(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup usług
  • Olecko: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim

    Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
    www.powiat.olecko.pl
    ________________________________________
    Olecko: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim
    Numer ogłoszenia: 417612 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202147, 5202475.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim.
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) w ramach projektu pn. Kompleksowe wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleckim. Zakres zadań Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (rola w projekcie). 1. Przeprowadzenie diagnozy potrzeb we wskazanych szkołach lub przedszkolach z terenu powiatu oleckiego. 2. Dostosowanie oferty doskonalenia do zdiagnozowanych potrzeb. 3. Opracowanie RPW dla każdej z podległych szkół/przedszkoli z terenu powiatu. 4. Udział w rekrutacji nauczycieli do realizacji RPW. 5. Organizacja szkoleń (warsztaty, konsultacje, wykłady) i monitoring ich realizacji. 6. Pomoc nauczycielom we wdrażaniu nowych umiejętności do praktyki szkolnej (np. poprzez organizację i prowadzenie konsultacji indywidualnych i zbiorowych). 7. Sprawozdawczość z działań prowadzonych w ramach RPW, reagowanie na pojawiające się trudności. 8. Utrzymywanie ścisłego kontaktu ze szkołami/przedszkolami, które ma pod opieką przez czas realizacji RPW (spotkania z nauczycielami i dyrektorami). 9. Przygotowywanie i przeprowadzanie ankiet z przebiegu wspomagania. 10. Opracowanie sprawozdania z wykonania RPW i przedstawienie go Dyrektorowi i nauczycielom. 11. Przygotowanie rekomendacji do pracy w następnym roku. 12. Współpraca z Powiatową Koordynatorką Projektu i uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Projektowego. 13. Informowanie o zaistniałych zmianach w harmonogramie działań. 14. Organizowanie logistyczne spotkań we współpracy z biurem projektu. 15. Uczestniczenie w konferencjach i innych zdarzeniach realizowanych w ramach i na potrzeby projektu. 16. Dokumentowanie podejmowanych działań (miesięczne sprawozdania dostarczane do biura projektu oraz miesięczna ewidencja godzin pracy i zadań dostarczana do biura projektu najpóźniej do końca miesiąca). 17. Współpraca z zespołem zarządzającym projektem w celu ustalenia zapotrzebowania na ekspertów do poszczególnych etapów realizacji RPW. 18. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 19. Przekazywania Koordynatorce projektu raportów z wykonanych zadań wraz z uwagami wynikającymi z bieżącego monitoringu - do 10 dnia następnego miesiąca oraz uzyskania akceptacji Koordynatorki;.
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.2) ZALICZKI
    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Oświadczenie wykonawcy
    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Oświadczenie wykonawcy
    • III.3.3) Potencjał techniczny
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Oświadczenie wykonawcy
    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: a) posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym; b) posiada stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, mianowanego lub dyplomowanego; c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w oświacie; d) posiadająca niezbędną wiedzę w moderowaniu grupowej pracy koncepcyjnej osób dorosłych (np. ukończone kursy lub studia przygotowujące do pracy trenera/moderatora/coacha lub ukończone kursy szkolnego organizatora rozwoju edukacji, lub inne równoważne potwierdzające przygotowanie do pracy moderatora).
    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    o Oświadczenie wykonawcy
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.3) ZMIANA UMOWY
    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
    Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; 5) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 6) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 7)Wykonawca zaproponuje inne osoby niż wymienione w ofercie pod warunkiem, że planowana na zastępstwo osoba spełnia kryteria wskazane w niniejszym zamówieniu oraz Wykonawca uzyska aprobatę Zamawiającego na wprowadzenie tej zmiany.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.olecko.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwa Powiatowego w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko - kancelaria.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytetu III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


    Data wprowadzenia: 2013-10-15 1244
    Data upublicznienia: 2013-10-15
    Art. czytany: 3094 razy

    » ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 20935 bajtów
    Typ pliku: application/
    » SIWZ - rozmiar: 485888 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet