(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup usług
  • Olecko: Przeprowadzenie cyklu spotkań w roku szkolnym 2013/2014 przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia z projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.spolecko.bip.doc.pl

    Olecko: Przeprowadzenie cyklu spotkań w roku szkolnym 2013/2014 przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia z projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
    Numer ogłoszenia: 460382 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.
    Adres strony internetowej zamawiającego: www.spolecko.bip.doc.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie cyklu spotkań w roku szkolnym 2013/2014 przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia z projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie cyklu spotkań w roku szkolnym 2013/2014 przez ekspertów zewnętrznych w ramach sieci współpracy i samokształcenia w związku z realizacją projektu Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usługi szkoleniowej w podziale na następujące części zamówienia: 2.1. CZĘŚĆ 1. Nazwa: Sieć nr 1: Sieć współpracy i samokształcenia dyrektorów szkół i przedszkoli Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) W listopadzie 2013 r. w ramach sieci odbędą się 2-dniowe warsztaty organizacyjne, na których zostanie określony dokładny harmonogram spotkań, wymiana doświadczeń, omówienie zasad pracy, określenie potrzeb i obszarów wymagających wsparcia na kolejnych warsztatach, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą oraz 14-godzinne warsztaty z ekspertem zewnętrznym mające na celu lepsze poznanie uczestników sieci. W późniejszym okresie m.in. 3 spotkania z Koordynatorem sieci i z odpowiednim specjalistą zewnętrznym. W czasie tych spotkań zostanie opracowany roczny Plan działania sieci, będą przeprowadzone szkolenia, konsultacje, lekcje otwarte, odbędzie się szereg dyskusji i zostaną wypracowanie materiały edukacyjne. Stosowane będą formy aktywne inicjowane przez Koordynatora i eksperta. b) Harmonogram spotkań sieci nr 1 w roku szkolnym 2013/2014: listopad 2013 r. - 1 spotkanie 2-dniowe z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 14 h), luty 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h), kwiecień 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h), czerwiec 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h). c) Łączna maksymalna ilość godzin szkoleniowych przewidziana do zrealizowania w ramach części wynosi 26, co odpowiada ilości form szkoleniowych przewidzianych do zrealizowania. d) Maksymalna liczba uczestników biorących udział w szkoleniach wynosi 25 osób. 2.2. CZĘŚĆ 2. Nazwa: Sieć nr 2: Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli matematyki - Jak wspierać dziecko w uczeni u się matematyki? Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) W listopadzie 2013 r. w ramach sieci odbędą się 2-dniowe warsztaty organizacyjne, na których zostanie określony dokładny harmonogram spotkań, wymiana doświadczeń, omówienie zasad pracy, określenie potrzeb i obszarów wymagających wsparcia na kolejnych warsztatach, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą oraz 14-godzinne warsztaty z ekspertem zewnętrznym mające na celu lepsze poznanie uczestników sieci. W późniejszym okresie m.in. 3 spotkania z Koordynatorem sieci i z odpowiednim specjalistą zewnętrznym. W czasie tych spotkań zostanie opracowany roczny Plan działania sieci, będą przeprowadzone szkolenia, konsultacje, lekcje otwarte, odbędzie się szereg dyskusji i zostaną wypracowanie materiały edukacyjne. Stosowane będą formy aktywne inicjowane przez Koordynatora i eksperta. b) Harmonogram spotkań sieci nr 2 w roku szkolnym 2013/2014: listopad 2013 r. - 1 spotkanie 2-dniowe z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 14 h), luty 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h), kwiecień 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h), czerwiec 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h). c) Łączna maksymalna ilość godzin szkoleniowych przewidziana do zrealizowania w ramach części wynosi 26, co odpowiada ilości form szkoleniowych przewidzianych do zrealizowania. d) Maksymalna liczba uczestników biorących udział w szkoleniach wynosi 25 osób. 2.3. CZĘŚĆ 3. Nazwa: Sieć nr 3: Sieć współpracy i samokształcenia nauczycieli humanistów - Nauczyciele pracują zespołowo. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) W listopadzie 2013 r. w ramach sieci odbędą się 2-dniowe warsztaty organizacyjne, na których zostanie określony dokładny harmonogram spotkań, wymiana doświadczeń, omówienie zasad pracy, określenie potrzeb i obszarów wymagających wsparcia na kolejnych warsztatach, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą oraz 14-godzinne warsztaty z ekspertem zewnętrznym mające na celu lepsze poznanie uczestników sieci. W późniejszym okresie m.in. 3 spotkania z Koordynatorem sieci i z odpowiednim specjalistą zewnętrznym. W czasie tych spotkań zostanie opracowany roczny Plan działania sieci, będą przeprowadzone szkolenia, konsultacje, lekcje otwarte, odbędzie się szereg dyskusji i zostaną wypracowanie materiały edukacyjne. Stosowane będą formy aktywne inicjowane przez Koordynatora i eksperta. b) Harmonogram spotkań sieci nr 3 w roku szkolnym 2013/2014: listopad 2013 r. - 1 spotkanie 2-dniowe z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 14 h), luty 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h), kwiecień 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h), czerwiec 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h). c) Łączna maksymalna ilość godzin szkoleniowych przewidziana do zrealizowania w ramach części wynosi 26, co odpowiada ilości form szkoleniowych przewidzianych do zrealizowania. d) Maksymalna liczba uczestników biorących udział w szkoleniach wynosi 25 osób. 2.4. CZĘŚĆ 4. Nazwa: Sieć nr 4: Sieć współpracy i samokształcenia psychologów i pedagogów - Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w szkole i przedszkolu. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) W listopadzie 2013 r. w ramach sieci odbędą się 2-dniowe warsztaty organizacyjne, na których zostanie określony dokładny harmonogram spotkań, wymiana doświadczeń, omówienie zasad pracy, określenie potrzeb i obszarów wymagających wsparcia na kolejnych warsztatach, zaplanowanie sposobów dzielenia się wiedzą oraz 14-godzinne warsztaty z ekspertem zewnętrznym mające na celu lepsze poznanie uczestników sieci. W późniejszym okresie m.in. 3 spotkania z Koordynatorem sieci i z odpowiednim specjalistą zewnętrznym. W czasie tych spotkań zostanie opracowany roczny Plan działania sieci, będą przeprowadzone szkolenia, konsultacje, lekcje otwarte, odbędzie się szereg dyskusji i zostaną wypracowanie materiały edukacyjne. Stosowane będą formy aktywne inicjowane przez Koordynatora i eksperta. b) Harmonogram spotkań sieci nr 4 w roku szkolnym 2013/2014: listopad 2013 r. - 1 spotkanie 2-dniowe z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 14 h), luty 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h), kwiecień 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h), czerwiec 2014 r. - 1 spotkanie z ekspertem zewnętrznym (1 spotkanie x 4 h). c) Łączna maksymalna ilość godzin szkoleniowych przewidziana do zrealizowania w ramach części wynosi 26, co odpowiada ilości form szkoleniowych przewidzianych do zrealizowania. d) Maksymalna liczba uczestników biorących udział w szkoleniach wynosi 25 osób 3. Projekt obejmuje praktyczne pilotażowe sprawdzenie w powiecie oleckim modelu doskonalenia nauczycieli wypracowanego w ramach projektu systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół. 4. Sieci są tematyczne, adresowane do nauczycieli przedmiotowych i dyrektorów z powiatu oleckiego. W każdej z nich będzie uczestniczyć 20-25 osób z różnych szkół i przedszkoli. Zostaną utworzone 4 grupy, w sumie będzie 100 uczestników i uczestniczek sieci. Członkowie sieci będą mieli 10 bezpośrednich spotkań w trakcie trwania projektu (po 5 spotkań w roku szkolnym w danej sieci). Spotkania będą się odbywały w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym. Każda z sieci wyznaczy własne cele i program działania w obrębie jasno określonego tematu. Spotkania odbywać się będą zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem i odpowiednio dobranymi formami wsparcia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; c) Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 6. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom; w takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), która zamierza powierzyć podwykonawcy. 7. Wykonawca zostanie zatrudniony na podstawie umowy cywilno-prawnej. 8. Wykonawca powinien zabezpieczyć realizację form doskonalenia nauczycieli na najwyższym poziomie merytorycznym w wybranych przez siebie częściach lub w całości zamówienia. 9. Ekspertem zewnętrznym może zostać osoba posiadająca udokumentowane doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, w tym prowadzenie różnych form aktywizujących. Ekspert zewnętrzny powinien posiadać dobrą znajomość obsługi komputera oraz środowiska szkolnego z terenu powiatu, potrzeb szkół i przedszkoli oraz dyrektorów i nauczycieli. Nadzór nad jego/jej pracą będzie sprawowała Powiatowa Koordynatorka projektu wdrożeniowego. 10. Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 11. W przypadku zaangażowania Wykonawcy realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż w jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 13. Zamawiający zastrzega, iż przedstawiona ilość godzin jest ilością maksymalną w każdej części zamówienia i tylko do takiej ilości Wykonawca może otrzymać wynagrodzenie. 14. Świadczenie usługi odbywać się będzie według wyboru Zamawiającego. 15. Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom - brak w/w informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę. 16. Wykonawca może złożyć oferty maksymalnie na dwie części zamówienia. 17. Wyłoniony Wykonawca może pełnić tylko jedną funkcję w niniejszym projekcie, tzn. nie może być jednocześnie ekspertem zewnętrznym i koordynatorem lub SORE..
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Oświadczenie wykonawcy
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Wykonawca winien wykazać, że należycie przeprowadził w ciągu trzech ostatnich lat co najmniej 5 form doskonalenia (warsztatów, wykładów, konsultacji grupowych) dla nauczycieli
    III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Oświadczenie wykonawcy
    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Wykonawca winien wykazać, że na czas realizacji zamówienia dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą dla części, na którą składa ofertę, która zabezpieczy kompleksową obsługę całości przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ o nazwie - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia spełniającymi następujące wymagania: a) Posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego z przygotowaniem pedagogicznym z zakresu: pedagogiki, psychologii, nauk społecznych, informatyki lub inne umożliwiające prowadzenie zajęć w zakresie objętej tematyką, b) Posiadanie kwalifikacji coacha, trenera, tutora, edukatora lub doradcy metodycznego-konsultanta, c) Posiadanie wiedzy merytorycznej i umiejętności prowadzenia szkoleń, d) Doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych z dorosłymi/nauczycielami, e) Posiadanie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, f) Znajomość zasad funkcjonowania placówek oświatowych, g) Znajomość przepisów prawa oświatowego, h) Znajomość wymagań państwa wobec szkół i placówek wynikających z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 10 maja 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie nadzoru pedagogicznego. i) W przypadku sieci nr 1 dodatkowo min. 2 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji dyrektora szkoły.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Oświadczenie wykonawcy
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    III.6) INNE DOKUMENTY
    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
    Ramowy program 14 godzinnego szkolenia przewidzianego do realizacji w miesiącu listopadzie 2013r.

    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    1 - Cena - 70
    2 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń na terenie większym niż jedno województwo w ciągu ostatnich 2 lat pracy - 20
    3 - Doświadczenie w prowadzeniu zajęć z grupami dorosłych w ciągu ostatnich 2 lat pracy - 10
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, 5) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 7) Wykonawca zaproponuje inne osoby niż wymienione w ofercie pod warunkiem, że planowana na zastępstwo osoba spełnia kryteria wskazane w niniejszym zamówieniu oraz Wykonawca uzyska aprobatę Zamawiającego na wprowadzenie tej zmiany.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spolecko.bip.doc.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32..
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2013 godzina 12:30, miejsce: kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


    Data wprowadzenia: 2013-11-13 1033
    Data upublicznienia: 2013-11-13
    Art. czytany: 3354 razy

    » SIWZ - rozmiar: 535040 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet