NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektor - Wydział Środowiska i Rolnictwa 2018-10-08 1030 Art. czytany: 5216 razy STAROSTA OLECKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektor - Wydział Środowiska i Rolnictwa w Starostwie Powiatowym w Olecku 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32, tel. 087 5202475 I. Niezbędne wymagania do podjęcia pracy na ww. stanowisku: 1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 2) brak prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) obywatelstwo polskie, 4) wykształcenie wyższe lub średnie. W stosunku do osób z wykształceniem średnim wymagany jest co najmniej 2-letni staż pracy. II. Dodatkowe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na ww. stanowisku: 1. Znajomość ustaw 1) z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym 2) z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego 3) z dnia 28 września 1991 r .o lasach 4) z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie 5) z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody 6) z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym 7) z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze, 2. Umiejętność obsługi komputera. 3. Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy, III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1) udzielenie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż, 2) zatwierdzanie projektów robót geologicznych, dokumentacji geologicznych złóż kopalin i dokumentacji geologiczno-inżynierskich, 3) nadzór nad gospodarką leśną w lasach nie stanowiących własności Skarbu Państwa, 4) dzierżawy polnych obwodów łowieckich, 5) rejestracja zwierząt egzotycznych, 6) wydawanie kart wędkarskich i łowiectwa podwodnego, 7) rejestracja sprzętu pływającego służącego do amatorskiego połowu ryb, 8) zalesień gruntów dokonanych na podstawie ustawy o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej. IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) praca przy komputerze, 2) praca w biurze zlokalizowanym na I piętrze w budynku nie posiadającym windy, 3) praca w 1/2 wymiaru czasu pracy, 4) większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej. V. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie e wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 lipca 2009r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U. Nr 115, poz. 971 z póź. zm.), 4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie i uprawnienia zawodowe, 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia) 6) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz, że korzysta z pełni praw publicznych, 7) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 z póź.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r poz. 908 z póź.zm.) VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych – wrzesień 2018 rok –7 % VII. Miejsce i termin złożenia dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 23 października 2018r. w kancelarii Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32 (pokój nr 22) w kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Starostwa Powiatowego w Olecko”. osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do Starostwa). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. VIII. Dodatkowe informacje: 1. Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu. 2. Osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną i napisanie testu. W związku z powyższym proszę o podanie numeru telefonu. 3. Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół. 4. Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa. 5. W przypadku wygrania konkursu, przed zatrudnieniem kandydat zobowiązany jest dostarczyć zapytanie o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. 6. Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem. Olecko, 08.10.2018 r. Starosta Olecki Marian Świerszcz |