (Instytucje Zarządzające, Instytucje Pośredniczące), chyba,
    że nie zachodzi konflikt interesów oraz podwójne finansowanie wynagrodzenia takiej osoby;
    2) którego osobiste łączne zaangażowanie zawodowe, w realizacji wszystkich projektów finansowanych z Unii Europejskiej oraz działań finansowanych z innych źródeł, jak również czas zaangażowania w ramach własnej działalności gospodarczej poza projektami, nie może przekraczać łącznie 276 godzin miesięcznie.
    2. Na wzorze oferty potencjalny Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia o spełnieniu powyższych przesłanek.

    VI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z OFERENTAMI
    1. Zapytania, zawiadomienia i informacje prosimy przekazywać na adres: [email protected] lub faksem. Odpowiedzi będą przesyłane drogą elektroniczną i publikowane na www.spolecko.bip.doc.pl.
    2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych
    i w sprawach niniejszej procedury jest: Halina Bogdańska – inspektor w Wydziale Edukacji, Kultury, Sportu
    i Promocji Starostwa Powiatowego w Olecku, tel. 87 520 16 57, adres e-mail: [email protected]

    VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
    1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Wszystkie kartki oferty powinny być ponumerowane,
    a w wyznaczonych miejscach podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Osoby Uprawnione. Naruszenie powyższych wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty.
    2. Odpowiedź cenowa powinna zawierać, co najmniej: imię i nazwisko lub nazwę i adres Wykonawcy, wartość brutto oferty za przeprowadzenie usługi (wg wzoru określonego w załączniku nr 1), opis doświadczenia Wykonawcy w zakresie zamówień publicznych (wg wzoru określonego w załączniku nr 2).
    3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
    4. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem.
    5. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

    VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
    1. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub korespondencyjnie w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, drogą mailową - skan podpisanej oferty na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5203219 w terminie do 9 lutego 2018 r. do godz. 14.00
    z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w projekcie „Poprawa infrastruktury edukacji ogólnokształcącej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kochanowskiego
    w Olecku”.
    2. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

    IX. KRYTERIA OCENY OFERT
    1. Oferty nieodrzucone zostaną ocenione zgodnie z poniższymi kryteriami (1% = 1pkt)
    1) Cena – 60%;
    2) Doświadczenie – 40%, w tym staż pracy na stanowisku specjalista ds. zamówień publicznych oraz ilość odbytych szkoleń w okresie ostatnich 3 lat;

    2. Wynik badania odpowiedzi oparty będzie o algorytm: WBO = C + D; gdzie:
    C – wynik badanej oferty w zakresie kryterium „cena”;
    D – punkty za spełnienie kryterium „doświadczenie”.

    3. W ramach kryterium „cena” odpowiedzi badane będą w oparciu o algorytm: C = (CNO/CBO)*60%; gdzie: CNO – najniższa cena spośród przesłanych odpowiedzi, CBO – cena badanej oferty.

    4. W ramach kryterium „doświadczenie”, zamawiający przyznaje określoną ilość punktów po spełnieniu
    następujących warunków:
    1) w zakresie staż pracy:
    - doświadczenie w zakresie zamówień publicznych nie przekraczające 2 lat – 0 pkt.,
    - doświadczenie w zakresie zamówień publicznych powyżej 2 do 4 lat – 10 pkt.,
    - doświadczenie w zakresie zamówień publicznych przekraczające 4 lata – 20 pkt.;
    2) w zakresie szkoleń z zakresu zamówień publicznych:
    - szkolenia za okres ostatnich 3 lat poniżej 3 szkoleń – 0 pkt.
    - szkolenia za okres ostatnich 3 lat od 3 szkoleń do 5 szkoleń – 5 pkt.,
    - szkolenia za okres ostatnich 3 lat od 5 szkoleń do 7 szkoleń – 10 pkt.,
    - szkolenia za okres ostatnich 3 lat 8 szkoleń i powyżej – 20 pkt.;

    3) potwierdzenie doświadczenia w zakresie zamówień publicznych:
    - CV osoby mającej pełnić funkcję specjalisty ds. zamówień publicznych według wzoru z załącznika nr 2;
    - Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany dostarczyć przed zawarciem umowy dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium z zakresu doświadczenia wykazanych w załączniku nr 2, w tym:
     kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
     kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.

    5. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone
    w zapytaniu.
    6. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.
    7. Podana cena ofertowa obowiązuje przez cały okres trwania umowy.

    X. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY
    1. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.spolecko.bip.doc.pl.
    2. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.

    XI. OGÓLNE WARUNKI UMOWY
    1. Wzór umowy oraz pozostałych niezbędnych dokumentów stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
    2. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.


    Zatwierdzam:
    Marian Świerszcz
    Starosta Olecki


    Data wprowadzenia: 2018-01-31 1455
    Data upublicznienia: 2018-01-31
    Art. czytany: 2019 razy

    » Załącznik nr 1 - Wzór oferty - rozmiar: 92160 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2 - Przebieg pracy zawodowej - rozmiar: 78336 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 3 - Zakres przetargu na doposażenie szkoły w sprzęt, meble i inne pomoce dydaktycz - rozmiar: 336896 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 4 - wzór umowy - rozmiar: 93184 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet