(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAPYTANIE OFERTOWE - Zakup usługi transportowej na potrzeby projektu pt. „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego w Olecku

    ZAPYTANIE OFERTOWE NR LO/1/POKL/2014

    Zakup usługi transportowej na potrzeby projektu pt.
    „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego im. J. Kochanowskiego w Olecku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego



    Olecko, 14 marca 2014 r.


    Szanowni Państwo,
    w związku z realizacją projektu „RÓWNI NA STARCIE – program rozwoju I Liceum Ogólnokształcącego
    im. J. Kochanowskiego w Olecku”, nr POKL.09.01.02-28-132/13 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2, zwracam się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie opisanej w pkt III usługi transportowej.


    I. SKŁADAJĄCY ZAPYTANIE

    I Liceum Ogólnokształcące im. J. Kochanowskiego w Olecku

    ul. Kościuszki 29, 19-400 Olecko
    tel./fax 87 523 41 83
    e-mail: [email protected].
    Godziny pracy: dni robocze od 800 do 1500


    II. TRYB POSTĘPOWANIA:

    W oparciu o art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zamówienie poniżej 14 tys. euro netto będzie udzielone z uwzględnieniem zasad celowości, oszczędności oraz terminowości oraz obowiązującym u Zamawiającego „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro”. Zapytanie w celu wybrania najkorzystniejszej oferty zostaje m.in. wysłane do min. 3 firm przewozowych/biur podróży, zamieszczone na stronie www.lo.olecko.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej www.spolecko.bip.doc.pl.


    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie uczestnikom i uczestniczkom projektu usługi transportowej, ubezpieczenia grupowego oraz opieki podczas wyjazdów edukacyjnych przewidzianych w ramach projektu opisanych w załączniku nr 1 do zapytania (wzór oferty).

    2. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.

    3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom projektu przewidzianych prawem bezpiecznych
    i higienicznych warunków pojazdu, ubezpieczenia grupowego od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz opieki uczestnikom wyjazdu przez osoby z przygotowaniem pedagogicznym w ilości 1 osoba na 16 uczennic i uczniów.


    IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

    1. Od dnia podpisania umowy do 20 czerwca 2015 roku.

    2. Osoba wskazana przez Zamawiającego z co najmniej 10
    dniowym wyprzedzeniem poinformuje Wykonawcę o terminach poszczególnych wyjazdów.

    3. Płatność za przedmiot zamówienia zostanie dokonana w ciągu 14 dni po wykonaniu usługi na podstawie wystawionej przez Oferenta faktury VAT.

    4. Zamawiający nie przyjmuje możliwości zaliczkowania na poczet realizacji zamówienia.


    V. OPIS WARUNKÓW, JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA

    1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:

    1) posiadają uprawnienia do wykonywania transportu drogowego osób zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.

    2) dysponują pojazdem:

    - spełniającym wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia

    - posiadającym aktualne OC i NW. Ważne ubezpieczenie wymagane jest w całym okresie realizacji zamówienia.

    - posiadającym taką ilość miejsc siedzących aby przewieźć jednorazowo poszczególne grupy uczestników wskazane w załączniku numer 1 do zapytania

    - którego rok produkcji jest nie wcześniejszy niż 1999.

    2. Oferty Wykonawców, którzy nie spełnią powyższych warunków nie będą rozpatrywane.


    VI. DOKUMENTY, JAKIE NALEŻY PRZEDŁOŻYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć poprawnie wypełniony
    i podpisany formularz ofertowy.

    2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia:

    1) kopii dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia OC i NW dla pojazdu/ów przewożącego grupy.

    2) kopii dokumentów potwierdzających rok produkcji pojazdu/ów i ilość miejsc siedzących (dowód rejestracyjny).

    3) kopii dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania transportu drogowego osób.


    VII. PRZYGOTOWANIE OFERT:

    1. Kompletna oferta musi zawierać:

    a) Ofertę wykonawcy z formularzem cenowym - załącznik nr 1

    b) Oświadczenie wraz z opisem posiadanej bazy transportowej - załącznik nr 2

    2. Formularz cenowy stanowi odzwierciedlenie wszelkich kosztów związanych z zamówieniem.

    3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

    4. Zamawiający nie dopuszcza ponoszenia dodatkowych kosztów na etapie realizacji zamówienia.

    5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.


    VIII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERT:

    1. Oferta może być złożona osobiście lub drogą pocztową na adres określony w pkt I, drogą mailową - skan podpisanej
    i opieczętowanej oferty wraz z załącznikami na adres: [email protected] lub faksem na nr 87/5234183
    do 20 marca 2014 r. do godz. 14.00 (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).

    2. Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Oferentami w sprawach merytorycznych i w sprawach niniejszej procedury jest: Tomasz Fimowicz – Specjalista ds. Zamówień Publicznych, tel. 602350266.

    3. Termin związania ofertą - 30 dni od daty upływu składania ofert.


    IX. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE:

    1. Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie kryterium cena – 100%

    2. Oferta będzie oceniana według poniższego wzoru:

    wartość minimalna wśród złożonych ofert
    Xn = _________________________________ x 100%
    wartość zaproponowana przez Wykonawcę n

    2. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które wpłyną w terminie i będą spełniały wymagania określone
    w zapytaniu.

    3. Do oceny ofert będzie brana pod uwagę cena brutto.

    4. W przypadku złożenia przez dwóch lub więcej Wykonawców ofert, które uzyskają jednakową najwyższą ilość punktów Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaproponować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

    5. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.

    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.


    X. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY:

    1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwy i adresy firm, a także punktację, jaką przyznano każdemu z Wykonawców.

    2. Informację, o której mowa w pkt 1 Zamawiający zamieści również na stronie internetowej stronie internetowej www.lo.olecko.pl oraz www.spolecko.bip.doc.pl (zakładka Przetargi / zapytania ofertowe).

    3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wyboru oferty. Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o tym fakcie.

    4. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych, bez obowiązku przeprowadzenia ich ponownej oceny.

    5. Złożenie zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w wyniku zapytania oferty cenowej nie jest równoznaczne
    ze złożeniem zamówienia przez Zamawiającego i nie łączy się z koniecznością zawarcia przez niego umowy.


    XI. FINANSOWANIE:

    Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego, Poddziałanie 9.1.2.

    XII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:



    Załącznikami do niniejszego zapytania są następujące wzory:
    1) Załącznik nr 1 Wzór oferty
    2) Załącznik nr 2 Oświadczenie wraz z opisem posiadanej bazy transportowej
    3) Załącznik nr 3 Wzór umowy



    Zamawiający
    Leszek Olszewski
    Dyrektor szkoły


    Data wprowadzenia: 2014-03-14 1447
    Data upublicznienia: 2014-03-14
    Art. czytany: 2907 razy

    » Załacznik nr 1 - wzór oferty - rozmiar: 286208 bajtów
    Typ pliku: application/
    » Załącznik nr 2 - Oświadczenie wraz z opisem posiadanej bazy transportowej - rozmiar: 269824 bajtów
    Typ pliku: application/
    » Załącznik nr 3 - wzór umowy - rozmiar: 316416 bajtów
    Typ pliku: application/
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    Rejestr zmian:
    2014-03-14
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karina Bielawska
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    5. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Karina Bielawska
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Karina Bielawska
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Karina Bielawska
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet