ZAPYTANIE OFERTOWE NR EK.042.3.1.05.2013 na zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”

2013-10-15 1240
Art. czytany: 2915 razy

ZAPYTANIE OFERTOWE NR EK.042.3.1.05.2013
na zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu
„Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego


Olecko, 14 października 2013 r.

Szanowni Państwo,
w związku z realizacją projektu „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”,
nr POKL.03.05.00-00-007/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, zapraszam do złożenia oferty na dostawę sprzętu i oprogramowania wymienionego w punkcie III.

I. Składający zapytanie
Powiat Olecki
ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko
woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 5201657
www.powiat.olecko.pl

II. TRYB POSTĘPOWANIA
W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 14.000 euro netto w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE
w ramach EFS”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje umieszczone na tablicy ogłoszeń
oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego, tj. www.spolecko.bip.doc.pl.

III. Opis przedmiotu ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Dostawcy, z którym zostanie zawarta umowa dostawy sprzętu i oprogramowania niezbędnego do realizacji projektu pn. „Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim”.
Zgodnie z zatwierdzonym wnioskiem o dofinansowanie zaplanowano do zakupu następujący rodzaj sprzętu
i oprogramowania:

1) Laptop DELL Inspiron 15R 7520 – 2 sztuki
Producent
Dell
Gwarancja
2 lata
rodzaj
laptop
przekątna ekranu LCD
15.6 cali
nominalna rozdzielczość LCD
1366 x 768 pikseli
procesor
Intel® Core™ i5
model procesora
i5-3210M (2.5 GHz, 3.1 GHz Turbo, 3 MB Cache)
ilość rdzeni
2 szt.
wielkość pamięci RAM
4 GB
typ zastosowanej pamięci RAM
DDR3 (1600 MHz)
rodzaj dysku twardego
magnetyczny (tradycyjny)
pojemność dysku magnetycznego
500 GB
napęd optyczny
DVD+/-RW
dedykowana grafika
tak
karta graficzna
AMD Radeon HD 7730M
pamięć karty graficznej
2048 MB
wyjścia karty graficznej
wyjście D-Sub, wyjście HDMI
typ akumulatora
litowo-jonowy, 6-komorowy
karta dźwiękowa
Stereo, wejście mikrofonu
czytnik kart pamięci
SDXC, SDHC, SD, MS-Pro, MMC, Memory Stick
komunikacja
WiFi IEEE 802.11b/g/n, LAN 1 Gbps, Intel WiDi, Bluetooth
interfejsy
4 x USB 3.0
dodatkowe wyposażenie/funkcjonalność
wbudowany mikrofon, kamera 1.0 Mpix
zainstalowany system operacyjny
Windows 8

2) Projektor multimedialny BenQ MX518 – 2 sztuki
Producent:
BenQ
Technologia
DLP
Rozdzielczość podstawowa
1024x768
Rozdzielczość maksymalna
1600x1200
Jasność
2800 lum.
Kontrast
13000:1
Gniazdo HDMI
tak
Żywotność lampy
6500 h
Korekta
40
Gwarancja
2 lata

3) Niszczarka Opus VS 1202 CD – 1 sztuka
Producent
Opus
Wysokość [cm]
42
Szerokość [cm]
35.5
Głębokość [cm]
24
Waga [kg]
7.5
Auto start/stop
Tak, Fotokomórka
Funkcja cofania
tak
Niszczenie płyt CD/DVD
tak
Niszczenie innych materiałów
Zszywki
Niszczenie jednorazowe [szt.]
12
Gwarancja
2 lata

4) Kserokopiarka Xerox WorkCentre 3550XD – 1 sztuka
Producent:
Xerox WorkCentre 3550
Typ
wielofunkcyjna, laserowa
Rodzaj
monochromatyczna
Format
max A4
Wyświetlacz
tak
Szybkość druku w czerni
33 str./min
Maksymalna rozdzielczość
600 x 600
Pojemność podajnika papieru
550 szt.
Druk w kolorze
Nie
Ethernet
tak
Funkcje
Drukarka , ksero, skaner, faks
Zainstalowane opcje
DADF (automatyczny podajnik dokumentów z dupleksem)
Kod producenta
3550V_XD
Gwarancja
2 lata

5) Office 2013 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm – 2 sztuki (licencje) – w skład pakietu powinny wchodzić co najmniej: edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, edytor prezentacji PowerPoint, program pocztowy Outlook, aplikacja do tworzenia i organizacji notatek OneNote, program bazodanowy Access)
6) Oprogramowanie specjalistyczne Eduterapeutica składające się z następujących elementów:
6.1) Logopedia – 1 sztuka – wersja jednostanowiskowa podstawowa zawierająca 515 interaktywnych ćwiczeń i 429 kart pracy, słuchawki z mikrofonem, podręcznik metodyczny, naklejki, 600 drukowanych kart pracy).
6.2) Dysleksja – 1 sztuka – wersja jednostanowiskowa podstawowa zawierająca 16 interaktywnych ćwiczeń diagnostycznych, 436 terapeutycznych ćwiczeń interaktywnych, 22 ćwiczenia filmowe, 15 interaktywnych gier
i zabaw i 219 kart pracy.
6.3) Dyskalkulia – 1 sztuka – wersja jednostanowiskowa podstawowa zawierająca 10 interaktywnych ćwiczeń diagnostycznych, 127 terapeutycznych ćwiczeń interaktywnych, 22 ćwiczenia filmowe, 11 interaktywnych gier i zabaw i 163 kart pracy.
6.4) Gimnazjum – 1 sztuka – wersja zawierająca ponad 1 000 ćwiczeń multimedialnych, w tym 50 filmów
z ćwiczeniami ruchowymi oraz 360 zestawów kart pracy do wydrukowania.

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.

V. OFERTY CZĘŚCIOWE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, ilość części 6.

VI. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie:
1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena – waga 100 %

Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

wartość minimalna wśród złożonych ofert
Xn = _________________________________ x waga %
wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone w zapytaniu.
3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.
4. Dopuszcza się możliwość dzielenia zamówienia na poszczególne części i dokonanie zakupów u różnych dostawców.


VII. Przygotowanie ofert:
1. Na ofertę składają się:
a) Oferta wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1
b) Oświadczenie - załącznik nr 2
2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem, a Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.
3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
4. Sprzęt musi być nowy, objęty 2-letnią gwarancją.
5. Dopuszcza się możliwość przedstawienia sprzętu lub oprogramowania o wyższych parametrach technicznych pod warunkiem załączenia dodatkowego opisu do oferty ze wskazaniem wyższych parametrów.

VIII. Miejsce i termin złożenia ofert:
1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I; drogą mailową - skan podpisanej
i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5203219
do 21 października 2013 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.
3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.
4. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.spolecko.bip.doc.pl.
6. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w terminie nie krótszym niż 3 dni robocze od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
7. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.

Zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego