(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zakup usług
  • O D P O W I E D Ź na zapytania w sprawie SIWZ - przetarg nieograniczony, na: Zaopatrzenie pojazdów samochodowych w materiały pędne od 01.01.2017r. do 31.12.2019r.

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24, Fax (087) 520 22 25


    Pismo: PZD.III.342/28.01/16 Olecko dnia: 2016-11-15


    O D P O W I E D Ź
    na zapytania w sprawie SIWZ



    Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, iż w dniu 2016-11-14 do Zamawiającego wpłynęła prośba o wyjaśnienie zapisu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w postępowaniu prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) w trybie przetarg nieograniczony, na:

    Zaopatrzenie pojazdów samochodowych w materiały pędne od 01.01.2017r. do 31.12.2019r.,

    Treść wspomnianej prośby jest następująca :

    1. Czy Zamawiający dopuszczając możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych – mikroprocesorowych kart paliwowych zaakceptuje, aby karty paliwowe wydane zostały maksymalnie w ciągu 15 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, przy jednoczesnej akceptacji opłaty za karty:
    * 0 zł netto za kartę nową,
    * 10 zł netto za kartę wymienną (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.),
    * w przypadku kart z nadrukiem logo Zamawiającego koszt karty wynosi 30 zł netto?

    2. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia już do właściwej umowy załącznika w postaci ogólnych warunków sprzedaży i używania kart paliwowych - w odniesieniu do kwestii nie uregulowanych w umowie?

    3. W odniesieniu do zapisów zapytania ofertowego, informujemy, że Wykonawca daje możliwość tankowania paliwa na wszystkich swoich stacjach, umożliwiających dokonywanie transakcji przy użyciu kart paliwowych, nie ogranicza zatem lokalizacyjnie Zamawiającego co do stacji paliw. Czy Zamawiający może zaakceptować taką sytuację i w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji dokonywać transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji wyłącznej lub modernizowanej (w okresie realizacji umowy może zaistnieć taka ewentualność – dostosowanie standardu do wymogów Unii Europejskiej)?
    4. Czy Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytuły wyczerpania wartości zamówienia?

    5. Analizując opis przedmiotu zamówienia i projekt umowy Wykonawca pyta, czy Zamawiający wyraża zgodę:

    - aby Zamawiający dopuścił możliwość terminu płatności 21 dni od daty wystawienia faktury (zapisy SIWZ i par 6 ust. 1 projektu umowy)?

    Wobec powyższego Wykonawca umożliwia elektroniczną fakturę, tzw. e-fakturę, która jest dostępna dla Zamawiającego niezwłocznie po jej wystawieniu (nie jest konieczne wydłużanie terminu o dodatkowe dni na dostarczenie fv), co też usprawni proces dostarczenia Państwu FV, nie jest wymagane podpisanie odrębnej umowy, wystarczy wyłącznie oświadczenie (e-faktura – rozwiązanie ekonomiczne, terminowość oraz bezpieczeństwo przesyłki, dokument akceptowany przez Urząd Skarbowy, przyjazne środowisku naturalnemu, gwarancja stałego i natychmiastowego dostępu do dokumentacji finansowej, mailowe powiadomienia o możliwości pobrania faktur, brak konieczności doliczania do terminu płatności dodatkowych dni na czas otrzymania faktury).

    - par 4 ust. 3 projektu umowy – na dodanie na końcu zapisu: (…), po uprzednim rozpatrzeniu złożonej przez Zamawiającego reklamacji i uznaniu reklamacji przez Wykonawcę?

    - par 6 ust. 1 projektu umowy zdanie drugie – na dodanie po słowie „dni”, zwrotu „dokonania transakcji”? Wykonawca przedstawia cenę dla konkretnej transakcji z danego dnia;

    - par 6 ust. 1 projektu umowy zdanie trzecie - na wskazanie na fakturze wartości rabatu wskazanego w par 5 umowy?

    Proszę wobec powyższych pytań i oczekiwaniu na odpowiedź o przesunięcie terminu składania ofert.

    Stanowisko (wyjaśnienia) Zamawiającego w przedmiotowej kwestii jest następujące:

    1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zakupu paliwa w formie bezgotówkowej przy użyciu kart paliwowych - mikroprocesorowych kart paliwowych. W przypadku kart, zostaną one przekazane Zamawiającemu w terminie 15 dni od dnia podpisania umowy. Koszty związane z obsługą kart w całym okresie obowiązywania umowy ponosi Wykonawca. Zamawiający zaakceptuje opłaty za karty:
    - 10 zł netto za kartę wymienną (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.),
    - w przypadku kart z nadrukiem logo Zamawiającego koszt karty wynosi 30 zł netto.

    2. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia już do właściwej umowy załącznika w postaci ogólnych warunków sprzedaży i używania kart paliwowych - w odniesieniu do kwestii nie uregulowanych w umowie.

    3. Zamawiający może zaakceptować transakcję na innej stacji paliw Wykonawcy jedynie na terenie miasta Olecko, powiat olecki, woj. warmińsko – mazurskie.

    4. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytuły wyczerpania wartości zamówienia.

    5. Zamawiający nie wyraża zgody na:
    - możliwość terminu płatności 21 dni od daty wystawienia faktury (par. 6 ust. 1 projektu umowy);
    - par 4 ust. 3 projektu umowy – na dodanie na końcu zapisu: (…), po uprzednim rozpatrzeniu złożonej przez Zamawiającego reklamacji i uznaniu reklamacji przez Wykonawcę.

    Zamawiający dopuszcza możliwość:
    - aby Wykonawca przedstawiał cenę dla konkretnej transakcji z danego dnia (par. 6 ust. 1 projektu umowy zdanie drugie);

    - na wskazanie na fakturze wartości rabatu wskazanego w par 5 umowy (par. 6 ust. 1 projektu umowy zdanie trzecie);

    W związku z powyższym, że Zamawiający nie zmienia treści SIWZ, ani ogłoszenia o zamówieniu, termin składania ofert pozostaje bez zmian.

    Informujemy, że zgodnie z wymogiem art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), stanowisko Zamawiającego zostało rozesłane do wszystkich wykonawców, którym przekazano SIWZ.


    Zamawiający

    inż. Dariusz Kozłowski



    Data wprowadzenia: 2016-11-15 1323
    Data upublicznienia: 2016-11-15
    Art. czytany: 2638 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet