(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Roboty budowlane
  • Zaproszenie do składania ofert na: Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 1893N w m. Babki Oleckie

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24, Fax (087) 520 22 25
    NIP 847-13-94-600, REGON 790676004

    Znak sprawy: PZD.III.342/18/2012 Olecko, 2012-07-24

    Zaproszenie do składania ofert

    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
    Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 1893N w m. Babki Oleckie

    I. Opis przedmiotu zamówienia

    Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 1893N w m. Babki Oleckie zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
    CPV: 45233161-5
    II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1
    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    2
    Wiedza i doświadczenie
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Wykonawca posiada doświadczenie, wyrażające się zrealizowaniem co najmniej dwóch robót budowlanych drogowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
    3
    Potencjał techniczny
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    4
    Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

    1) obsadzenie stanowiska kierownika budowy o pięcioletnim doświadczeniu w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót.
    Kierownik budowy przynależy do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

    5
    Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – posiada zapewnione środki finansowe niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
    III Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów.

    3.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    Oświadczenie o spełnianiu warunków (załącznik nr 1)
    2
    Wykaz robót budowlanych
    Wykaz co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia nie mniejszej od wartości 50 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik nr 5).
    3
    Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
    Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 6).

    3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2)
    2
    Aktualny odpis lub oświadczenie
    Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 3)
    3
    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
    Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

    3.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
    3.4. Inne dokumenty:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Kosztorys ofertowy
    Kosztorys ofertowy (załącznik nr 4)
    2


    Oświadczenie kierownika budowy
    Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków na niniejsze zadanie i posiadaniu pięcioletniego doświadczenia w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót (załącznik nr 7)
    3

    Oświadczenie finansowe
    Oświadczenie, że Wykonawca ma zapewnione środki finansowe niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia (załącznik nr 8)
    4
    Wizja lokalna
    Oświadczenie Wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej na terenie budowy (załącznik nr 9)

    Wskazane dokumenty mogą być doręczone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

    IV Kryteria oceny ofert – najniższa cena.

    V Przygotowanie oferty

    Ofertę należy:
    a):złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2012-08-01 do godz. 10:00.
    b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Budowa chodnika i zatoki autobusowej w ciągu drogi powiatowej nr 1893N w m. Babki Oleckie. Znak sprawy: PZD.III.342/18/2012”

    VI Kontakt z wykonawcą

    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
    1
    inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected]
    2

    mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected]
    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
    Nr
    Nazwa załącznika:
    1
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    2
    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    3
    Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    4
    Kosztorys ofertowy
    5
    Wykaz robót budowlanych
    6
    Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
    7
    Oświadczenie kierownika budowy
    8
    Oświadczenie finansowe
    9
    Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej

    Nazwa dokumentu / wzoru:
    Formularz Oferty
    Wzór umowy
    Przedmiar robót
    Dokumentacja projektowa


    Data wprowadzenia: 2012-07-24 1119
    Data upublicznienia: 2012-07-24
    Art. czytany: 2762 razy

    » Formularz oferty - rozmiar: 39936 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » KOSZTORYS OFERTOWY - rozmiar: 32256 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.ms-excel
    » Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - rozmiar: 44032 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Oświadczenie o spełnianiu warunków - rozmiar: 33792 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - rozmiar: 31232 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Projekt budowlany_część opisowa - rozmiar: 1221120 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt budowlany_załaczniki do przedmiaru robót - rozmiar: 27866 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przedmiar bez drzew - rozmiar: 38529 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » przekroje poprzeczne pdf 1 - rozmiar: 42824 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » przekroje poprzeczne pdf 2 - rozmiar: 43064 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » przekroje poprzeczne pdf 3 - rozmiar: 43972 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » przekroje poprzeczne pdf 4 - rozmiar: 49797 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » przekroje poprzeczne pdf 5 - rozmiar: 49086 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » przekroje poprzeczne pdf 6 - rozmiar: 41698 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » przekroje poprzeczne pdf 7 - rozmiar: 38180 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » przekroje poprzeczne pdf 8 - rozmiar: 22365 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys. 1 Plan orientacyjny - rozmiar: 2635618 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys. 2 Plan sytuacyjny - rozmiar: 79728120 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys. 3 Przekrój normalny - rozmiar: 289730 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys. 4 Profil podłuzny - rozmiar: 332580 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys. 6 Zjazd przez chodnik - rozmiar: 237048 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys. 7 Ściek podchodnikowy - rozmiar: 155316 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Rys. 8 Schemat geometrii zatoki - rozmiar: 147970 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SST -Babki Oleckie - rozmiar: 654621 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » UMOWA NR - rozmiar: 74240 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Załącznik nr 5 - rozmiar: 36352 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » załącznik nr 6 - rozmiar: 25088 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » załącznik nr 7 - rozmiar: 27136 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » załącznik nr 8 - rozmiar: 25088 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » załącznik nr 9 - rozmiar: 25088 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu ofertowym - rozmiar: 78336 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet