(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Organy Powiatu
Starostwo Powiatowe
Oświadczenia majątkowe
Gminy
Jednostki organizacyjne
Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
Spółki prawa handlowego
Organizacje pozarządowe
Finanse i mienie
Nabór pracowników
Przetargi
Licytacje
Jak załatwić sprawę
Aktualności
Ostrzeżenia pogodowe
Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
Kontrole
Petycje
Lobbing
Kontakt
Instrukcja obsługi
Nieodpłatna pomoc prawna
Informacja publiczna
Obsługa osób niepełnosprawnych
Wybory samorządowe 2018
Dostępność
Biuro Rzeczy Znalezionych
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Podstawy prawne działania powiatu
Sprzedaż nieruchomości powiatu
Wybory samorządowe 2010
Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • ZAPYTANIE OFERTOWE: pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach realizacji projektu pn. „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku'

    POWIAT OLECKI
    19 -400 Olecko, ul. Kolejowa 32, tel. (087) 520 22-94, fax. (087) 520 32-19
    e-mail: [email protected]
    PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO
    WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020

    OR.042.3.2017 Olecko, dn.09.08.2017 r.

    ZAPYTANIE OFERTOWE
    dotyczące wyboru wykonawcy zamówienia obejmującego pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach realizacji projektu pn. „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku' współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 -2020

    W związku z realizacją projektu pn. „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku' zapraszam Państwa do złożenia oferty na wykonanie zamówienia obejmującego pełnienie funkcji inżyniera kontraktu.
    Poniżej przedstawione zostały wszelkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty.

    Rozdział I. Nazwa i adres zamawiającego.

    Powiat Olecki 19-400 Olecko, ul. Kolejowa 32, NIP 847-15-15-765.

    Rozdział II. Tryb udzielenia zamówienia.

    1. Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia
    2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.).
    2. Przygotowanie i przeprowadzenie procedury realizowane jest zgodnie z warunkami i procedurami określonymi w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
    3. Rodzaj zamówienia – usługi.

    Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia.

    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach realizacji projektu pn. „Cyfrowe usługi w zakresie udostępniania informacji publicznej Starostwa Powiatowego w Olecku'.
    2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:

    1) główny kod CPV: 79.42.10.00-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych,
    2) dodatkowe kody CPV:
    a) 79.42.11.00-2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych 71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją,
    b) 71.35.63.00-1 Usługi wsparcia technicznego,
    c) 71.63.10.00-0 Usługi nadzoru technicznego.
    3. Podstawowym zadaniem inżyniera kontraktu będzie nadzór techniczny i merytoryczny nad realizacją projektu oraz całą dokumentacją sporządzaną przez przyszłych wykonawców. Inżynier kontraktu będzie odpowiedzialny za nadzór techniczny nad pracami wdrożeniowymi, integracyjnymi i konfiguracyjnymi wykonywanymi w ramach projektu, sprawdzanie poprawności technicznej realizacji projektu w zakresie zgodności z dokumentacją wdrożeniową oraz zgodności fakturowanych prac z zakresem wynikającym z dokumentacji technicznej. Bezpośrednim celem działań inżyniera kontraktu będzie uzupełnienie kompetencji i kwalifikacji zawodowych po stronie zamawiającego, co ma umożliwić skuteczne zarządzanie całym projektem oraz zapewnić prawidłowy nadzór techniczny nad wykonywanymi pracami wdrożeniowymi.
    4. Szczegółowy zakres obowiązków inżyniera kontraktu określony został w załączniku nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
    5. Nadzorowany przez inżyniera kontraktu projekt będzie polegał na informatyzacji Starostwa Powiatowego w Olecku wraz z wdrożeniem e-usług, jakie będą świadczone ze pomocą uruchomionej platformy internetowej. Projekt pozwoli na rozwój nowoczesnych usług świadczonych drogą elektroniczną, ze szczególnym uwzględnieniem usług o wysokim poziomie e-dojrzałości, bezpieczeństwa oraz ich integracji na wspólnej platformie elektronicznych usług administracji publicznej (ePUAP).
    6. Szczegółowy zakres projektu zawarty jest w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego stanowiącym jednocześnie wyciąg ze specyfikacji technicznej do studium wykonalności.

    Rozdział IV. Termin wykonania zamówienia.

    Od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu końcowego wdrażania projektu. Planowany termin finansowego zakończenia realizacji projektu to 28.09.2018 r.

    Rozdział V. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.

    1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami – Edward Adamczyk, Paweł Ostrowski, tel. (87) 520 21 47, (+48) 887 440 700
    2. Adres poczty elektronicznej do porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami: [email protected].

    Rozdział VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
    1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu lub/i innej funkcji o charakterze kierowniczym bądź nadzorczym nad realizacją projektu, którego wartość była nie mniejsza niż 1.000.000,00 złotych brutto, obejmującego wdrożenie systemów informatycznych, zakup sprzętu komputerowego oraz rozwiązania informatyczne dotyczące udostępniania i świadczenia eUsług na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) i 4 (transakcja),
    2) dysponują osobą skierowaną do realizacji zamówienia, która:
    a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonała co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu lub/i innej funkcji o charakterze kierowniczym bądź nadzorczym nad realizacją projektu, którego wartość była nie mniejsza niż 1.000.000,00 złotych brutto, obejmującego wdrożenie systemów informatycznych, zakup sprzętu komputerowego oraz rozwiązania informatyczne dotyczące udostępniania i świadczenia eUsług na poziomie dojrzałości 3 (dwustronna interakcja) i 4 (transakcja),
    b) posiada wiedzę z zakresu metodyki zarządzania projektami potwierdzoną aktualnym certyfikatem Prince Foundation lub innym równoważnym oraz aktualnym certyfikatem Prince Practitioner lub innym równoważnym.
    2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców, o których mowa w Rozdziale VIII niniejszego zapytania ofertowego.

    Rozdział VII. Podstawy wykluczenia z postępowania.

    Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców:
    1) którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w
    Rozdziale VI niniejszego zapytania ofertowego,
    2) którzy będą powiązani z zamawiającym osobowo lub kapitałowo; przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
    a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
    c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

    Rozdział VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

    1. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VI niniejszego zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty:
    1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego),
    2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego).
    2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII ppkt 2 niniejszego zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych wykonawcy z zamawiającym (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).

    Rozdział IX. Opis sposobu przygotowywania ofert.

    1. Oferta musi zawierać:
    1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
    2) wypełnione oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych wykonawcy z zamawiającym – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
    3) wypełniony wykaz wykonanych usług – załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
    4) wypełniony wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
    2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca wykorzystanie przy opracowaniu oferty formularzy załączonych do niniejszego zapytania ofertowego.
    3. Ofertę należy przygotować w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
    4. Ofertę składa się w formie pisemnej.
    5. Formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.
    6. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
    7. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca.
    8. Opis sposobu złożenia oferty:
    1) kompletną ofertę należy umieścić w kopercie i zaadresować:
    Powiat Olecki
    Oferta
    „Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu”
    Nie otwierać przed 17.08.2017 r. godz. 12:00
    2) koperta oprócz opisu j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy.

    Rozdział X. Miejsce, termin i sposób składania ofert.

    1. Miejsce i termin składania ofert: Starostwo Powiatowe w Olecku, 19-400 Olecko,
    ul. Kolejowa 32, w pokoju nr 22 (kancelaria), w terminie do dnia 17.08.2017 r. do godz. 11:30.
    2. Miejsce i termin otwarcia ofert: Starostwo Powiatowe w Olecku, w pokoju nr 4 (sala konferencyjna), w dniu 17.08.2017 r. o godz. 12:00.

    Rozdział XI. Opis sposobu obliczenia ceny.

    1. Cena wykonania zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem odpowiadającego jej zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego, w tym podatki, cła i inne należności.
    2. Wszystkie koszty, które będą opłacane przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, muszą być doliczone do ceny złożonej oferty. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
    3. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
    4. Upusty oferowane przez wykonawcę muszą być zawarte w cenie oferty.
    5. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty – załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

    Rozdział XII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

    1. Cena – 100%.
    2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców.
    3. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów.
    4. Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:

    wartość punktowa oferty =

    najniższa cena brutto spośród badanych ofert
    _______________________________ x 10
    cena brutto badanej oferty

    Rozdział XIII. Badanie i ocena ofert.

    1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
    2. Zamawiający poprawi w ofercie:
    1) oczywiste omyłki pisarskie,
    2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
    3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
    3. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli:
    1) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
    2) zostanie złożona po terminie składania ofert,
    3) zostanie złożona w innej formie niż pisemna,
    4) zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania.
    4. Przed zawarciem umowy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w szczególności, jeśli cena oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.


    Rozdział XIV. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

    Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych


    Rozdział XV. Informacja o planowanym udzieleniu zamówień uzupełniających.

    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.


    Rozdział XVI. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.

    Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany istotnych warunków umowy.

    Załączniki do zapytania ofertowego.
    1. Formularz oferty.
    2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych wykonawcy z zamawiającym.
    3. Wykaz wykonanych usług.
    4. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.
    5. Wyciąg ze specyfikacji technicznej.
    6. Szczegółowy zakres obowiązków.



    Data wprowadzenia: 2017-08-09 1542
    Data upublicznienia: 2017-08-09
    Art. czytany: 3522 razy

    » 1. Formularz oferty - rozmiar: 48184 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z zamawiającym - rozmiar: 48041 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 3. Wykaz wykonanych usług - rozmiar: 47782 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 4. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - rozmiar: 47401 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 5. Wyciąg ze specyfikacji technicznej - rozmiar: 3385014 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 6. Szczegółowy zakres obowiązków - rozmiar: 50380 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Zapytanie ofertowe - rozmiar: 121344 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Paweł Ostrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet