ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY zakupu tonerów na potrzeby projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku”

2013-09-18 1526
Art. czytany: 3156 razy

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Olecko, 17.09.2013 r.

Dotyczy: zakupu tonerów na potrzeby projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


1. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY.

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w celu wyboru najkorzystniejszej oferty na zakup tonerów do realizacji projektu pn. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” nr POKL.09.01.02-28-132/13 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawiadamiam o wyborze najkorzystniejszych ofert na zakup niżej wymienionych tonerów:

Nr oferty
Nazwa tonera
Jednostka miary
Najniższa cena
Punktacja
16
HPQ2612A
sztuka
26,92 zł
100
16
HP CE320A, HP CE321A, HP CE322A, HP CE323A
komplet
215,92 zł
100
6
CE285A
sztuka
28,29 zł
100
16
CLT-C407S, CLT-Y407S, CLT-M407S, CLT-K4072S
komplet
243,56 zł
100
6
ML2250D5
sztuka
61,50 zł
100
9
TN301K
sztuka
73,80 zł
100
10
PGI-525PGBK, CLI-526BK, CLI-526C, CLI-526M i CLI-526Y
komplet
21,00 zł
100

Uzasadnienie – Wskazane powyżej oferty spełniły wszystkie warunki postawione przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr LO/8/POKL/2013 z 9 sierpnia 2013 r. oraz uzyskały najwyższą liczbę punktów. Zgodnie z treścią zapytania zamówienie zostanie podzielone na poszczególne części i zamówienie zostanie złożone u dostawców, którzy uzyskali najwyższą ilość punktów dla poszczególnych pozycji zapytania.

2. NAZWY I ADRESY WSZYSTKICH DOSTAWCÓW, KTÓRZY ZŁOŻYLI OFERTY
1. Handlowa G.P. ul. Mielęckiego 10/403 40-013 Katowice
2. Trade 8 Sp. z o.o., Biuro hadlowe: ul. Jeżowska 15, 96-200 Rawa Mazowiecka
3. DRAGON Sandra Szymczyk, ul. Osiedlowa 13B/1, 41-710 Ruda Śląska
4. INKSPOT, ul. Piłsudskiego 70A, 10-450 Olsztyn
5. KrakPrint.pl Andrzej Mamica, ul. Kobierzyńska 112/1, 0-382 Kraków
6. WIT Polska Sp. z o.o., ul. Sikorki 23, 31-589 Kraków
7. Information Technology Solutions and Services Europe Sp. z o.o., ul. Bonifraterska 17, 00-203 W-wa
8. HAPRINT TONERY s.c. Blauciak D., Skowroński P., Ustowo 40M/14, 70-001 Ustowo
9. Multikom Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz
10. Hurtownia ZPHU IMPULS T. Popko, Aleje Lipowe 1B, 19-400 Olecko
11. PPHU INFOLAND, Plac Wolności 15, 19-400 Olecko
12. Trade 8 Sp. z o.o., ul. Słowackiego 60, 97-300 Piotrków Trybunalski
13. PAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak s.j., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź
14. FH MEGPOL M. Wawrzyczek, ul. Ogrodzona 115, 43-426 Dębowiec
15. PEN Artykuły Biurowe P. Hładyszewski, ul. Kościuszki 3/3a, 14-200 Iława
16. Agset W. Klag, ul. Morawskiego 39, 33-340 Stary Sącz

Wartość udzielonego zamówienia w 2013 r. wyniesie 2 880 zł, w 2014 r. 10 240 zł, a w 2015 r. 6 000 zł. Łącznie nie więcej niż 19 120 zł brutto.

Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego