(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Roboty budowlane
  • ODPOWIEDŹ na zapytania w sprawie SIWZ: Remont budynku 'Zamek'

    Powiat Olecki
    ul. Kolejowa 32
    19-400 Olecko

    Pismo: EK.272.3.2020
    Olecko dnia: 2020-02-04

    O D P O W I E D Ź
    na zapytania w sprawie SIWZ

    Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2020-01-31 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) w trybie przetarg nieograniczony, na: Remont budynku 'Zamek'.

    Pytanie 1. Okna krosnowe czy jest jakiś wymagany współczynnik dla tych okien? Czy wykonać je jako okna jednoramowe z szybą zespoloną czy z szybą pojedynczą 4 mm float?

    Odpowiedź: Określono współczynnik 1,1 W/(m2K) (Dokumentacja projektowa - opis techniczny, str. 8) (Część wymienionych okien ma skrzydło z szybą zespoloną).

    Pytanie 2. Z jakiego materiału należy wykonać stolarkę okienną w opisie technicznym podano informację o sośnie litej natomiast w projekcie jest zapis, że okna należy wykonać z drewna dębowego litego?

    Odpowiedź: Stolarkę okienną należy wykonać zgodnie z opisem technicznych (z sosny).

    Pytanie 3. Proszę o doprecyzowanie 'nowoczesne zasuwnice do zamykania' czy należy zastosować atrapy zawrotnic czy klamki mosiężne ?

    Odpowiedź: Mogą być klamki o ile nie będzie to miało negatywnego wpływu na szczelność i nie powstanie dodatkowo jakiś mostek termiczny.

    Pytanie 4. Jakiego typu nawiewniki należy zastosować? higrosterowane czy ciśnieniowe? Proszę o doprecyzowanie.

    Odpowiedź: Ciśnieniowy – jest wystarczająco dostosowany do naszych warunków klimatycznych. Powinny tylko mieć możliwość również ręcznej regulacji.

    Pytanie 5. Czy należy zastosować po 1 nawiewniku na każde okno?

    Odpowiedź: Należy zastosować jeden nawiewnik na jedno okno.

    Pytanie 6. Proszę o podanie poszczególnych wymiarów drzwi Dz1, D1 oraz D2 oraz rysunków technicznych, przekrojów.

    Odpowiedź: W załączeniu PDF rysunków drzwi z wymiarami.

    Pytanie 7. Proszę o udostępnienie zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej wraz z wymiarami oraz ilościami sztuk dla poszczególnych typów stolarki.

    Odpowiedź: Opis stolarki okiennej zgodnie z „Pierwotnym projektem budowlanym z 2012 roku”. Okna wymienione opisano w - „Dokumentacja projektowa - opis wstawionych okien”. Dodatkowo wykaz okien do wymiany z numerami z dokumentacji.

    Pytanie 8. Czy w zakres opracowania wchodzi również montaż barierki ochronnej tarasu?

    Odpowiedź: Nie. Wymiana barierki tarasu opisana w rozdziale 5.7 - „Pierwotny projekt budowlany z 2012 roku” nie została ujęta w nowej dokumentacji (dokumentacja projektowa - opis techniczny i kosztorysach ofertowych)

    Pytanie 9. Proszę o doprecyzowanie zapisu w przemiarze ' Szklenie ram drzwiowych drewnianych płaskim walcowanym wzorzystym o gr. 3-4 mm na listwy z podkitowaniem przy pow. szyby ponad 0,5 m2' co oznacza wrzozystym walcowanym jakiego typu ma to być szkło proszę o dołączenie zdjęcia bądź obszerniejszego opisu/wymagań co do szklenia w drzwiach oraz którego typu drzwi dotyczy ten zapis.

    Odpowiedź: Należy dobrać i oszklić jak pierwotnie (To tylko nazewnictwo, które jest automatycznie wstawione z KNR 19-01 1202-07). W załączeniu zdjęcie.

    Załączniki – 9 szt.


    Data wprowadzenia: 2020-02-04 1329
    Data upublicznienia: 2020-02-04
    Art. czytany: 2188 razy

    » 20200204082629 - rozmiar: 399665 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 20200204082736 - rozmiar: 530394 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 20200204082858 - rozmiar: 355578 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » DSCF3726 - rozmiar: 2203507 bajtów
    Typ pliku: image/jpeg
    » DSCF3727 - rozmiar: 2468538 bajtów
    Typ pliku: image/jpeg
    » DSCF3728 - rozmiar: 2401006 bajtów
    Typ pliku: image/jpeg
    » DSCF3729 - rozmiar: 2686116 bajtów
    Typ pliku: image/jpeg
    » DSCF3730 - rozmiar: 2217084 bajtów
    Typ pliku: image/jpeg
    » Odpowiedź na zapytania w sprawie SIWZ - www - rozmiar: 192441 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » okna zamek - rozmiar: 11796 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet