Ogłoszenie

2007-02-12 1403
Art. czytany: 3841 razy

o naborze na stanowisko urzędnicze

Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
ul. Armii Krajowej 30
19-400 Olecko
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

• Starszy referent w Dziale Informacji, Ewidencji i Świadczeń.

WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
1. obywatelstwo polskie;
2. wykształcenie – min. średnie (matura);
3. staż pracy – min. 2 lata, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym
z ubezpieczeniami społecznymi;
4. praktyczna umiejętność obsługi programu „PŁATNIK” w stopniu bardzo dobrym;
5. znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, KPA, ustawy
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, przepisów prawa ubezpieczeń społecznych;
6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
7. niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
8. nieposzlakowana opinia;
9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko;


WYMAGANIA dodatkowe:
- kreatywność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- wysoka kultura osobista, komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole;
- obsługa techniczna urządzeń biurowych.

ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku.
1. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym:
- zgłaszanie i wyrejestrowanie z ubezpieczeń osób bezrobotnych oraz wprowadzanie zmian
i korekt, tworzenie dokumentów: ZUS ZUA, ZUS ZZA, ZUS ZIUA, ZUS ZWUA,
- zgłaszanie i wyrejestrowanie z ubezpieczenia zdrowotnego członków rodziny osoby
uprawnionej oraz wprowadzanie zmian i korekt, tworzenie dokumentów: ZUS ZCZA, ZUS
ZCNA.
2. Tworzenie odpowiednich dokumentów zgłoszeniowych, raportów imiennych i deklaracji oraz
dokonywanie korekt tych dokumentów.
3. Wydawanie klientom PUP potwierdzeń o ubezpieczeniu (kserokopii dokumentów
zgłoszeniowych, w celu przedłożenia np. w NFZ. lub innej jednostce).
4. Prowadzenie rejestrów zgłoszeń do ubezpieczenia i wykreślenia z ubezpieczenia.
5. Przyjmowanie oświadczeń od osób bezrobotnych w zakresie potwierdzania gotowości
do podjęcia zatrudnienia i osiąganych dochodach wg ustalonego harmonogramu.
6. Wysyłanie osobom bezrobotnym dokumentów : informacji PIT-11, decyzji, zaświadczeń itp.
7. Korespondowanie z klientami PUP, Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i innymi
jednostkami, w zakresie prowadzonych spraw.
8. Udzielanie informacji na temat prowadzonych spraw.
9. Przygotowywanie akt osób wykreślonych z rejestrów osób bezrobotnych i poszukujących
pracy do przekazania do składnicy akt.


WYMAGANE DOKUMENTY:
1. curriculum vitae,
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dowodu osobistego,
4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
5. kopie dokumentów, potwierdzających doświadczenie zawodowe kandydata,
6. kopie dokumentów, potwierdzających posiadanie innych umiejętności,
7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji następującej treści :
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. O pracownikach samorządowych (Dz. U. Z 2001r. Nr 142, poz. 1593
z późn. zm.).”


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko (pokój nr 14), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: 'Dotyczy naboru na stanowisko - Starszy referent w Dziale Informacji, Ewidencji i Świadczeń' lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Urzędu (decyduje data wpływu), , w terminie do dnia 26 lutego 2007 r. do godz. 1500
Wyklucza się przyjmowanie dokumentów drogą elektroniczną.
Dokumenty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

INNE INFORMACJE.

Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona
w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl.

Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 28 lutego 2007r. o godz.1000 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 14).

W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem
(numer telefonu).
Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w pok. nr 12.

Z prowadzonego postępowania konkursowego sporządzony zostanie protokół.

Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.