(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup materiałów
  • MODYFIKACJA nr 2 TREŚCI SIWZ - Dotyczy: Zakup samochodu typu BUS 9 osobowy

    Znak: DJK-230-02/12 Olecko, 06.06.2012r.
    Uczestnicy postępowania

    Dotyczy: przetargu nieograniczonego na zakup samochodu typu BUS 9 osobowy.

    MODYFIKACJA nr 2 TREŚCI
    SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


    Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zamawiający dokonuje modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w następującym zakresie:

    1) dotychczasowa treść pkt XI SIWZ, tj.:
    „Ofertę należy składać (…) do dnia 12 czerwca 2012 r. do godz. 09:00”
    zostaje zastąpiona następującą treścią:
    „Ofertę należy składać (…) do dnia 20 czerwca 2012 r. do godz. 09:00”,

    2) dotychczasowa treść pkt XI SIWZ, tj.:
    „Oferty należy składać w zaklejonych kopertach (…) Nie otwierać przed 12 czerwca 2012 r. do godz. 09:15”
    zostaje zastąpiona następującą treścią:
    „Oferty należy składać w zaklejonych kopertach (…) Nie otwierać przed 20 czerwca
    2012 r. do godz. 09:15”.

    3) dotychczasowa treść Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ pkt 4 ppkt f tj.:
    „Dostępność serwisu – autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się maksymalnie 50 km od siedziby Zamawiającego”
    zostaje zastąpiona następującą treścią:
    „Dostępność serwisu – autoryzowana stacja serwisowa znajdująca się maksymalnie 200 km od siedziby Zamawiającego”

    Dyrektor Domu
    im. Janusza Korczaka
    Barbara Sulima


    Data wprowadzenia: 2012-06-06 1335
    Data upublicznienia: 2012-06-06
    Art. czytany: 2281 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    Rejestr zmian:
    2012-06-06
    1. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Paweł Ostrowski
    » Przełącz na wiadomości archiwalne
    Podkategoria:
    A Styczeń
    A Luty
    A Marzec
    A Kwiecień
    A Maj
    A Czerwiec
    A Lipiec
    A Sierpień
    A Wrzesień
    A Październik
    A Listopad
    A Grudzień
    Ostat. 10 wiadomości:

    A» Protokół Nr 16/2015 z 30 lipca 2015r.
    System BIP Inet