(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • LO ZAPYTANIE OFERTOWE Zakup tonerów na potrzeby projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego

    ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/8/POKL/2013

    Zakup tonerów na potrzeby projektu pt.
    „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Olecko, 6 września 2013 r.

    Szanowni Państwo,
    w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego
    im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zwracam się z prośbą o wycenę tonerów wg specyfikacji opisanej w punkcie II.

    I. Składający zapytanie
    I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku
    ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
    tel./fax 87 523 41 83
    e-mail: [email protected].
    Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500


    II. Opis przedmiotu zapytania
    1. Zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych z późn. zm. składam zapytanie zgodnie z poniższą specyfikacją:
    Lp.
    Nazwa urządzenia
    Nazwa tonera/tuszu
    Jedn. miary
    1.
    HP LaserJet 1015
    HPQ2612A
    sztuka
    2.
    HP LaserJet CP1525nw
    HP CE320A, HP CE321A, HP CE322A, HP CE323A
    komplet
    3.
    HP LaserJet M1132MFP
    CE285A
    sztuka
    4.
    Samsung CLP 320
    CLT-C407S, CLT-Y407S, CLT-M407S, CLT-K4072S
    komplet
    5.
    Samsung ML 2251N
    ML2250D5
    sztuka
    6
    Konica Minolta 7222
    TN301K
    sztuka
    7
    Canon MG5350
    PGI-525PGBK, CLI-526BK, CLI-526C, CLI-526M i CLI-526Y
    komplet

    2. Wartość zamówienia zostanie określona po przeprowadzeniu rozeznania na podstawie przedstawionych cen jednostkowych.
    3. Produkt musi być nowy, nieregenerowany, objęty gwarancją.
    4. Dopuszcza się możliwość stosowania tonerów zamiennych.
    5. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia na poszczególne części i dokonanie zakupów u różnych dostawców.
    6. Prosimy o przedstawienie oferty cenowej brutto z informacją o akceptacji niżej wymienionych warunków sprzedaży (wzór oferty stanowi załącznik nr 1):
    płatność przelewem w ciągu 7 dni od dnia przekazania Zamawiającemu towaru i faktury VAT.
    dostawa do Zamawiającego wliczona w cenę.
    termin realizacji zamówienia: do 30.09.2013 r.
     
    III. Termin realizacji zamówienia i płatność
    1. Złożenie zamówienia na podstawie oferty nastąpi do 18 września 2013 r. Realizacja zamówienia powinna nastąpić
    do 30 września 2013 r.
    2. Płatność za przedmiot zamówienia na podstawie wystawionej przez Oferenta faktury VAT zostanie dokonana
    po podpisaniu protokołu odbioru i przekazaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przyjmuje możliwości zaliczkowania na poczet realizacji zamówienia.
    IV. OFERTY CZĘŚCIOWE
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

    V. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
    1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium:
    a) cena – waga 80%
    b) jakość tonerów – waga 20%
    2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone
    w zapytaniu.
    3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.
    VI. Przygotowanie ofert:
    1. Na ofertę składają się:
    a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
    b) Oświadczenie - załącznik nr 2
    2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem.
    3. Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.
    4. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

    VII. Miejsce i termin złożenia ofert:
    1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I; drogą mailową - skan podpisanej
    i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5234183 do 16 września 2013 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
    2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602 350 866.

    3. Termin związania ofertą - 15 dni od daty upływu składania ofert.
    4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.


    Zamawiający

    Leszek Olszewski
    Dyrektor Szkoły


    Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


    Data wprowadzenia: 2013-09-06 1524
    Data upublicznienia: 2013-09-06
    Art. czytany: 2421 razy

    » OGŁOSZENIE - rozmiar: 283136 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » zalacznik nr 1 - oferta - rozmiar: 273920 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik nr 2 - Oświadczenie - rozmiar: 261632 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet