(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • Wyjaśnienia treści SIWZ: Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”

    Olecko. 14.12.2017r.

    Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

    Dotyczy: Nr sprawy OR.272.3.2017 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
    w trybie przetargu nieograniczonego na Wdrożenie projektu: „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku”

    Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r – Prawo zamówień publicznych do Zamawiającego zostało wniesione niżej przytoczone pytanie:

    Pytanie:

    W postępowaniu przetargowym w SIWZ Rozdział V Warunki udziału w postępowaniu, ust. 2, lit c) Zamawiający wymaga doświadczenia specjalisty ds. bezpieczeństwa informacji, posiadającego wykształcenie wyższe oraz certyfikat audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym tj. posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz uczestnictwa w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Ponieważ Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. które reguluje zasady ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych będzie stosowane dopiero od 25 maja 2018 r., wykazanie się doświadczeniem w wymaganym zakresie jest niemożliwe przez żadną firmę , szczególnie w sytuacji gdy Zamawiający wymaga, aby osoba posiadająca takie doświadczenie była jednocześnie zatrudniona przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. W związku z powyższym czy Zamawiający zrezygnuje w całości z w/w wymagania?



    Odpowiedź:

    Zamawiający zmienia pkt. V.1.1 ppkt. 2 ust c poprzez wykreślenie wymagania:
    Było:
    minimum 1 osoba spełniająca następujące kwalifikacje zawodowe: specjalista ds. bezpieczeństwa informacji posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym to jest posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych Osobowych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.

    Jest:
    minimum 1 osoba spełniająca następujące kwalifikacje zawodowe: specjalista ds. bezpieczeństwa informacji posiadający wykształcenie wyższe oraz certyfikat zawodowy audytora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz doświadczenie na stanowisku związanym z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji systemu w sektorze publicznym to jest posiada certyfikat audytora ISO/IEC 27000:2013 w zakresie przetwarzania danych Osobowych oraz uczestniczył w realizacji co najmniej jednego projektu w sektorze publicznym polegającym na przygotowaniu instytucji do wymagań RODO. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.

    Zamawiający zmienia SIWZ pkt. VII.2 ppkt. 9 poprzez wykreślenie wymagania:
    Było:
    certyfikat PN-ISO/IEC 27001 - System zarządzania bezpieczeństwem informacji;
    Jest:
    certyfikat PN-ISO/IEC 27001 - System zarządzania bezpieczeństwem informacji;

    Pozostałe zapisu SIWZ pozostają bez zmian.

    ZAMAWIAJĄCY


    Data wprowadzenia: 2017-12-14 1451
    Data upublicznienia: 2017-12-14
    Art. czytany: 1219 razy

    » wyjasnienia tresci SIWZ - rozmiar: 701404 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet