(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawa do I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Olecku sprzętu, oprogramowania, mebli, tablic, pomocy dydaktycznych

    Ogłoszenie nr 500208463-N-2018 z dnia 28-08-2018 r.
    I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Olecku: Dostawa do I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Olecku sprzętu, oprogramowania, mebli, tablic, pomocy dydaktycznych, rolet okiennych oraz modernizacja szkolnej sieci komputerowej

    OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
    Zamieszczanie ogłoszenia:
    obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy:
    zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    tak
    Nazwa projektu lub programu
    Poprawa infrastruktury edukacji ogólnokształcącej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Jana Kochanowskiego w Olecku. Oś priorytetowa Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych. Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna. Poddziałanie 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej.
    Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
    tak
    Numer ogłoszenia: 576927-N-2018
    Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
    tak
    Numer ogłoszenia: 500151804-N-2018

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES:
    I Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Olecku, Krajowy numer identyfikacyjny 695723, ul. ul. Kościuszki 29, 19400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 875 234 183, e-mail [email protected], faks 875 234 183.
    Adres strony internetowej (url): www.lo.olecko.pl
    I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
    Administracja samorządowa
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Olecku sprzętu, oprogramowania, mebli, tablic, pomocy dydaktycznych, rolet okiennych oraz modernizacja szkolnej sieci komputerowej
    II.2) Rodzaj zamówienia:
    Dostawy
    II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do I Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Kochanowskiego w Olecku sprzętu, oprogramowania, mebli, tablic, pomocy dydaktycznych, rolet okiennych oraz wykonanie modernizacji szkolnej sieci komputerowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Sprzęt i wszelkie urządzenia dostarczane do zamawiającego powinny być fabrycznie nowe.
    II.4) Informacja o częściach zamówienia:
    Zamówienie było podzielone na części:
    tak
    II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1

    Dodatkowe kody CPV: 32410000-0, 39000000-2, 48900000-7
    SEKCJA III: PROCEDURA
    III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    Przetarg nieograniczony
    III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
    nie
    III.3) Informacje dodatkowe:
    SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
    CZĘŚĆ NR: 1
    NAZWA: Dostawa sprzętu i oprogramowania

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
    IV.2) Całkowita wartość zamówienia
    Wartość bez VAT 43556.09
    Waluta PLN
    IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
    Liczba otrzymanych ofert: 1
    w tym:
    liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
    liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
    IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
    IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
    Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
    nie
    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
    Cena wybranej oferty/wartość umowy 51860.16
    Oferta z najniższą ceną/kosztem 51860.16
    Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51860.16
    Waluta: PLN
    IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
    Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
    nie

    Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
    IV.8) Informacje dodatkowe:

    CZĘŚĆ NR: 4
    NAZWA: Dostawa 24 stanowiskowej pracowni językowej

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
    IV.2) Całkowita wartość zamówienia
    Wartość bez VAT 21907.00
    Waluta PLN
    IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
    Liczba otrzymanych ofert: 1
    w tym:
    liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
    liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
    IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
    IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
    Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
    nie
    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
    Cena wybranej oferty/wartość umowy 26913.05
    Oferta z najniższą ceną/kosztem 26913.05
    Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26913.05
    Waluta: PLN
    IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
    Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
    nie

    Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
    IV.8) Informacje dodatkowe:

    CZĘŚĆ NR: 2
    NAZWA: Dostawa mebli i tablic

    IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018
    IV.2) Całkowita wartość zamówienia
    Wartość bez VAT 35435.00
    Waluta PLN
    IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
    Liczba otrzymanych ofert: 1
    w tym:
    liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
    liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
    liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
    IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
    IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
    Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
    nie
    IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
    Cena wybranej oferty/wartość umowy 38339.10
    Oferta z najniższą ceną/kosztem 38339.10
    Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38339.10
    Waluta: PLN
    IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
    Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
    nie

    Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
    IV.8) Informacje dodatkowe:

    IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

    IV.9.1) Podstawa prawna
    Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
    IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.


    Data wprowadzenia: 2018-08-31 1057
    Data upublicznienia: 2018-08-31
    Art. czytany: 2841 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet