(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Zapytanie ofertowe - a wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby związane z funkcjonowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olecku.

    Olecko, 21.11.2017r.
    Nr KT. 5410.357.2017


    ZAPYTANIE OFERTOWE


    dotyczące zamówienia nie przekraczającego równowartości 30 000 euro z dnia 22.11.2017r. Starosta Olecki 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 zaprasza do składania ofert
    na wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych na potrzeby związane z funkcjonowaniem Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Olecku.

    Tablice rejestracyjne winny spełniać wymogi określone w przepisach rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów
    (Dz.U. z 2016r. poz. 1038) oraz być wykonywane zgodnie z posiadanym ważnym certyfikatem zgodności, o którym mowa w art. 75 a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn zm.).

    Przewidywana ilość tablic do zamówienia w trzydziesto miesięcznym okresie trwania umowy przedstawia się następująco: :

    - tablice samochodowe ( jednorzędowe i dwurzędowe ) – 11 310 szt.

    - tablice motocyklowe - 510 szt.

    - tablice motorowerowe - 255 szt.

    Zastrzega się, że ilości zamawianych tablic rejestracyjnych oraz czas trwania umowy mogą ulec zmianie z zachowaniem warunku, że ustalona wartość zamówienia określona w umowie nie zostanie przekroczona. Zamówienia na poszczególne tablice ( wtórniki ) oraz zamówienia na okresowe dostawy partii tablic składane będą przez zamawiającego pisemnie, za pośrednictwem faksu lub elektronicznie. Termin realizacji zamówienia – do siedmiu dni od dnia zamówienia ( przy zamówieniach okresowych ), do czterech dni – pozostałe. Zamawiający wykona tablice zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury
    z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. z 2016r. poz.1038) oraz z uwzględnieniem przepisów z zakresu warunków produkcji i dystrybucji określonych rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (DZ. U. z 2012r., poz. 585). W przypadku zmian przepisów powodujących konieczność zmian w obowiązującym wzorze tablic, wykonawca zobowiązany jest dostosować przedmiot dostawy do obowiązujących w tym zakresie norm. Wykonawca zobowiązany jest przedsięwziąć środki zapobiegające wyprodukowaniu partii tablic rejestracyjnych ze znakami, które zostały już wcześniej wyprodukowane i dostarczone do odbiorcy. Tablice będą dostarczane do Starostwa Powiatowego 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 sukcesywnie od stycznia 2018 r. do wyczerpania ilości określonej wcześniej, nie później jednak, niż do 30.06.2020r. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej pod uwagę będzie brane kryterium najniższej ceny.

    Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu i przekazać na adres : Starostwo Powiatowe w Olecku, 19-400 Olecko ul. Kolejowa 32 do dnia 08.12.2017r.
    Na kopercie należy zamieścić zapis: oferta na wykonie i dostawę tablic rejestracyjnych.
    Osobą upoważnioną do kontaktu ze strony zamawiającego jest Waldemar Mnich
    tel. 87 520 22 94, e-mail : [email protected]
    W załączeniu przesyłam projekt umowy .


    Data wprowadzenia: 2017-11-22 1434
    Data upublicznienia: 2017-11-22
    Art. czytany: 2138 razy

    » OFERTA - rozmiar: 25088 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » umowa - rozmiar: 51200 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » zapytanie ofertowe - rozmiar: 33792 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet