(K)  A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
A Organy Powiatu
A Starostwo Powiatowe
A Oświadczenia majątkowe
A Gminy
A Jednostki organizacyjne
A Powiatowe Służby, Inspekcje i Straże
A Spółki prawa handlowego
A Organizacje pozarządowe
A Finanse i mienie
A Nabór pracowników
A Przetargi
A Licytacje
A Jak załatwić sprawę
A Aktualności
A Ostrzeżenia pogodowe
A Wykaz danych zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
A Kontrole
A Petycje
A Lobbing
A Kontakt
A Instrukcja obsługi
A Nieodpłatna pomoc prawna
A Informacja publiczna
A Obsługa osób niepełnosprawnych
A Wybory samorządowe 2018
A Dostępność
A Biuro Rzeczy Znalezionych
A Prawo miejscowe
A Redaktorzy strony
A Statystyka odwiedzin
A Statystyka czytalności
  
A Skargi i Wnioski
A Rejestr zmian
A Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
A Podstawy prawne działania powiatu
A Sprzedaż nieruchomości powiatu
A Wybory samorządowe 2010
A Wybory samorządowe 2014
Ostatnie 5 wiadomości:
A» Zbiorcza informacja o petycjach rozpatrzonych w 2020 roku
A» Ostrzeżenie meteorologiczne nr 58 - burze /1
A» Uchwała Nr XXII/166/2021 w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu w Olecku z tytułu wykonania budżetu Powiatu Oleckiego za 2020 rok.
A» Uchwała Nr XXII/165/2021 w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego Powiatu Oleckiego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2020
A» Uchwała Nr XXII/164/2021 w sprawie wotum zaufania dla Zarządu Powiatu w Olecku
  • Przetargi
  • Zapytania ofertowe
  • Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania ofertowego na: Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku

    Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
    Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko
    e-mail: [email protected]
    Tel. (087) 520 22 24 Fax. (087) 520 22 25


    Znak sprawy: PZD.III.342/14/15 Olecko, 2015-05-05


    Zaproszenie do składania ofert



    Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:
    Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku



    I. Opis przedmiotu zamówienia

    Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku zgodnie z przedmiarem robót.
    CPV: 45233140-2


    II Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym

    1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    2 Wiedza i doświadczenie

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
    Wykonawca posiada doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem należycie co najmniej dwóch robót budowlanych z branży drogowej odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

    3 Potencjał techniczny

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

    1)obsadzenie stanowiska kierownika budowy o pięcioletnim doświadczeniu w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót.

    Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.


    5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

    Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

    W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda, aby pisemne zobowiązanie zawierało w szczególności:

    a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,

    b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

    c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,

    d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

    e) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności podmiotu z wykonawcą za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów do których się zobowiązał.


    III. Termin wykonania zamówienia: 2015-06-30

    IV. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy


    Wymagany dokument

    1 Formularz oferty

    2 Kosztorys ofertowy

    3 Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
    Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    4 Wykaz osób
    Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    5 Oświadczenie kierownika budowy
    Oświadczenie kierownika budowy o przyjęciu obowiązków na niniejsze zadanie i posiadaniu pięcioletniego doświadczenia w zakresie robót drogowych, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika robót

    6 Wykaz robót budowanych
    Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)


    Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu, nie będzie najkorzystniejsza, albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów.

    V. Kryteria oceny ofert – najniższa cena (koszt)

    VI. Przygotowanie oferty

    a) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na Formularzu Oferty w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: 5 do dnia 2015-05-12 do godz. 11:00.

    b) opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: „Zapytanie ofertowe na: Przebudowa chodnika ul. Kopernika i ul. Armii Krajowej (przy KRUS) w Olecku. Znak sprawy: PZD.III.342/14/15”


    VII Kontakt z wykonawcą

    Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

    1 mgr inż. Zdzisław Andruszkiewicz - Kierownik Działu Technicznego PZD w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail [email protected]

    2 mgr inż. Marta Kapicka - Starszy referent w Dziale Technicznym PZD w Olecku tel. ( 87) 5202224 e-mail [email protected]



    Załącznikami do niniejszego dokumentu są:

    1 Formularz oferty
    2 Kosztorys ofertowy
    3 Oświadczenie, że osoby posiadają wymagane uprawnienia
    4 Wykaz osób
    5 Oświadczenie kierownika budowy
    6 Wykaz robót budowanych
    7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)


    Nazwa dokumentu
    1 Wzór umowy
    2 Przedmiar robót


    Data wprowadzenia: 2015-05-05 1429
    Data upublicznienia: 2015-05-05
    Art. czytany: 2416 razy

    » 1 Formularz oferty - rozmiar: 20570 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » 2 Kosztorys ofertowy - rozmiar: 64000 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 3 oświadczenie że osoby posiadają wymagane uprawnienia - rozmiar: 30720 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 4 wykaz osób - rozmiar: 33280 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 5 oświadczenie kierownika budowy - rozmiar: 27136 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 6 wykaz robót budowlanych - rozmiar: 35840 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » 7 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów - rozmiar: 23632 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Przedmiar robót - rozmiar: 48640 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » wzór umowy - rozmiar: 22700 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Karina Bielawska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej

    Starostwo Powiatowe
    w Olecku  
    19-400 OLECKO
    ul. Kolejowa 32

    Tel.
    87 520 24 75, 520 21 47, 520 22 94,
    87 739 18 65
    Fax: 87 520 32 19

    NIP: 847-15-15-765
    REGON: 790675565





    Godziny urzędowania:

     poniedziałek - piątek,
    od 7.30 do 15.30.




    Kasa czynna:

    Poniedziałek - Piątek
    7:45 - 14:00


    przerwa: 11:00 - 11:15



    Starostwo Powiatowe w Olecku
     


    Urząd Miejski w Olecku





     


    Portal e-Urząd


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Portal Konsultacje społeczne


    Elektroniczna Skrzynka Podawcza Systemu Pojazd i Kierowca



    Zapisy na bezpłatne usługi



    Transmisja z obrad sesji Rady Powiatu




    Admin


    System BIP Inet