(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • POWIADOMIENIE o zmianach SIWZ - Dotyczy: zmiana zapisów SIWZ w postępowaniu na: Zaopatrzenie pojazdów samochodowych w materiały pędne od 01.01.2014r. do 31.12.2016r.

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24, Fax (087) 520 22 25

    Pismo: PZD.III.342/25/13/3 Olecko dnia: 2013-10-28

    P O W I A D O M I E N I E
    o zmianach SIWZ

    Dotyczy: zmiana zapisów SIWZ w postępowaniu na: Zaopatrzenie pojazdów samochodowych w materiały pędne od 01.01.2014r. do 31.12.2016r. (przetarg nieograniczony).

    Szanowni Państwo,
    Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony, na Zaopatrzenie pojazdów samochodowych w materiały pędne od 01.01.2014r. do 31.12.2016r., dokonuje następujących zmian zapisów w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

    1. Zmiana opisu przedmiotu zamówienia:
    Miejsce w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 3.1. SIWZ
    W SIWZ jest: Materiały wydawane będą na podstawie aktualnej karty drogowej pojazdu i kwitowane przez kierowcę na dowodzie obrotu magazynowego własnoręcznym podpisem. Rozliczenie pobranych materiałów będzie następowało w okresie miesięcznym
    W SIWZ powinno być: Materiały wydawane będą na podstawie aktualnej karty drogowej pojazdu i kwitowane przez kierowcę na dowodzie obrotu magazynowego własnoręcznym podpisem lub mikroprocesorowej karty paliwowej z otrzymaniem dowodu wydania (wydruk z terminala). Rozliczenie pobranych materiałów będzie następowało w dwóch okresach rozliczeniowych trwających: od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.

    2. Zmiana opisu sposobu przygotowywania ofert:
    Miejsce w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 11.12. SIWZ
    W SIWZ jest: NIE OTWIERAĆ przed: 2013-10-31 godz. 10:10”
    W SIWZ powinno być: NIE OTWIERAĆ przed: 2013-11-06 godz. 10:10”

    3. Zmiana terminu składania i otwarcia ofert
    Miejsce w którym znajduje się zmieniany tekst: pkt 12.1., 12.3. SIWZ

    W SIWZ jest:
    12.1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2013-10-31 do godz. 10:00.
    12.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2013-10-31 o godz. 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 7.

    W SIWZ powinno być:
    12.1.Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2013-11-06 do godz. 10:00.
    12.3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2013-11-06 o godz. 10:10, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 7.

    4. Zmiana wzoru umowy:
    Miejsce w którym znajduje się zmieniany tekst: § 1 pkt. 2, § 2 pkt. 1 i 2, § 5 pkt. 2 umowy
    We wzorze umowy jest:
    § 1 pkt. 2: Materiały pędne wydawane będą kierowcom Odbiorcy na podstawie aktualnej karty drogowej na dany dzień w ilości koniecznej do uzupełnienia zbiorników pojazdów.

    § 2 pkt. 1: Odbiór materiałów pędnych kierowca Odbiorcy kwituje na dowodzie obrotu magazynowego własnoręcznym podpisem.

    § 2 pkt. 2: Dowód obrotu magazynowego winien zawierać:
    a) Nazwę odbiorcy.
    b) Nr rejestracyjny pojazdu.
    c) Nazwisko i imię kierowcy.
    d) Nr karty drogowej.
    e) Rodzaj i ilość pobranego paliwa.
    f) Pokwitowanie kierowcy.
    g) Datę pobrania paliwa.

    § 5 pkt. 2: Strony ustalają miesięczny system rozliczenia należności płatnych w formie przelewu.

    We wzorze umowy powinno być:
    § 1 pkt. 2: Materiały pędne wydawane będą kierowcom Odbiorcy na podstawie aktualnej karty drogowej lub mikroprocesorowej karty paliwowej w ilości koniecznej do uzupełnienia zbiorników pojazdów.

    § 2 pkt. 1: Odbiór materiałów pędnych kierowca Odbiorcy kwituje na dowodzie obrotu magazynowego własnoręcznym podpisem. W przypadku transakcji bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu mikroprocesorowych kart paliwowych pracownik Odbiorcy na stacji paliw Dostawcy otrzymuje dowód wydania (wydruk z terminala).

    § 2 pkt. 2 Dowód obrotu magazynowego winien zawierać:
    a) Nazwę odbiorcy.
    b) Nr rejestracyjny pojazdu.
    c) Nazwisko i imię kierowcy.
    d) Nr karty drogowej.
    e) Rodzaj i ilość pobranego paliwa.
    f) Pokwitowanie kierowcy.
    g) Datę pobrania paliwa.

    Dowód wydania (wydruk z terminala) winien zawierać następujące informacje:
    a) Dokładny adres stacji paliw
    b) Nr karty, na którą dokonywana była transakcja
    c) Nr rejestracyjny samochodu
    d) Kwota do zapłaty
    e) Ilość wydanego paliwa
    f) Wartość wydanego paliwa
    g) Data i godzina transakcji

    § 5 pkt. 2: Strony ustalają dwa okresy rozliczeniowe trwające: od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego na rachunek bankowy Dostawcy wskazany w treści faktury. Dostawca zobowiązany jest wystawić fakturę po zakończeniu okresu rozliczeniowego za transakcje (tankowania) dokonane przez Odbiorcę w tym okresie. Za dzień sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.

    W załączeniu poprawiony wzór umowy i SIWZ.

    Dyrektor PZD w Olecku


    Data wprowadzenia: 2013-10-29 1231
    Data upublicznienia: 2013-10-29
    Art. czytany: 2716 razy

    » Powiadomienie o zmianach w SIWZ.doc - rozmiar: 42496 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » zmieniona SIWZ - na dostawę i usługi procedura uproszczona.doc - rozmiar: 167936 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » zmieniona umowa.doc - rozmiar: 49664 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet