(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko,
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    Specjalista do spraw programów - stażysta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:

    • obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań na stanowisku;
    • wykształcenie wyższe ;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku;
    • doświadczenie w realizacji projektów POKL – wymaganie uważać się będzie za spełnione jeżeli kandydat przedstawi dokumenty potwierdzające pracę przy realizacji projektu POKL w wymiarze 20 godz. miesięcznie przez 18 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat.

    DODATKOWE WYMAGANIA TO:
    • znajomość (SZOP) Szczegółowy Opis Priorytetów POKL na lata 2007 – 2013;
    • znajomość dokumentów regulujących zasady realizacji projektów w tym szczególnie:
      • wytyczne w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach P OKL;
      • poradnik zasada równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL;
      • podręcznik wskaźników POKL;
      • wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach POKL;
    • znajomość aktualnej instrukcji wypełniania wniosku o dofinansowanie projektu w ramach POKL;
    • znajomość ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U 2004r.,Nr 123 poz 1291);
    • znajomość lokalnego rynku pracy;
    • znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), w szczególności zagadnień z zakresu przygotowania, realizacji i oceniania efektów programów i projektów;
    • znajomość przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r.Nr 113, poz.759 z późn. zm.);
    • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych (Dz.U.z 2009r.,Nr 157, poz.1240 z późn. zm);
    • znajomość przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy,
    • znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.,Nr 223, poz.1458 z późn. zm.),
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, inne);
    • predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU SPECJALISTA DO SPRAW PROGRAMÓW - STAŻYSTA:
    1. Koordynowanie realizacji projektu pn. „ Inwestujemy w profesjonalizm – szkolenia dla pracowników Delphia Yachts Kot Sp.j.” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej realizowanego w ramach poddziałania 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w tym m.in.
      • przygotowywanie wzorów i prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu,
      • sporządzanie wniosków o płatność i sprawozdań obowiązujących w projekcie
      • wprowadzanie danych i obsługa systemu PEFS, przeznaczonego do monitorowania efektów realizacji projektu dofinansowanego z EFS,
      • współpraca z pracodawcą na rzecz którego prowadzony będzie projekt w tym przygotowywanie umów w zakresie szkolenia pracowników i rozliczanie udzielonej pomocy publicznej,
      • archiwizacja dokumentów projektu.
    WYMAGANE DOKUMENTY:
    • życiorys /CV/,
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.).
    • umowy lub świadectwa pracy potwierdzające pracę przy realizacji projektu POKL w wymiarze 20 godz. miesięcznie przez 18 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat.
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego) „Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.”
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych”.

    Dokumenty należy składać w terminie do:

    28 listopada 2011r. do godz. 10:00
    w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko – Specjalista do spraw programów - stażysta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    DODATKOWE INFORMACJE

    Złożone dokumenty sprawdzone będą pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.

    Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się 29.11.2011r. o godz. 10:00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13), obok spełniania wymagań formalnych, wpływ na wybór kandydata będzie miała przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
    W przypadku większej ilości osób pracodawca zastrzega możliwość przeprowadzenia pisemnego testu kompetencyjnego.
    W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

    Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na czas określony na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 pełnego etatu.
    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku
    mgr Celina Górska



    Data wprowadzenia: 2011-11-18 1636
    Data upublicznienia: 2011-11-18
    Art. czytany: 2590 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet