(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Roboty budowlane
  • Zaproszenie do składania ofert na: Budowa zjazdu publicznego z DK Nr 65 dz. Geod. Nr 149/5 na działkę nr 171/18 w km 35+780 strona prawa w m. Sedranki 0023 gm. Olecko

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24 Fax (087) 520 22 25

    Znak sprawy: PZD.III.342/9/14 Olecko, 2014-06-17

    Zaproszenie do składania ofert

    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
    Budowa zjazdu publicznego z DK Nr 65 dz. Geod. Nr 149/5 na działkę nr 171/18 w km 35+780 strona prawa w m. Sedranki 0023 gm. Olecko

    I. Tryb postępowania

    Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 30 tys. euro.


    II. Opis przedmiotu zamówienia

    Budowa zjazdu publicznego z DK Nr 65 dz. Geod. Nr 149/5 na działkę nr 171/18 w km 35+780 strona prawa w m. Sedranki 0023 gm. Olecko zgodnie z dokumentacją.

    III. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1
    Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    2
    Wiedza i doświadczenie
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    3
    Potencjał techniczny
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    4
    Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
    1)obsadzenie stanowiska kierownika budowy w zakresie robót drogowych.
    Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
    UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 1409 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).
    5
    Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    IV. Termin wykonania zamówienia
    Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: data zakończenia: 2014-07-31.
    V. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz innych wymaganych dokumentów
    1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    2
    Wykaz osób
    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    3
    Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
    Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy należy przedłożyć:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    3. Inne wymagane dokumenty:
    Lp.
    Wymagany dokument
    1
    Formularz oferty
    2
    Kosztorys ofertowy


    VI. Przygotowanie oferty

    Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2014-06-24 do godz. 10:00. Opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Budowa zjazdu publicznego z DK Nr 65 dz. Geod. Nr 149/5 na działkę nr 171/18 w km 35+780 strona prawa w m. Sedranki 0023 gm. Olecko. Znak sprawy: PZD.III.342/9/14”

    VII. Termin związania ofertą

    1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
    2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

    1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
    Nr
    Nazwa kryterium
    Waga
    1
    Cena (koszt)
    100 %
    2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryterium będą liczone według następujących wzorów:
    Nr kryterium
    Wzór
    1
    Cena (koszt)
    Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
    gdzie:
    - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
    - Cof - cena podana w ofercie
    3. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

    IX. Kontakt z wykonawcą

    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

    1
    inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected]
    2
    mgr inż. Marta Kapicka - Starszy referent w Dziale Technicznym PZD w Olecku tel. ( 087) 5202224 e-mail [email protected]

    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:
    Nr
    Nazwa załącznika
    1.
    Formularz oferty
    2.
    Kosztorys ofertowy
    3.
    Oświadczenie o spełnianiu warunków
    4.
    Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
    5.
    Wykaz osób

    Nr
    Nazwa dokumentu / wzoru
    1.
    Dokumentacja
    2.
    Wzór umowy


    Data wprowadzenia: 2014-06-17 1343
    Data upublicznienia: 2014-06-17
    Art. czytany: 2832 razy

    » 1 Proj. zagosp. terenu.pdf - rozmiar: 4279490 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 1 strona OLTRAS.pdf - rozmiar: 63479 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 2 Przekr. norm. i szcz. konstr..pdf - rozmiar: 317082 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Formularz oferty.doc - rozmiar: 40448 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Informacja BIOZ.pdf - rozmiar: 58246 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » kosztorys ofertowy.doc - rozmiar: 183374 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Opis techniczny.pdf - rozmiar: 28049 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Oświadczenie o spełnianiu warunków.doc - rozmiar: 34304 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Przedmiar robót.pdf - rozmiar: 35620 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Spis załączników.pdf - rozmiar: 30246 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » wykaz osób.doc - rozmiar: 34304 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » wzór umowy.docx - rozmiar: 19979 bajtów
    Typ pliku: application/
    » załącznik nr 4.doc - rozmiar: 30208 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    » Zaproszenie do składania ofert w zapytaniu ofertowym.doc - rozmiar: 69632 bajtów
    Typ pliku: application/force-download
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet