(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Obsługa osób niepełnosprawnych
  • Obsługa osób niepełnosprawnych

    Budynek Starostwa Powiatowego w Olecku jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową (w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich).

    Podjazd jest z tyłu budynku Starostwa, przy wejściu od strony parkingu. Po prawej stronie drzwi wejściowych znajduje się dzwonek w celu przywołania pracownika, który uruchamia krzesełko przyścienne, usytuowane na niskim parterze budynku.

    Informacje na temat załatwiania spraw w Starostwie udzielane są osobom niepełnosprawnym w pokoju nr 3, usytuowanym na parterze budynku.
    Kiedy osoba z niepełnosprawnością ruchową nie może poruszać się po budynku urzędu, to wówczas urzędnik z pok. nr 3 prosi merytorycznego pracownika z innego wydziału, aby zszedł i obsłużył interesanta.

    Nieodpłatnej pomocy prawnej oraz poradnictwa obywatelskiego udziela się w pokoju nr 2 zlokalizowanym również na parterze budynku.

    Ponadto na parterze urzędu znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

    Za urzędem, na parkingu jest oznaczone stanowisko postojowe dla pojazdów osób niepełnosprawnych.


    Data wprowadzenia: 2018-03-07 1251
    Data upublicznienia: 2018-03-07
    Art. czytany: 12330 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2018-12-11
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Paweł Ostrowski
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Paweł Ostrowski

    2018-03-07
    3. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A 2018
    A 2019
    A 2020
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Sprawozdanie finansowe za 2018 rok
    System BIP Inet