(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    • Starszy referent w dziale Finansowo-Księgowym.

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    • wykształcenie wyższe – kierunek zarządzanie , ekonomia lub finanse i rachunkowość
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko;
    • doświadczenie zawodowe minimum 2 lata w jednostkach samorządowych na stanowisku związanym z rachunkowością,
    • doświadczenie w zakresie rozliczania wydatków z Funduszy Europejskich
    WYMAGANIA DODATKOWE:
    • znajomość lokalnego rynku pracy;
    • dobra znajomość przepisów prawa regulujących problematykę związaną ze stanowiskiem:
      • ustawa o finansach publicznych (Dz. U. z 2005r.,Nr 49, poz.2104),
      • ustawa o rachunkowości (Dz.U.2009r. Nr 152,poz.1223 z późn. zm.)
    • znajomość przepisów:
      • ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004r., Nr 99, poz. 1001 z późn. zm.),
      • ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych,
      • przepisów KPA oraz wybranych unormowań z zakresu prawa pracy,
      • przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów,
    • znajomość problematyki Unii Europejskiej,
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel);
    • predyspozycje osobowościowe: kreatywność, odporność psychiczna, odpowiedzialność, samodzielność w działaniu, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
    ZAKRES ZADAŃ przewidzianych dla stanowiska pracy.
    1. Ewidencjonowanie operacji finansowych, w tym dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego i innych funduszy strukturalnych.
    2. Przygotowywanie, sprawdzanie i dekretowanie dowodów księgowych.
    3. Sporządzanie przelewów.
    4. Sporządzanie wniosków o płatność z wydatków EFS i innych funduszy strukturalnych, zgodnie z realizowanymi przez PUP projektami.
    5. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, okresowych i rocznych z wydatków EFS i innych funduszy strukturalnych.
    WYMAGANE dokumenty:
    • życiorys /CV/,
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie urzędu),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
    • kopie dokumentów potwierdzające posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.),
    • kopie dokumentów poświadczające doświadczenie zawodowe;
    • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych-
      'Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych oraz posiadam pełną zdolność do czynności prawnych'
    • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany jest dostarczyć zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego)
      'Świadomy/a odpowiedzialności karnej z art. 233 Kodeksu Karnego oświadczam, że nie byłem/byłam karany za przestępstwo umyślne i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.'
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
      'Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. , Nr 101,poz. 926 z późn. zm.)'.
    Dokumenty należy składać w terminie do:

    20 listopada 2009 r. do godz. 14:00 w sekretariacie POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU, ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko, w zamkniętych kopertach z dopiskiem – 'Dotyczy naboru na stanowisko – Starszy referent w dziale Finansowo – Księgowym w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku'.

    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

    DODATKOWE INFORMACJE

    Złożone dokumenty sprawdzone będą pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.

    Osoby, które spełnią wymagania formalne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się 26 listopada 2009r. o godz. 10.00 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).
    W związku z powyższym prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

    Informacja o wynikach naboru zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www.spolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.

    Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
    w Olecku
    mgr Celina Górska


    Data wprowadzenia: 2009-11-09 1345
    Data upublicznienia: 2009-11-09
    Art. czytany: 3410 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet