A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» PZD - Remont drogi powiatowej nr 1746N Jeziorowskie - Leśny Zakątek - Czerwony Dwór - Cichy - Duły (dr. woj. nr 655) na odcinku Cichy - Duły
» Protokół nr 3/2019 z 15.04.2019r.
» Protokół nr 2/2019 z 08.03.2019r.
» Protokół nr 1/2019 z 19.02.2019r.
» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - jak bezpieczniej korzystać z urządzeń emitujących pola elektromagnetyczne - edukacja mieszkańców
  • Przetargi
  • Zakup usług
  • Ogłoszenie o zamówieniu: USŁUGA PRZEJĘCIA DŁUGU POWIATU OLECKIEGO PRZEZ OSOBĘ TRZECIĄ NA PODST. ART. 518 § 1PKT 3 KC

    Ogłoszenie o zamówieniu
    Usługi
    Legal Basis:
    Dyrektywa 2014/24/UE
    Sekcja I: Instytucja zamawiająca
    I.1)
    Nazwa i adresy
    Powiat Oleckiul. Kolejowa 32Olecko19-400PolskaOsoba do kontaktów: Sylwia Syperowicz, Magdalena OmilianTel.: +48 877391865E-mail: starostwo@powiat.olecko.pl Faks: +48 875203219Kod NUTS: PL62
    Adresy internetowe:
    Główny adres: www.powiat.olecko.pl
    I.2)
    Informacja o zamówieniu wspólnym
    I.3)
    Komunikacja
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: www.spolecko.bip.doc.pl
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
    I.4)
    Rodzaj instytucji zamawiającej
    Organ władzy regionalnej lub lokalnej
    I.5)
    Główny przedmiot działalności
    Ogólne usługi publiczne
    Sekcja II: Przedmiot
    II.1)
    Wielkość lub zakres zamówienia
    II.1.1)
    Nazwa:
    USŁUGA PRZEJĘCIA DŁUGU POWIATU OLECKIEGO PRZEZ OSOBĘ TRZECIĄ NA PODST. ART. 518 § 1PKT 3 KC
    II.1.2)
    Główny kod CPV
    66000000
    II.1.3)
    Rodzaj zamówienia
    Usługi
    II.1.4)
    Krótki opis:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa przejęcia długu Powiatu Oleckiego powstałego w wyniku emisji czterech serii obligacji objętych przez Bank Ochrony Środowiska S.A. w Warszawie w wysokości 5.600.000,00 zł
    2 / 5
    (słownie złotych: pięć milionów sześćset tysięcy 00/100), mocą umowy zawartej na podstawie art. 518 §1 pkt 3Kodeksu cywilnego, w zakresie określonym w SIWZ oraz załącznikach.
    II.1.5)
    Szacunkowa całkowita wartość
    II.1.6)
    Informacje o częściach
    To zamówienie podzielone jest na części: nie
    II.2)
    Opis
    II.2.1)
    Nazwa:
    II.2.2)
    Dodatkowy kod lub kody CPV
    II.2.3)
    Miejsce świadczenia usług
    Kod NUTS: PL62
    II.2.4)
    Opis zamówienia:
    Realizacja usługi nastąpi poprzez subrogację w trybie art. 518 §1 pkt 3 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2018 r.poz. 1025 z późn. zm.). Na podstawie zawartej umowy, Wykonawca wstąpi w prawa zaspokojonego Wierzyciela tylko do wysokości dokonanej zapłaty, tj. do łącznej kwoty 5.600.000,00 złotych.
    Liczba Wierzycieli, do których nastąpi zapłata – 1.
    Spłata zobowiązań Powiatu Oleckiego przez Wykonawcę nastąpi w dniu 20 grudnia 2018 r.
    Spłata kwoty głównej oraz odsetek winna nastąpić w ratach kwartalnych, zgodnie z harmonogramem określonym w załączniku do SIWZ, stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 8 do SIWZ).
    Wymaga się prawa do wcześniejszej spłaty – częściowej lub w całości – kwoty zadłużenia Zamawiającego wobec Wykonawcy bez dodatkowych kosztów i opłat z tego tytułu po stronie Zamawiającego.
    Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie od dnia 20 grudnia 2018 r. do dnia 20 grudnia 2033 r. (tj.okres 15 lat, w czasie którym, zgodnie z harmonogramem, będzie następować spłata przejętego zobowiązania finansowego, przy założeniu spłaty ostatniej raty w dniu 20.12.2033 r.).
    II.2.5)
    Kryteria udzielenia zamówienia
    Kryteria określone poniżej
    Cena
    II.2.6)
    Szacunkowa wartość
    II.2.7)
    Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    Początek: 20/12/2018
    Koniec: 20/12/2033
    Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
    II.2.10)
    Informacje o ofertach wariantowych
    Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
    II.2.11)
    Informacje o opcjach
    Opcje: nie
    II.2.12)
    Informacje na temat katalogów elektronicznych
    II.2.13)
    Informacje o funduszach Unii Europejskiej
    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
    II.2.14)
    Informacje dodatkowe
    Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
    III.1)
    Warunki udziału
    3 / 5
    III.1.1)
    Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
    Wykaz i krótki opis warunków:
    Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1bpkt 1 Ustawy, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej (wskazane w pkt 4.1.2ppkt 1 SIWZ), jeżeli wykaże, że:
    - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe(Dz. U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe– inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 tj. ustawy Prawo Bankowe z dnia 31 stycznia 1989 r., bądź inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
    W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona lub Wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia – w wyznaczonym terminie,jednakże nie krótszym niż 10 dni – wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających,że spełniają warunki udziału w postępowaniu w przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2f Ustawy – złoży następujące dokumenty:
    - w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego posiadania uprawnień doprowadzenia określonej działalności:
    • Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm.),a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe;
    III.1.2)
    Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
    Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1bpkt 2 Ustawy, dotyczące sytuacji ekonomicznej (wskazane w pkt 4.1.2 ppkt 2 SIWZ), jeżeli wykaże, że:
    - znajduje się w odpowiedniej sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia i gwarantuje bezpieczeństwo powierzonych środków biorąc pod uwagę poziom współczynnika wypłacalności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    - w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej:
    - Sprawozdanie finansowe lub jego część, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających np. obroty oraz aktywa i zobowiązania, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres.
    III.1.3)
    Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
    III.1.5)
    Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
    III.2)
    Warunki dotyczące zamówienia
    III.2.1)
    Informacje dotyczące określonego zawodu
    III.2.2)
    Warunki realizacji umowy:
    4 / 5
    W wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zawierającą postanowienia nie mniej korzystne niż poniższe istotne postanowienia umowy.
    III.2.3)
    Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
    Sekcja IV: Procedura
    IV.1)
    Opis
    IV.1.1)
    Rodzaj procedury
    Procedura otwarta
    IV.1.3)
    Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
    IV.1.4)
    Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
    IV.1.6)
    Informacje na temat aukcji elektronicznej
    IV.1.8)
    Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
    Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
    IV.2)
    Informacje administracyjne
    IV.2.1)
    Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
    IV.2.2)
    Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
    Data: 12/12/2018
    Czas lokalny: 10:00
    IV.2.3)
    Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
    IV.2.4)
    Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
    Polski
    IV.2.6)
    Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
    Oferta musi zachować ważność do: 10/02/2019
    IV.2.7)
    Warunki otwarcia ofert
    Data: 12/12/2018
    Czas lokalny: 10:30
    Miejsce:
    Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.12.2018 r., o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego przy ul.Kolejowej 32 w Olecku; w pokoju nr 24.
    Sekcja VI: Informacje uzupełniające
    VI.1)
    Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
    Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
    VI.2)
    Informacje na temat procesów elektronicznych
    VI.3)
    Informacje dodatkowe:
    VI.4)
    Procedury odwoławcze
    VI.4.1)
    Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
    Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801
    5 / 5
    E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
    Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
    VI.4.2)
    Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
    Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17aWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587801Faks: +48 224587800
    Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
    VI.4.3)
    Składanie odwołań
    VI.4.4)
    Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
    Urząd Zamówień Publicznych Postępu 17 AWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587701E-mail: uzp@uzp.gov.pl Faks: +48 224587700
    Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
    VI.5)
    Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
    06/11/2018


    Data wprowadzenia: 2018-11-06 1408
    Data upublicznienia: 2018-11-06
    Art. czytany: 489 razy

    » Nr 1 - rozmiar: 61008 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Nr 2 - rozmiar: 163513 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Nr 3 - rozmiar: 25061 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Nr 4 - rozmiar: 33358 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Nr 5a - rozmiar: 27159 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Nr 5b - rozmiar: 34896 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Nr 6 - rozmiar: 34186 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Nr 7 - rozmiar: 22694 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Nr 8 - rozmiar: 22872 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Nr 9 - rozmiar: 23922 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Opinia RIO - budżet 2018 - rozmiar: 416298 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Opinia RIO - WPF 2018 - rozmiar: 496076 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Opinia RIo - wykonanie budżetu 2017 - rozmiar: 621306 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Opis do uchwały budzetowej 2018 r. - rozmiar: 147316 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rb-NDS 2017 - rozmiar: 264985 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rb-NDS 2018 - rozmiar: 202173 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rb-N 2017 - rozmiar: 360098 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rb-N 2018 - rozmiar: 274820 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rb-Z 2017 - rozmiar: 96425 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rb-Z 2018 - rozmiar: 102790 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ i Załączniki - rozmiar: 124646 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Skarbnik - rozmiar: 24181 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Starosta - rozmiar: 180477 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Uchwała budżetowa 2018 - rozmiar: 1322462 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » uchwała Wieloletnia Prognoza Finznsowa - rozmiar: 426332 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Uchwała - wykonanie budżetu 2017 - rozmiar: 270406 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wicestarosta - rozmiar: 195503 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załacznik Nr 1A do SIWZ - Formularz cenowy-1 - rozmiar: 121856 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Starostwo Powiatowe
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    ul. KOLEJOWA 32

    tel.(87)520-24-75, 520-21-47, 520-22-94,
    87 739 18 65
    fax (87)520-32-19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565

    GODZINY URZĘDOWANIA:
    pon.- piąt 7:30 do 15:30

    Strony WWW Starostwa Powiatowego w Olecku

    Strony WWW Urzędu Miejskiego w Olecku















    Elektroniczna Skrzynka Podawcza



    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Portal e-Urząd



    Portal Konsultacje społeczne



    Admin
    System BIP Inet