(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Jednostki organizacyjne
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
  • Aktualności
  • Ogłoszenie

    o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

    Powiatowy Urząd Pracy w Olecku,
    ul. Armii Krajowej 30
    19-400 Olecko,
    ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

    • Referent w Dziale Pośrednictwa Pracy, poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy
    w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    WYMAGANIA związane ze stanowiskiem:
    • obywatelstwo polskie;
    • wykształcenie – wyższe;
    • znajomość przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządów, KPA, ustawy
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, przepisów prawa zamówień publicznych, przepisów z zakresu finansów publicznych, przepisów ubezpieczeń społecznych;
    • praktyczna umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Excel, inne);
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko.

    DODATKOWE wymagania to:
    • znajomość przepisów regulujących zasady prowadzenia działalności gospodarczej,
    • kreatywność, odpowiedzialność,
    • samodzielność w działaniu,
    • wysoka kultura osobista,
    • komunikatywność,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • umiejętność pracy w zespole.

    ZAKRES ZADAŃ wykonywanych na stanowisku
    • przyjmowanie i opiniowanie wniosków składanych przez osoby bezrobotne, ubiegające się
    o dotacje na podjęcie działalności gospodarczej ze środków Funduszu Pracy oraz środków
    Europejskiego Funduszu Społecznego,
    • przyjmowanie od pracodawców wniosków w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub
    doposażenia stanowisk pracy osobom bezrobotnym,
    • przygotowywanie umów i przedkładanie Dyrektorowi PUP do podpisu,
    • analiza prawidłowego przebiegu zawartych umów,
    • sporządzanie okresowych sprawozdań dotyczących realizacji wykonanych zadań.

    WYMAGANE DOKUMENTY:
    • curriculum vitae,
    • list motywacyjny,
    • kserokopia dowodu osobistego,
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
    • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie
    o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie -
    „Oświadczam, że korzystam / nie korzystam* z pełni praw publicznych i jestem/ nie jestem* karany za przestępstwo popełnione umyślnie (*niepotrzebne skreślić)”,
    • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji -
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych
    osobowych”.

    Dokumenty należy składać w terminie do:
    15 czerwca 2007r. do godz. 15:00
    w sekretariacie (pokój nr 14) POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W OLECKU,
    ul. Armii Krajowej 30, 19-400 Olecko,
    w zamkniętych kopertach z dopiskiem – Dotyczy naboru na stanowisko - Referent w Dziale Pośrednictwa Pracy, Poradnictwa i Instrumentów Rynku Pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku.

    Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.


    INNE INFORMACJE

    Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na wskazane przez niego stanowisko urzędnicze.
    Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie ogłoszona
    w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku pod adresem www. spolecko.bip.doc.pl.

    Osoby spełniające ww. wymienione kryteria zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się dnia 18 czerwca 2007r. o godz.1000 w Powiatowym Urzędzie Pracy w Olecku (pok. Nr 13).
    W związku z powyższym, prosimy o podanie bezpośredniego kontaktu z kandydatem (numer telefonu).
    Oferty odrzucone mogą być odbierane w terminie 1 miesiąca od ostatecznego terminu na złożenie dokumentów w pok. nr 12.

    Z prowadzonego postępowania konkursowego zostanie sporządzony protokół.

    Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Olecku.


    Data wprowadzenia: 2007-06-01 1505
    Data upublicznienia: 2007-06-01
    Art. czytany: 4040 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Robert Nieszczerzewski
    Rejestr zmian:
    2007-06-01
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Robert Nieszczerzewski
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A 2018
    A 2019
    A 2020
    A 2021
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej stowarzyszeń twórczych oraz składów komisji konkursowych przy powoływaniu dyrektorów instytucji kultury podległych organizatorowi
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący procedur związanych z sygnalistami.
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej nieodpłatnej pomocy prawnej
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej o funkcjonowaniu Urzędu w zakresie realizacji zamówień publicznych.
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący umów na dostawę tablic rejestracyjnych
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej Pracowniczych Planów Kapitałowych
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący liczby uczniów uczęszczających na lekcje etyki i liczby nauczycieli tego przedmiotu
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący Spółek Wodnych
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w zakresie imion i nazwisk, wykształcenia i wynagrodzeń pracowników Starostwa Powiatowego w Olecku
    A» Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej sposobu organizacji struktury zakupowej i projektowej oraz potencjału do prowadzenia projektów inwestycyjnych w formule ppp.
    System BIP Inet