PZD - Ołoszenie o sprzedaży ruchomości w drodze przetargu ofert pisemnych - ciagnik rolniczy URSUS C360

2017-08-18 0959
Art. czytany: 4492 razy

Olecko, dnia 18.08.2017 r.
OGŁOSZENIE
O SPRZEDAŻY RUCHOMOŚCI
W DRODZE PRZETARGU OFERT PISEMNYCH

Podmiot sprzedający: Powiat Olecki z siedzibą w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, NIP 847-15-15-765, Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko, tel. 875202224, e-mail: [email protected]

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku, działając na podstawie § 10 zarządzenia nr OR.120.13.2017 Starosty Oleckiego z dnia 18 maja 2017 r. w sprawie zasad gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego będącymi w dyspozycji Starostwa Powiatowego w Olecku i powiatowych jednostek organizacyjnych Powiatu Oleckiego, ogłasza przetarg ofert pisemnych na sprzedaż niżej wymienionego pojazdu:

Ciągnik rolniczy marki URSUS typ C 360, numer rejestracyjny SUM 894C, rok produkcji 1985, o przebiegu 6593 motogodzin. Cena wywoławcza: 11 750 zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemset pięćdziesiąt zł).

Ofertę w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na ciągnik rolniczy C 360”, opatrzoną imieniem i nazwiskiem oferenta (nazwą oferenta) wraz danymi adresowymi” można składać do godziny 10:00 do dnia 01.09.2017 r. w sekretariacie Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12, pokój nr 5 (na II kondygnacji). Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferty zostaną otwarte komisyjnie o godzinie 10:10 w dniu 01.09.2017 r. w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku, ul. Wojska Polskiego 12, pokój nr 7.

Pisemna oferta powinna zawierać:

1) imię, nazwisko i adres oferenta albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli oferentem jest osoba prawna lub inny podmiot, PESEL w przypadku osoby fizycznej, a w przypadku przedsiębiorcy NIP oraz numer REGON.

2) datę sporządzenia oferty.

3) oferowaną cenę brutto.

4) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.

5) w przypadku reprezentowania firmy, pisemne upoważnienie.

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).

Wadium należy wpłacić w pieniądzu na konto Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku BGŻ S.A. O/Olecko Nr 65 2030 0045 1110 0000 0185 0180 w terminie do dnia 31.08.2017 r.
Za datę wpłacenia wadium uważa się wpływ wymaganej kwoty na rachunek Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku, najpóźniej w dniu 31.08.2017 r.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet ceny nabycia przedmiotu sprzedaży.
Wadium ulega przepadkowi na rzecz sprzedającego w razie uchylenia się uczestnika, który przetarg wygrał od zawarcia umowy.

Wadium zwraca się niezwłocznie (jednak nie później niż przed upływem 3 dni) po zamknięciu, odwołaniu, unieważnieniu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

Termin zapłaty za wybrany przedmiot sprzedaży pomniejszonej o wpłaconą kwotę wadium upływa w ciągu 7 dni od zawarcia umowy na konto Powiatowego Zarządu Dróg
w Olecku BGŻ S.A. O/Olecko Nr 31 2030 0045 1110 0000 0185 0210.

Wydanie przedmiotu sprzedaży zostanie dokonane niezwłocznie, na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, po wpłaceniu przez kupującego ceny nabycia.
W otwarciu ofert mogą uczestniczyć oferenci, którzy złożyli oferty i wpłacili wadium. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę za pojazd objęty przetargiem. Wynik przetargu ogłosi się niezwłocznie po otwarciu wszystkich ofert.

Komisja przetargowa odrzuci ofertę, jeżeli została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu, nie zawiera wymaganych danych oferenta, nie zostało uiszczone wadium oraz cena ofertowa jest niższa od ceny wywoławczej.
W przypadku zaoferowania przez co najmniej dwóch oferentów tej samej ceny za pojazd, komisja przetargowa zastrzega sobie prawo kontynuowania przetargu w formie licytacji. Licytacje będą prowadzone w formie ustnej.
Cena wywołania wynosi maksymalną cenę zaoferowaną, przez co najmniej dwóch oferentów i dotyczy w licytacji tych oferentów, którzy złożyli te oferty cenowe. Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą od ceny wywołania.
Nabywca nie może domagać się unieważnienia nabycia pojazdu ani zmniejszenia ceny jej nabycia z powodu wad pojazdu, mylnego oszacowania lub innych przyczyn.

Pojazd można oglądać w dniach od 21.08.2017 r. do 31.08.2017r. w godzinach od 8:00 do 14:00, a w dniu 01.09.2017 r. do godziny 9:00, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym.

Osobą uprawnioną do udzielania informacji dotyczących przetargu i udostępnienia pojazdu do oględzin jest: Pan Arkadiusz Dowejko, tel. 875202224 w dni robocze od godziny
7:00 do 15:00 .

Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku zastrzega sobie możliwość odwołania przetargu bez podania przyczyny.
Informacja o przetargu znajduje się stronie internetowej: www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicach informacyjnych Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku i Starostwa Powiatowego w Olecku.