(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogloszenie o naborze

    na stanowisko urzędnicze

    DYREKTOR POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    Pośrednik pracy – stażysta 2 etaty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku w wymiarze pełnego etatu.

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30,19-400 Olecko, tel. 87 520 30 78; fax. 87 520 27 46.

    1.Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na w/w stanowisku:

    • obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    • wykształcenie wyższe lub średnie.
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office, inne) , obsługa techniczna urządzeń biurowych;
    • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku,

    2.Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na w/w stanowisku:

    • znajomość lokalnego rynku;
    • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2013 poz 674 ze zm.) w szczególności zagadnień z zakresu pośrednictwa pracy;
    • znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy;
    • znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008r.( Dz. U. Nr 223, poz.1458 z późn. zm.);
    • predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

    3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pośrednik pracy - stażysta:

    • pozyskiwanie, analizowanie informacji niezbędnych do oceny sytuacji na lokalnym rynku pracy oraz określania i upowszechniania kierunków działania pośrednictwa pracy,
    • kompleksowe wsparcie bezrobotnych i poszukujących pracy ( diagnozowanie, określanie barier, i możliwości doprowadzenia do zatrudnienia),
    • udzielanie pomocy bezrobotnym i poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych,
    • upowszechnianie i realizacja ofert pracy, ofert prac społecznie użytecznych oraz stażu,
    • popularyzacja usług świadczonych przez urząd;
    • przedstawianie bezrobotnym i poszukującym pracy propozycji odpowiedniego zatrudnienia, innej pracy zarobkowej, stażu lub możliwości pomocy
    • wydawanie skierowań osobom spełniającym wymagania określone w ofertach,
    • inicjowanie i organizowanie kontaktów bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami,
    • informowanie bezrobotnych i poszukujących pracy o przysługujących im prawach i obowiązkach,
    • ustalanie z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy Indywidualnych Planów Działania,
    • przygotowywanie wykazu osób, które powinien objąć indywidualny plan działania oraz którym należy zmodyfikować indywidualny plan działania,
    • sporządzanie zestawień, raportów, sprawozdań oraz informacji dla potrzeb bieżącej pracy i statystyki,
    • przygotowywanie informacji z zakresu realizowanych przedsięwzięć do publikacji na stronie internetowej PUP Olecko,
    • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w urzędzie.

    4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    • praca przy komputerze,
    • praca w biurze w budynku nie posiadającym windy,
    • praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
    • praca wymagająca sprawności ruchowej.

    5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – lipiec 2014r – 8%

    6. Wymagane dokumenty:

    • list motywacyjny,
    • życiorys (CV),
    • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. – zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika ( Dz. U. Nr 115, poz. 971),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i umiejętności obsługi komputera w obszarze środowiska Windows ( pakiet MS Office, inne),
    • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz że korzysta z pełni praw publicznych, „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”,
    • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art.233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne”,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatowy Urząd Pracy w Olecku do celów rekrutacji na stanowisko pośrednik pracy - stażysta”.

    7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

    Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 1 września 2014r. do godz. 1000 w sekretariacie (pokój nr 14) Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Nabór na stanowiskoPośrednik pracy- stażysta, osobiście lub pocztą ( liczy się data wpływu do PUP w Olecku).

    Oferty niekompletne, niepodpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    8. Dodatkowe informacje:

    1. Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 3 września 2014r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13). Obok spełniania wymagań formalnych, rozmowa będzie miała decydujący wpływ na wybór kandydata, o godzinie rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy kandydata telefonicznie.
    2. W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    3. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.
    4. Wybrani kandydaci zostaną zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w wymiarze pełnego etatu z tym, że pierwsza umowa będzie zawarta na czas określony nie dłuższy niż do 31.12.2014r. z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    5. W przypadku gdy w wyniku naboru zostaną wyłonione do zatrudnienia osoby, które wykonywały zadania z zakresu pośrednictwa pracy przez okres co najmniej 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia i posiadają wykształcenie wyższe, pracodawca dopuszcza możliwość zawarcia umowy na stanowisko pośrednik pracy.
    6. Zatrudnienie będzie oparte na pełnieniu obowiązków przez 5 dni w tygodniu w godzinach od 7:30 do 15:30.

    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w sekretariacie Urzędu.

    Z prowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.

    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
    w Olecku

    mgr Celina Górska



    Data wprowadzenia: 2014-08-20 1226
    Data upublicznienia: 2014-08-20
    Art. czytany: 3921 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet