(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup usług
  • OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla części obszaru gminy Olecko

    Ogłoszenie nr 500161706-N-2018 z dnia 11-07-2018 r.

    Olecki: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla części obszaru gminy Olecko

    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia:
    obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy:
    zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    tak
    Nazwa projektu lub programu
    Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Oleckiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: „Cyfrowy Region RPWM.03.00.00”
    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
    tak
    Numer ogłoszenia: 550394-N-2018
    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
    nie

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES:
    Powiat Olecki, Krajowy numer identyfikacyjny 790671194, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 5202147, 5202475, e-mail [email protected], faks -.
    Adres strony internetowej (url): www.powiat.olecko.pl
    I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
    Administracja samorządowa
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla części obszaru gminy Olecko
    Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
    GN.ZP.272.1.5.2018
    II.2) Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków (dalej zwanej EGiB) dla części obszaru gminy Olecko wraz wprowadzeniem do systemu teleinformatycznego Zamawiającego utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB. 2. Usługa dotyczy następujących obrębów ewidencyjnych: 2.1. Doliwy – Id 281304_5.0007 2.2. Duły – Id 281304_5.0008 2.3. Jaśki – Id 281304_5.0011 2.4. Kijewo – Id 281304_5.0013 2.5. Olszewo – Id 281304_5.0018 2.6. Raczki Wielkie – Id 281304_5.0021 2.7. Zabielne – Id 281304_5.0026 3. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Projekt zintegrowanej informacji geodezyjno-kartograficznej Powiatu Oleckiego” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020. 4. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 17.01.2013 r. w sprawie zintegrowanego systemu informacji o nieruchomościach (Dz. U. z 2013 r. poz. 249) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1034, ze zm.). 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) pełnienie funkcji kierownika w rozumieniu art. 42 ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn.zm. –dalej zwana pgik:) Czynności kierownika: • reprezentowanie Wykonawcy w relacji z Zamawiającym, • prowadzenie uzgodnień z Zamawiającym, w tym uzgodnień harmonogramu (o którym mowa w pkt 3.20. OPZ), • prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówienia, • organizacja pracy Zespołu Wykonawcy, • sporządzenie Planu realizacji zamówienia, w tym zakresu wykonywanych czynności i terminów ich realizacji dla poszczególnych obrębów ewidencyjnych wskazanych w OPZ, • pozyskanie niezbędnych danych do realizacji prac, • składanie comiesięcznych raportów, będących sprawozdaniem z postępu realizowanych prac oraz poprawności opracowywanych produktów dla poszczególnych jednostek ewidencyjnych, • nadzór nad postępem prac i jakością, • prowadzenie kontroli opracowania. b) pełnienie funkcji specjalisty zespołu wykonawcy, który będzie wykonywał następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: kontrola wewnętrzna, merytoryczny nadzór, opracowywanie zbiorów bazy danych EGiB, redakcja kartograficzna mapy zasadniczej w zakresie EGiB. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji umowy, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników, o których mowa w niniejszym punkcie. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi dowody potwierdzające spełnienie tego obowiązku. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ- Istotnych postanowieniach umowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis sposobu jego realizacji oraz charakterystykę poszczególnych obrębów ewidencyjnych zwiera Załącznik nr 4 do SIWZ – OPZ wraz z załącznikami do OPZ.
    II.4) Informacja o częściach zamówienia:
    Zamówienie było podzielone na części:
    nie
    II.5) Główny Kod CPV: 72314000-9

    Dodatkowe kody CPV: 71356100-9, 71354300-7, 71700000-5, 72312100-6
    SEKCJA III: PROCEDURA
    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    Przetarg nieograniczony
    III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
    nie
    III.3) Informacje dodatkowe:
    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
    IV.2) Całkowita wartość zamówienia
    Wartość bez VAT 336700
    Waluta PLN
    IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
    Liczba otrzymanych ofert: 1
    w tym:
    liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
    liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
    IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
    IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
    Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
    nie

    Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo usług geodezyjnych GEOKART ŁOMŻYŃSKI M.Brzostowski i J.Nowacki sp. z o.o. - lider konsorcjum
    Email wykonawcy: [email protected]
    Adres pocztowy: ul. Senatorska 12A
    Kod pocztowy: 18-400
    Miejscowość: Łomża
    Kraj/woj.: podlaskie

    Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
    tak
    Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
    nie
    Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
    nie

    Nazwa wykonawcy: PROGIS sp. z o.o. - partner konsorcjum
    Email wykonawcy: [email protected]
    Adres pocztowy: Warszawska 8
    Kod pocztowy: 11-500
    Miejscowość: Giżycko
    Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

    Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
    tak
    Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
    nie
    Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
    nie
    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
    Cena wybranej oferty/wartość umowy 414141
    Oferta z najniższą ceną/kosztem 414141
    Oferta z najwyższą ceną/kosztem 414141
    Waluta: PLN
    IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
    Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
    nie

    Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
    IV.8) Informacje dodatkowe:

    IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

    IV.9.1) Podstawa prawna
    Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
    IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


    Data wprowadzenia: 2018-07-11 1233
    Data upublicznienia: 2018-07-11
    Art. czytany: 1063 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2018-12-18
    1. Typ zdarzenia: przeniesienie wiadomości do archiwum - Zmienił: Paweł Ostrowski

    2018-07-11
    2. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet